Najdeno v: ključnih besedahKljučne besede: medorganizacijsko trženje, odnosi s kupci, ključni kupci, CRM, dobičkonosnost, magistrsko deloObjavljeno: 26.04.2017; Ogledov: 4984; Prenosov: 230 Celotno besedilo (1,83 MB)
Najdeno v: ključnih besedahKljučne besede: turizem, turistične storitve, počitniška stanovanja, velnes, zadovoljstvo gostov, merjenje zadovoljstva, odnosi s kupci, magistrsko deloObjavljeno: 19.12.2017; Ogledov: 2998; Prenosov: 222 Celotno besedilo (1,45 MB)
Opis: Dandanes se zaradi boljše informiranosti in izobraženosti kupcev dvigujejo standardi kakovosti in posledično količina truda, vloženega v poslovni odnos. O (ne)uspešnosti delovanja marketinškega komuniciranja odločajo jasni cilji in strategije ter razpoložljivi viri. Podjetje Kartem d.o.o. kot glavni komunikacijski kanal uporablja osebno prodajo. V to vlagajo trud in sredstva, saj menijo, da osebni stik predstavlja večjo vrednost. V prvem teoretskem delu diplomskega dela so predstavljeni problematika ter uporabljene metode in zastavljeni cilji. V drugem empiričnem delu je na kratko predstavljeno podjetje Kartem d.o.o. in njegovo delovanje. V okviru tega je predstavljena uresničitev in sam potek marketinškega komuniciranja v podjetju Kartem d.o.o.Najdeno v: ključnih besedahKljučne besede: Marketinško komuniciranje, instrumenti marketinškega komuniciranja, oglaševanje, odnosi z javnostjo, pospeševanje prodaje, neposredna prodaja, osebna prodaja, kupci.Objavljeno: 14.09.2023; Ogledov: 321; Prenosov: 13 Celotno besedilo (980,43 KB)