Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 19
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Business plan
Igor Vincetić, 2016

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poslovni načrt, Singapur, tržna analiza, azijski potrošnik, modni dodatki
Objavljeno: 29.03.2018; Ogledov: 2421; Prenosov: 134
.pdf Celotno besedilo (1,63 MB)

3.
Poslovni načrt podjetja ZD
Marko Rožman, 2015

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poslovni načrt, potrošnik, financiranje, nabava, prodaja, investicije
Objavljeno: 10.04.2018; Ogledov: 2713; Prenosov: 141
.pdf Celotno besedilo (250,61 KB)

4.
Analiza poslovanja rasti BKD bank AG
Marko Domitrica, 2014

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: banke, analiza poslovanja, financiranje, potrošnik, konkurenca
Objavljeno: 08.05.2018; Ogledov: 2194; Prenosov: 130
.pdf Celotno besedilo (756,38 KB)

5.
Varstvo potrošnikov v teoriji in praksi
Helena Luin, 2013

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: potrošnik, varstvo potrošnikov, potrošniška politika, alternativno reševanje sporov, potrošniške organizacije
Objavljeno: 07.08.2018; Ogledov: 2574; Prenosov: 152
.pdf Celotno besedilo (1,30 MB)

6.
Mobilna aplikacija kot pomoč potrošnikom za lažje odločanje pri nakupih blaga široke potrošnje
Nataša Bošnjaković, 2013

Opis: Nakupovanje blaga široke potrošnje ima svoje posebnosti. Danes ima vsak potrošnik v razvitem svetu veliko možnosti za izbiranje različnih izdelkov. Velika izbira ni vedno prednost, je tudi veliko breme za potrošnika. Ker danes potrošniki vse več uporabljajo pametne telefone, obstajajo tehnične možnosti, da se informacija ponudi potrošniku prav na mestu, kjer jo največ potrebuje; v trgovini, pri nakupovanju. Potrošnik lahko aktivno sodeluje v skupnosti potrošnikov, ki je neodvisna od vseh trgovcev in proizvajalcev. Pri tem ima dvojno vlogo: kot uporabnik pa tudi kot »zbiratelj« informacij. Potrošnik prispeva s svojimi informacijami o izdelkih, o cenah, kakovosti in ocenjuje izdelke, s čimer ima aktivno vlogo pri oblikovanju ponudbe na trgu. V svetu se opaža trend rasti in razvoja podobnih aplikacij.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: potrošnik, blago široke potrošnje, potrebščine, pametni telefon, mobilna aplikacija, nakupovanje na spletu, možnost izbire
Objavljeno: 10.08.2018; Ogledov: 3084; Prenosov: 130
.pdf Celotno besedilo (1,95 MB)

7.
Analiza obnašanja potrošnikov pri nakupu zimskih pnevmatik
Peter Lipar, 2015

Opis: Diplomska naloga obravnava temo obnašanja potrošnikov. Obnašanje potrošnikov je proces, kjer potrošnik izbere, kupi, uporablja in zavrže izdelke ali storitve, s katerimi poskuša na najboljši način zadovoljiti svoje potrebe in želje. Pri tem nanj deluje vrsta različnih notranjih in zunanjih dejavnikov, ki vplivajo na njegovo odločitev. Raziskava obnašanja potrošnikov je narejena na primeru nakupa zimskih pnevmatik. Med ponudniki le-teh vlada močna konkurenca, zato je pomembno, da poznajo in razumejo obnašanje potrošnikov ter si s tem zagotovijo konkurenčno prednost. V empiričnem delu diplomske naloge so predstavljeni dejavniki, ki imajo največji vpliv na potrošnika pri nakupu zimskih pnevmatik, ter ostale ugotovitve in rezultati analize obnašanja potrošnikov pri nakupu zimskih pnevmatik.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: potrošnik, obnašanje potrošnikov, nakup, dejavniki, zimske pnevmatike
Objavljeno: 21.08.2018; Ogledov: 2724; Prenosov: 151
.pdf Celotno besedilo (1,19 MB)

8.
9.
Analiza prepoznavnosti izbrane blagovne znamke med potrošniki - študija primera
Špela Uršič, 2018

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: blagovna znamka, prepoznavnost, potrošnik, management znanja, Philips Avent
Objavljeno: 09.11.2018; Ogledov: 2197; Prenosov: 137
.pdf Celotno besedilo (1,95 MB)

10.
Načini za pridobivanje zvestih potrošnikov
Nika Koncilja, 2019

Opis: Odnosi s strankami so problematičen, a zelo pomemben vidik poslovanja. Podjetja se velikokrat osredotočajo na nove potrošnike, manj pozornosti pa posvečajo temu, da bi gradili dolgotrajno zaupanje z že obstoječimi potrošniki, jih motivirali za ponovni nakup in s tem ustvarili pripadnost blagovni znamki. Vsebino diplomskega dela sem razdelila na dva dela. V prvem delu sem predstavila pojem zvestoba potrošnikov in opisala, katere tehnike so pomembne. V drugem delu sem s pomočjo intervjujev ugotovila strategije, ki jih podjetja uporabljajo v praksi, na kaj morajo paziti in v katero smer bodo po njihovem mnenju šle potrošnikove želje v prihodnosti.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: zvestoba, potrošnik, lojalnost, mala podjetja, srednja podjetja
Objavljeno: 16.02.2019; Ogledov: 2645; Prenosov: 115
.pdf Celotno besedilo (824,65 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh