Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 14
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Mobilna aplikacija kot pomoč potrošnikom za lažje odločanje pri nakupih blaga široke potrošnje
Nataša Bošnjaković, 2013

Opis: Nakupovanje blaga široke potrošnje ima svoje posebnosti. Danes ima vsak potrošnik v razvitem svetu veliko možnosti za izbiranje različnih izdelkov. Velika izbira ni vedno prednost, je tudi veliko breme za potrošnika. Ker danes potrošniki vse več uporabljajo pametne telefone, obstajajo tehnične možnosti, da se informacija ponudi potrošniku prav na mestu, kjer jo največ potrebuje; v trgovini, pri nakupovanju. Potrošnik lahko aktivno sodeluje v skupnosti potrošnikov, ki je neodvisna od vseh trgovcev in proizvajalcev. Pri tem ima dvojno vlogo: kot uporabnik pa tudi kot »zbiratelj« informacij. Potrošnik prispeva s svojimi informacijami o izdelkih, o cenah, kakovosti in ocenjuje izdelke, s čimer ima aktivno vlogo pri oblikovanju ponudbe na trgu. V svetu se opaža trend rasti in razvoja podobnih aplikacij.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: potrošnik, blago široke potrošnje, potrebščine, pametni telefon, mobilna aplikacija, nakupovanje na spletu, možnost izbire
Objavljeno: 10.08.2018; Ogledov: 3033; Prenosov: 129
.pdf Celotno besedilo (1,95 MB)

3.
Uporaba spletnega nakupovanja na področju Bele Krajine
Maja Lisec, 2014

Opis: Z vse hitrejšim razvojem interneta in tehnologij je postalo elektronsko poslovanje podjetij neizbežno, saj jim to prinaša številne prednosti in priložnosti, ki se prikažejo na celotni učinkovitosti poslovanja podjetja. Ena od zelo razširjenih oblik elektronskega poslovanja, katere se poslužuje vse več podjetij v današnjem času, je spletna trgovina. Slednja prinaša spletnim potrošnikom velike ugodnosti, od udobja do cenejših nakupov in lažjega primerjanja cen. Za spletno nakupovanje se odloča čedalje več posameznikov, saj z »učenjem« tovrstnega nakupovanja gradijo zaupanje v spletne trgovine, ki jim omogočajo nakup različnih vrst artiklov ne glede na oddaljenost. Glede na to, da na področju Bele krajine ni velikih nakupovalnih centrov, sem na podlagi lastne raziskave analizirala uporabo spletnega nakupovanja pri Belokranjcih. Raziskava je pokazala, da na področju te regije uporablja tovrstno nakupovanje 78 % anketiranih. Podrobnosti in razlogi za takšen rezultat pa so prikazani v diplomski nalogi.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: internet, elektronsko poslovanje, spletna trgovina, izgradnja spletne trgovine, spletno nakupovanje, spletno plačevanje, proces spletnega nakupa
Objavljeno: 20.08.2018; Ogledov: 3311; Prenosov: 139
.pdf Celotno besedilo (2,29 MB)

4.
Optimizacija procesa od prejema naročila do dostave spletnim kupcem v izbranem podjetju
Katja Krabonja, 2019

Opis: Diplomsko delo se nanaša na analizo poslovnega procesa podjetja Orbico, d. o. o., in sicer na proces od prejema naročila do dostave spletnim kupcem. V današnjem času spletno nakupovanje postaja vse večji trend po celem svetu, saj imamo zaradi hitrega tempa življenja vse manj prostega časa, ki ga želimo izkoristiti čim bolj učinkovito in ne s pohajanjem po trgovinah. Prav tako se trend spletnega nakupovanja povečuje tudi v Sloveniji, saj indeks rasti spletne trgovine v letu 2017 po izračunih SURS-a že tri leta zapored kaže od 30 do 40 % letno rast. Glede na te podatke lahko rečemo, da spletna trgovina predstavlja ogromen potencial na trgu. Ravno na tem področju smo v podjetju Orbico, d. o. o., zaznali priložnost za rast podjetja, vendar smo na poti zaznali kar nekaj izzivov, saj je celotni proces dela trenutno nastavljen na 48 urno dostavo. Če želimo slediti trendom na trgu in postati še bolj konkurenčni, bi morali dostavo skrajšati na 24 ur. Cilj diplomskega dela je ugotoviti, na kakšne načine lahko skrajšamo proces od prejema do dostave naročila spletnega kupca in kaj ga podaljšuje ter cilj potrditi z našo hipotezo, ki pravi, da proces od prejema do dostave naročil spletnih kupcev lahko skrajšamo z reorganizacijo celotnega procesa. Dejanski rezultati so v skladu s pričakovanji, vendar to pomeni, da se podjetje teh izzivov zaveda in se želi z njimi soočiti ter jih premagati.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: analiza, poslovni proces, spletno nakupovanje, digitalizacija, rast podjetja, trend, trend spletnega nakupovanja, konkurenčnost
Objavljeno: 23.11.2019; Ogledov: 2232; Prenosov: 118
.pdf Celotno besedilo (1,01 MB)

5.
Spletna trgovina
Sabina Jenko, 2019

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: spletne trgovine, izdelki, potrošniki, prodajalci, poslovanje, nakupovanje
Objavljeno: 21.04.2020; Ogledov: 1760; Prenosov: 92
.pdf Celotno besedilo (1,22 MB)

6.
Analiza vedenja slovenskih spletnih porabnikov
Nataša Svete, 2020

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: spletno nakupovanje, elektronsko poslovanje, nakupno vedenje, internet, magistrsko delo
Objavljeno: 15.06.2020; Ogledov: 1753; Prenosov: 119
.pdf Celotno besedilo (1020,79 KB)

7.
Spletna trgovina
Sabina Jenko, 2019

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: spletne trgovine, izdelki, potrošniki, prodajalci, poslovanje, nakupovanje
Objavljeno: 25.05.2021; Ogledov: 1684; Prenosov: 80
.pdf Celotno besedilo (1,26 MB)

8.
Odnos Slovencev do spletnega nakupovanja
Barbara Leben, 2012

Opis: Ta magistrska naloga se posveča odnosu Slovencev do spletnega nakupovanja. Tema me je pritegnila, saj je v Sloveniji področje spletnega nakupovanja v zadnjih letih naraščalo, kar kaže na veliko potenciala, ki ga tovrsten nakup ima. To sem tudi podrobneje raziskala. V teoretičnem delu je predstavljen pojem elektronskega poslovanja, razvoj in področja elektronskega poslovanja, pojem spletnega nakupovanja, razvoj spletnega nakupovanja, generacije potrošnikov, vrste artiklov, sestavni deli spletne trgovine, zaupanje potrošnikov, prednosti in slabosti spletnega nakupovanja ter pravice in navodila za spletno nakupovanje. V svoji raziskavi sem izvedla osem polstrukturiranih intervjujev med slovenskimi spletnimi kupci. Vsak izmed njih je dobil deset enakih vprašanj, ki so se nanašala na razloge za spletni nakup, najpogostejši razlog za spletni nakup, pogostost nakupa, internetno varnost, zaupanje v spletno nakupovanje, kraj nakupa, izdelke ter način plačila. Na koncu sledi empirični del. V tem delu so predstvaljeni razultati analize, kjer lahko vidimo, da slovenski kupci raje nakupujejo v slovenskih spletnih trgovinah. Število nakupov je zelo različno. Nekateri nakupujejo občasno, spet drugi bolj pogosto. Slovenski kupci prav tako dobro sami skrbijo za varnost spletnega nakupovanja.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: elektronsko poslovanje, spletno nakupovanje, internet, svetovni splet, nakupovanje, izdelek, stranka
Objavljeno: 07.06.2021; Ogledov: 1796; Prenosov: 86
.pdf Celotno besedilo (1,18 MB)

9.
Spremembe nakupnih navad pri nakupu oblačil v času epidemije covida-19
Lea Uršič, 2021

Opis: Glavni namen diplomske naloge je bil raziskati spremembe nakupnih navad pri nakupu oblačil v času epidemije covida-19. Epidemija je s seboj prinesla številne spremembe, na katere so se potrošniki morali prilagoditi. Ena od sprememb zadeva tudi nakup oblačil, saj so bile trgovine z oblačili v času epidemije daljše obdobje zaprte in je bilo nakupovanje preko spleta edina možna opcija. V empirični raziskavi smo s pomočjo spletne ankete raziskali, kako so se pri slovenskih potrošnikih v času epidemije in v spremenjenih okoliščinah spremenile nakupne navade oblačil. Ugotovili smo, da so potrošniki v času epidemije oblačila nakupovali redkeje ter za njih zapravili manj denarja kot običajno, po epidemiji pa se nameravajo vrniti k starim nakupovalnim navadam. Potrošnikom so najpomembnejši dejavniki nakupa oblačil kvaliteta, cena in vrednost za denar. Ti dejavniki so v času epidemije postali še pomembnejši. Prednosti spletnega nakupovanja potrošniki vidijo predvsem v prihranku časa in boljši cenovni ponudbi, največjo slabost pa v nemožnosti pomerjanja oblačil in pomanjkanju informacij. Za prodajalce oblačil so ti izsledki lahko v pomoč pri pripravi prave ponudbe in učinkovitih trženjskih aktivnosti.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: potrošnik, nakupne navade, nakupne navade oblačil, sprememba nakupnih navad, spletno nakupovanje, spletna trgovina, koronavirus, epidemija, covid-19
Objavljeno: 16.07.2021; Ogledov: 1868; Prenosov: 209
.pdf Celotno besedilo (1,37 MB)

10.
Varstvo potrošnikov pri spletnem poslovanju
Ema Kobal, 2021

Opis: Z razvojem tehnologije postaja spletno nakupovanje blaga in storitev vse bolj priljubljeno med potrošniki. Pri tem je ključno varovanje njihovih pravic, saj takšen način poslovanja ne prinaša samo prednosti, temveč tudi slabosti. Pri pisanju so nam bile v pomoč deskriptivna, statistična, aksiološka metoda, metoda analize, metoda kompilacije in metoda sinteze. Namen magistrskega dela je ugotoviti najpogostejše kršitve, učinkovitost reševanja potrošniških sporov in kako varno je spletno poslovanje za potrošnike. Ugotovili smo, da prihaja do največ kršitev potrošnikov prav s seznanjanjem le teh z njihovimi pravicami, ki jih imajo pred sklenitvijo prodajne pogodbe. Podjetja še vedno zelo pomanjkljivo obveščajo potrošnike o njihovih pravicah. Prav tako smo ugotovili, da potrošniki težko rešujejo spore s prodajalci, saj v Sloveniji ni vzpostavljenega učinkovitega sistema za reševanje potrošniških sporov. Potrošnik ima na voljo več poti reševanja, vendar nobena od njih ni dovolj učinkovita, da bi se spor lahko razrešil. Poleg tega smo prišli prav tako do ugotovitve, da lahko spletno poslovanje v določenih okoliščinah predstavlja nevarnost za potrošnike. Varnost poslovanja je odvisna predvsem od njihove ozaveščenosti in previdnosti pri uporabi spleta. Potrošnik lahko za svojo varnost največ poskrbi kar sam. Ugotovitve magistrskega dela so uporabne tako za potrošnike kot tudi za podjetja. Pomembno je, da so potrošniki seznanjeni s tem kakšne pravice imajo in kam se lahko obrnejo po pomoč v primeru kršenja le teh. Podjetja oziroma prodajalci se lahko seznanijo s trenutno veljavno zakonodajo. Obravnava najpogostejših kršitev pa bo podjetja odvračala od uporabe praks, ki so sporne.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: varstvo potrošnikov, spletno poslovanje, spletne goljufije, spletno nakupovanje, reševanje potrošniških sporov
Objavljeno: 30.11.2021; Ogledov: 1004; Prenosov: 109
.pdf Celotno besedilo (1,19 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh