Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Študija izvedljivosti - kako povečati prihodke v podjetju IPOL d. o. o.
Gvido Polanc, 2019

Opis: Podjetništvo je “živ organizem“, kjer moramo neprestano spremljati razmere v podjetju in na trgu, da lahko zagotovimo nemoteno poslovanje podjetja ter njegov obstoj. Če nismo inovativni in stalno ne izboljšujemo proizvode in storitve, tudi procese, nas bo konkurenca kmalu prehitela, kar pa pomeni izgubo ali zmanjšanje prihodkov ter padec tržnega deleža podjetja na obstoječih trgih.Podjetništvo nenehno s seboj prinaša rast in razvoj. Dinamično podjetništvo predstavlja rastočein razvijajoče se podjetje,ki se ne omejuje z nastopom na lokalnih trgih, ampak išče konkurenco tudi izven meja, na tujih trgih. Le-to skuša razbijati in si na ta način ustvariti nov tržni prostor za prodajo lastnih proizvodov ter posledično lasten uspeh, ki nenehno raste. Povečanje prihodkov v podjetju je osnova za rast podjetja in želja vsakega podjetnika, kar pa je v današnjem, konkurenčnem okolju zelo težko doseči, še posebej, če podjetje posluje na domačem, slovenskem trgu, ki je majhen. V podjetju IPOL d.o.o., kjer se ukvarjamo z organizacijo dogodkov/koncertov in televizijskih prireditev na domačem trgu, želimo razširiti poslovanje in v letu 2019 za 50% povečati prihodke ob obstoječem številu zaposlenih. Koncerte organiziramo v velikih športnih dvoranah po Sloveniji, kjer smo prostorsko omejeni, da bi lahko gostili kakšno zvezdo s tuje estrade, ki bi pritegnila obiskovalce. Ker kot podjetnik delam v smeri rasti in stabilnosti podjetja na kratek in na dolgi rok, neprestano iščemo nove priložnosti. Če želimo v podjetju izpolniti zastavljeni cilj, moramo na trg uvesti nov produkt oziroma organizirati koncerte na drugačen način od konkurence. Zato mora podjetje rasti z diverzifikacijo, kar pomeni, da bo v našem primeru ponudilo nov proizvod na že obstoječem, domačem trgu ter na tujem trgu. Obravnavano podjetjeima vse možnosti, da svojo obstoječo ponudbo storitev nadgradi s ponudbo organizacije in izvedbe koncertov na odprtem (npr. Ljudski vrt, Maribor). Cilj podjetje lahko doseže z načrtovano diverzifikacijo poslovanja. Na osnovi opredeljenega izziva podjetjain raziskovalnega vprašanja smo postavili hipoteze, ki jih bomo preverili s študijo izvedljivosti o možnostih povečanja prihodkov v podjetju IPOL d.o.o.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: študija izvedljivosti, ekonomska upravičenost, prihodki, rast podjetja, nov produkt, diverzifikacija.
Objavljeno: 25.04.2019; Ogledov: 2236; Prenosov: 128
.pdf Celotno besedilo (1,76 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh