Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Prevozi otrok v šolo kot izvirna naloga lokalne skupnosti
Natalija Knez, 2015

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: lokalna skupnost, mestna občina, vzgoja in izobraževanje, osnovnošolsko izobraževanje
Objavljeno: 29.08.2017; Ogledov: 3081; Prenosov: 293
.pdf Celotno besedilo (1,95 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Spletna orodja za komunikacijo kot izziv izobraževanja na daljavo v osnovnih šolah jugovzhodne Slovenije v času epidemije covid-19
Renata Maver, 2022

Opis: Epidemija Covid-19 je v zadnjih dveh letih močno zaznamovala osnovnošolsko izobraževanje v državi, ki je zaradi zaprtja osnovnih šol potekalo tudi na daljavo. V magistrski nalogi smo se osredotočili na izzive učiteljev in učencev osnovnih šol Jugovzhodne Slovenije, s katerimi so se ti soočali pri uporabi spletnih orodij za komunikacijo pri izobraževanju na daljavo v času epidemije Covid-19. Podatke, pridobljene z intervjuji, smo analizirali s kvalitativno analizo podatkov in ugotovili številne izzive učiteljev in učencev osnovnih šol Jugovzhodne Slovenije, ki so pokazali pomanjkljivosti izobraževanja na daljavo v državi. Prav zato smo na podlagi teoretičnih izhodišč in ugotovitev raziskave oblikovali predloge za izboljšanje izobraževanja na daljavo v slovenskih osnovnih šolah. Epidemija Covid-19 je pokazala, da je treba poskrbeti, da bo ob naslednji izredni situaciji izobraževanje na daljavo steklo bistveno bolje in z manj izzivi.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: osnovnošolsko izobraževanje, izobraževanje na daljavo, spletna orodja za komunikacijo, izzivi, OŠ Jugovzhodne Slovenije, epidemija Covid-19
Objavljeno: 25.02.2022; Ogledov: 1218; Prenosov: 135
.pdf Celotno besedilo (2,18 MB)

3.
Pobuda za oceno ustavnosti na primeru financiranja zasebnega osnovnošolskega izobraževanja
Ana Bakše, 2021

Opis: Diplomska naloga je posvečena ustavnemu sodišču in pobudi za oceno ustavnosti. Ustavno sodišče je neodvisen in avtonomen državni organ, ki izvršuje ustavnosodno presojo. Je najvišji organ sodne oblasti na nacionalni ravni. Njegove odločbe so zavezujoče. Kot primer pobude sta izbrani dve odločbi ustavnega sodišča, ki se nanašata na financiranje osnovnošolskega izobraževanja v zasebnih šolah. V prvi odločbi ustavno sodišče presojalo neskladje 86. člena Zakona o organizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja z drugim odstavkom 57. člena ustave. Ustava terja od države, da se osnovnošolsko izobraževanje financira iz javnih sredstev. Zagovarja stališče, da je osnovnošolska izobrazba javna korist. Zakonska ureditev pa zasebnim šolam za izvajanje obveznega akreditiranega javnega programa zagotavlja 85- odstotno sofinanciranje. Predhodna odločba ustavnega sodišča, ki se je nanašala na vse tipe in stopnje izobraževanja, določila, da je v zakonodajalčevem polju proste presoje, v kolikšnem deležu bo sofinanciral zasebne šole. Ustavno sodišče je v presoji ugotovilo protiustavnost, zato je izdalo ugotovitveno odločbo in zakonodajalcu naložilo, da neskladje odpravi v roku enega leta. Nekaj let po odločitvi je ustavno sodišče ponovno pred podobno dilemo, le da se tokratna presoja nanaša na jutranje varstvo, dopolnilni pouk ter popoldansko bivanje. Ob enem pa pobudniki opomnijo ustavno sodišče na neizvršitev odločbe. Sodniki odločijo, da zadeva ni v neskladju z ustavo, saj da je jutranje varstvo, dopolnilni pouk ter popoldansko bivanje del razširjenega programa in ne obveznega. Ob enem pa ustavo sodišče okara zakonodajalca za neodzivnost, vendar se ne odloči za določitev načina izvršitve
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: ustava, ustavno sodišče, pobuda za oceno ustavnosti in zakonitosti, odločba ustavnega sodišča, osnovnošolsko izobraževanje
Objavljeno: 25.02.2022; Ogledov: 913; Prenosov: 87
.pdf Celotno besedilo (459,28 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh