Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Izvoz bučnega olja Alfa na trg Republike Irske
Filip Arzenšek, 2018

Opis: Diplomsko delo temelji na preučevanju marketinških strategij za izvoz slovenskega proizvoda na tuji trg. V konkretnem primeru proučujem primer bučnega olja Alfa in možnosti za njegov izvoz na tuj, evropski oziroma konkretno – irski trg. Marketinške strategije sem analiziral s pomočjo primarnih in sekundarnih virov in zbranih podatkov, dostopnih v strokovni literaturi ali na spletu. Pri raziskavi utemeljenosti posameznih delovnih hipotez sem uporabil logično analizo in interpretacijo primarnih in sekundarnih virov, kvalitativno analizo in primerjalno metodo. V delu sem predpostavil, da bo cena bučnega olja na irskem trgu višja kot v Sloveniji. Prav tako sem predpostavil, da je pri vstopu novega izdelka na trg ključnega pomena pozitiven odnos kupcev do proizvoda. Predpostavil sem, da bo zato uspeh prodora na irski trg (poleg konkurenčne cene) odvisen predvsem od dobre marketinške analize in kampanje ozaveščanja kupcev o koristih in načinu uporabe bučnega olja. S pomočjo podatkov in njihove analize sem potrdil vse tri ključne hipoteze.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: marketinška strategija, bučno olje, izvoz, tuji trg, Republika Irska, konkurenčnost, analiza trga, e-trgovanje, marketinški splet, benchmarking
Objavljeno: 21.09.2018; Ogledov: 2568; Prenosov: 145
.pdf Celotno besedilo (1,61 MB)

2.
Kako približati blagovno znamko Paziname kupcu?
Gašper Rednak, 2019

Opis: Marketing je zelo pomemben dejavnik, ki pripomore k uspehu podjetja, predvsem pa k njegovi prepoznavnosti. V današnjem času se poslovno okolje nenehno spreminja, predvsem na področju marketinga, zato je pomembno, da so podjetja fleksibilna in se jim znajo prilagajati, saj lahko le tako preživijo oziroma obstanejo na trgu. V diplomskem delu skušamo na trgu pozicionirati družinsko podjetje Rednak, ki je bilo ustanovljeno leta 1978 in je letos obeležilo 40 let obstoja. To skušamo doseči s pomočjo marketinškega spleta 7P in raziskave med zaposlenimi, obstoječimi strankami ter potencialnimi odjemalci. Cilj diplomskega dela je pripraviti predloge, kako približati blagovno znamko Paziname kupcu. Ena izmed ključnih nalog raziskave je ugotoviti, kateri so najbolj učinkoviti tržnokomunikacijski kanali v podjetju. Na koncu ugotovimo, da je zaenkrat najbolj učinkovit tržnokomunikacijski kanal Facebook, ki mu podjetje posveča veliko pozornosti, učinkovita pa je tudi prenovljena spletna stran podjetja, ki nudi boljši pregled nad ponudbo kot predhodna. Menimo, da bo moralo podjetje marketingu nameniti še več pozornosti kot do sedaj in tako izboljšati prepoznavnost blagovne znamke Paziname.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: marketing, pozicioniranje, marketinški splet, blagovna znamka, komunikacijski kanali
Objavljeno: 22.03.2019; Ogledov: 2593; Prenosov: 137
.pdf Celotno besedilo (1,37 MB)

3.
Marketing neprofitnih organizacij na primeru organizacije X
Marina Sever, 2015

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: neprofitne organizacije, marketing, strateški marketing, marketinški splet, zavod Mačja hiša
Objavljeno: 09.12.2020; Ogledov: 1221; Prenosov: 106
.pdf Celotno besedilo (686,71 KB)

4.
Model trženja rokodelskih izdelkov Slovenije
Suzana Sopek, 2012

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: rokodelska dejavnost, poslanstvo, vizija, organizacije, trženjski splet, marketinški načrti, modeli trženja
Objavljeno: 06.01.2021; Ogledov: 1020; Prenosov: 93
.pdf Celotno besedilo (1,14 MB)

5.
Pospeševanje prodaje kozmetičnim salonom
Polona Jurčak, 2012

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: pospeševanje prodaje, marketing, marketinški splet, kozmetični saloni, kozmetični izdelki
Objavljeno: 20.01.2021; Ogledov: 2474; Prenosov: 73
.pdf Celotno besedilo (1,05 MB)

6.
"Jedi na žlico - zdrava hitra prehrana prihodnosti" : marketinški načrt
Roman Jeriha, 2022

Opis: V diplomski nalogi je predstavljen marketinški načrt zdrave hitre prehrane, ki predstavlja rešitev za problem nezdravega prehranjevanja. Uvodni del vsebuje predstavitev problema prehranjevalnih navad slovenske delovne populacije. Neurejen čas prehranjevanja, preveliko zaužite nezdrave in premalo zdrave hrane so redni prehranski problem. Navedene so metode dela in postavljene hipoteze, ki so uporabljene pri raziskovanju. Kupci bi si želeli zaužiti zdravo hrano, vendar je to zelo povezano z zavedanjem, poznavanjem, s ceno in tudi s časom, ki ga imajo na razpolago za obed. Izdelki, ki vsebujejo naravne sestavine in so pripravljeni brez škodljivih dodatkov, so v višjem cenovnem razredu. Zelo pogosto se lahko cena razlikuje do 30 % za enako vrsto izdelka. Marketinški načrt predstavi eno od rešitev, ki omogoča izboljšanje prehranjevalnih navad in, marketinško strategijo, ki se bo uporabila za produkt, ki je tržna priložnost.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: marketinški načrt, marketinški splet, zdrava hitra prehrana, prehranjevanje na delovnem mestu, jedi na žlico, razvoj hitre prehrane
Objavljeno: 18.08.2022; Ogledov: 500; Prenosov: 75
.pdf Celotno besedilo (2,02 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh