Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Poslovni načrt za rast in razširitev podjetja Čuk mobil
Rok Zupančič, 2012

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poslovni načrti, raziskava trga, rast podjetja, prodaja, investicije
Objavljeno: 05.07.2018; Ogledov: 2102; Prenosov: 128
.pdf Celotno besedilo (1,41 MB)

2.
Trženje domače kozmetike
Indira Huzejrović, 2015

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: domača kozmetika, storitve, trženje, podjetništvo, podjetja, poslovni načrti, tržne analize
Objavljeno: 20.03.2020; Ogledov: 1916; Prenosov: 92
.pdf Celotno besedilo (2,30 MB)

3.
Poslovni načrt za izdelavo ameriških borovnic na kmetiji
Jure Zor, 2019

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: kmetije, ameriške borovnice, poslovni načrti
Objavljeno: 24.04.2020; Ogledov: 2061; Prenosov: 170
.pdf Celotno besedilo (1,41 MB)

4.
5.
Poslovni načrt
Kristina Rome, 2017

Opis: V magistrski nalogi obravnavamo medkulturno sodelovanje s Kitajsko, na primeru širitve poslovanja podjetja na kitajski trg, s konkretnim izdelkom, tj. vino Cviček. V teoretičnem delu magistrske naloge smo se osredotočili na mednarodno sodelovanje s Kitajsko, analizirali posebnosti kitajskega trga ter izpostavili osnovna izhodišča poslovnega načrta. Ob tem smo obravnavali tudi poslovno komuniciranje in poslovanje na Kitajskem ter analizirali medkulturne kompetence, ki so potrebne za vstop na kitajsko tržišče. V drugem delu naloge, tj. empiričnem delu, pa smo zasnovali lasten poslovni načrt za prodajo vina Cviček na Kitajskem. Pri tem smo opravili analizo trga, pripravili predviden finančni načrt, strategije trženja in prodora na trg ter preučili vse ostale kategorije, ki so pomemben del načrtovanja novega posla in poslovanja na tujem trgu. Magistrsko nalogo smo zaključili z odgovori na raziskovalna vprašanja, ki zajemajo ključne elemente, katerih se mora podjetnik zavedati pred vstopom na kitajski trg, in sicer z namenom, da lažje premosti medkulturne razlike ter učinkovito upravlja poslovna tveganja na kitajskem trgu. Poslovna pravila so na primer v evropskem okolju lahko popolnoma drugačna kot na nekem ogromnem azijskem trgu. Vzrok pa je kot smo ugotavljali v magistrski nalogi predvsem kulturna razlika, katero morajo podjetniki upoštevati, če želijo s podobnimi produkti na takšnih trgih uspeti in rasti. Obenem smo tudi ugotavljali, kakšni poslovni izidi so možni pri poskusu prodora na kitajski trg z vinom Cviček.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poslovni načrti, mednarodno sodelovanje, Kitajska, podjetništvo, vino Cviček, magistrske naloge
Objavljeno: 26.07.2021; Ogledov: 852; Prenosov: 48
.pdf Celotno besedilo (1,35 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh