Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 5 / 5
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
NAČRTOVANJE RASTI PODJETJA GOSTINSTVO, BRUNO ZARO, S. P.
Sebastiano Zaro, 2017

Abstract: Diplomsko delo zajema načrt, s katerim bi se organizacija družinskega podjetja lahko izboljšala, poleg tega v njem podajam nekaj predlogov za spremembe, ki bi lahko privedle do rasti poslovanja podjetja. Delo začenjam s predstavitvijo podjetnika. Navedem podjetnikove osebne značilnosti in nekatere okoliščine, ki so ga privedle do tega, da je s to poslovno dejavnostjo sploh začel. Opišem njegov pristop k poslu in kako ga je razvijal. Glede na njegovo razvejanost nekaj pozornosti namenim tudi predstavitvi organizacijske strukture in izvajanju posameznih funkcij v podjetju ter tudi temu, kako in komu so dodeljene poslovne funkcije, kar prikažem z organigramom. S pomočjo strokovne literature pa ugotovim, v kateri življenjski fazi se podjetje nahaja in kateri je identitetni model podjetnika. Pred pripravo predlogov za izboljšave sem analiziral poslovanje podjetja. Podrobno sem opisal in ocenil proizvode. Analiziral sem organizacijsko in kadrovsko strukturo podjetja ter razmerje med proizvodi in razmerami na trgu. Širjenje poslovanja podjetja in vpeljava izboljšav v podjetju zahtevata tudi predhodno ugotavljanje razmer na trgu ter opredelitev značaja konkurentov. Trg sem analiziral glede na posamezne dejavnosti podjetja. Naredil sem pregled razmer v vinogradništvu in vinarstvu ter na podlagi analize trga teh področij naredil sklepe. Raziskal sem tudi, kakšna so gibanja in trendi proizvodnje ter prodaje oljčnega olja, nazadnje pa sem še ugotavljal, kakšna je obiskanost mesta Izola v času turistične sezone in kako ta vpliva na uspešnost poslovanja podjetja. Izbral sem nekaj konkurentov, ki svojo dejavnost opravljajo v neposredni bližini izbranega podjetja, in s pomočjo javno dostopnih finančnih podatkov analiziral njihovo poslovanje, pridobljene podatke pa sem nato primerjal s podatki izbranega podjetja ter presodil prednosti, slabosti in prihodnje trende. Podrobno sem analiziral tudi finančne podatke izbranega podjetja in s kazalniki poslovanja predstavil resnično stanje podjetja. Naredil sem SWOT-analizo, s pomočjo katere sem opredelil prednosti, slabosti, priložnosti in nevarnosti za izbrano podjetje, ter ugotovitvam dodal komentarje. S pomočjo literature in drugih podatkov izberem podjetniško strategijo, izvedljivo v danih razmerah, ki bi podjetje lahko vodila v rast poslovanja. Ob tem poskušam ugotoviti, kateri so možni viri financiranja in kako bi se strategija dejansko izvedla. Strategija rasti poslovanja predvideva uvedbo novega produkta, za katerega je treba z izračuni ugotoviti, ali je finančno vzdržen. S tem namenom sem pripravil kalkulacijo točke preloma, iz katere je razvidno, kako obsežno mora biti poslovanje oziroma kolikšno je število opravljenih storitev, da posel postane dobičkonosen. Predvidel sem tudi, kakšni bodo vplivi izboljšanega in razširjenega poslovanja na finančne podatke v letih 2016–2019. V ta namen sem naredil finančne projekcije, ki sem jih tudi opisal. V zadnjem delu diplomskega dela, pred sklepom, v katerem ocenim učinek predvidenih izboljšav, navedem še pričakovane rezultate nove poslovne dejavnosti in izboljšav.
Found in: ključnih besedah
Keywords: vinarstvo, vinski dogodki, gostinska storitev, podjetniška rast, analiza, trg.
Published: 11.08.2017; Views: 3272; Downloads: 225
.pdf Fulltext (1,35 MB)

2.
Poslovni načrt za rast podjetja Mak Praprotnik d.o.o. s pomočjo franšize
Rok Praprotnik, 2014

Found in: ključnih besedah
Keywords: poslovni načrt, podjetniška rast, franšiza, strategija rasti
Published: 29.05.2018; Views: 2915; Downloads: 135
.pdf Fulltext (235,31 KB)

3.
Načrt rasti podjetja Agrosaat, d.o.o.
Žan Osredkar, 2014

Found in: ključnih besedah
Keywords: podjetniška rast, marketing, raziskava trga, SWOT analiza, kritična tveganja, finančna analiza
Published: 29.05.2018; Views: 2323; Downloads: 125
.pdf Fulltext (804,92 KB)

4.
Rast podjetja - načrtovanje rasti podjetja Petrol, d. d.
Vanja Knežević Sošić, 2018

Abstract: Namen diplomskega dela je opisati in predstaviti rast podjetja na primeru večjega slovenskega podjetja, tj. družbe Petrol, ki sodi med največja slovenska podjetja, ima več kot 70-letno zgodovino. Kot takšna predstavlja pomemben steber v gospodarstvu ter dosega odlične poslovne rezultate, zato je dobra osnova za analizo rasti. Svoje produkte in storitve ponuja na kakovostni ravni, kar ima pozitiven vpliv na poslovanje. Ker svojo dejavnost zlasti v zadnjem desetletju širi v nove segmente, je še toliko primernejša za analizo, saj je rast v novih panogah najvidnejša. Na osnovi poslovnih in finančnih podatkov je narejena natančna analiza, s katero je prikazana rast v podjetju. V pričujočem delu je posebna pozornost posvečena predvsem zadnjim trem letom oz. obdobju med letoma 2015 in 2017, saj so podatki tako zanesljivejši in lažje dostopni. Rast podjetja je sicer najlažje opredeliti na podlagi finančnih kazalnikov, vendar je treba v današnjem času in okolju upoštevati tudi druge dejavnike, kot so okoljski, socialni in moralni, zato je možno reči, da podjetja danes rastejo dosti kompleksnejše od standardne opredelitve. Analiza dosedanjega poslovanja podjetja je pokazala, da ima podjetje dovolj stabilen finančni položaj za stalno rast, nove investicije in rezervo za odpiranje novih v primeru destabilizacije primarnega trgu zaradi zunanjih vplivov. Če bodo cene na svetovni ravni stabilne, je pričakovati nadaljnjo rast skupine Petrol, seveda pa ne smemo pozabiti, da cene nafte in zemeljskega plina vplivajo na samo rast in razvoj družbe. Zato je vizija Skupine Petrol razširiti poslovanje na več področjih, saj to zagotavlja dolgoročno stabilnost podjetja.
Found in: ključnih besedah
Keywords: podjetje, rast, družba, naftna družba, energija, Petrol, podjetniška rast
Published: 26.07.2018; Views: 2821; Downloads: 322
.pdf Fulltext (1,88 MB)

5.
Analiza podjetniškega mreženja
Nives Svet, 2012

Found in: ključnih besedah
Keywords: analize, podjetniško mreženje, podjetniška rast
Published: 09.12.2020; Views: 1008; Downloads: 53
.pdf Fulltext (695,01 KB)

Search done in 0 sec.
Back to top