Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Prometna signalizacija kot temelj varnosti cestnega prometa
Boštjan Koletnik, 2015

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: javne ceste, prometna signalizacija, prekrškovni organi, država, varnost cestnega prometa
Objavljeno: 29.08.2017; Ogledov: 3733; Prenosov: 155
.pdf Celotno besedilo (531,41 KB)

2.
Prepovedana droga v postopku za prekrške prekrškovnega organa in v sodnem prekrškovnem postopku
Veselko Šućur, 2013

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: droga, prekrškovni organi, prekrškovni postopek
Objavljeno: 12.09.2017; Ogledov: 2526; Prenosov: 156
.pdf Celotno besedilo (304,20 KB)

3.
Posebnosti prekrškovnega postopka pri skritih meritvah hitrosti
Jure Plečnik, 2018

Opis: Hitrost je v Sloveniji že mnogo let še vedno najpogostejši vzrok za nastanek prometnih nesreč z najhujšimi posledicami. Z uveljavitvijo Zakona o občinskem redarstvu v letu 2006 lahko govorimo o novem represivnem organu, katerega pristojnost zajema tudi izvajanje meritev hitrosti. Zakonodajalec pa je pri pisanju zakona poskrbel tudi za manjše presenečenje, ki še danes bega tako prekrškovne organe kot tudi strokovno javnost, saj je v določbe Zakona o pravilih cestnega prometa zapisal, da lahko občinski redarji meritve hitrosti izvajajo izključno s samodejnimi napravami in sredstvi za nadzor prometa, s katerimi se prekrški slikovno dokumentirajo, pri tem pa nimajo pravice ustaviti voznika.To dejstvo se je skozi prakso prekrškovnih organov večkrat pokazalo kot neustrezno, saj so postopki obravnave prekrškov pri takšnem izvajanju meritev hitrosti zelo specifični in se bistveno razlikujejo od običajnih postopkov izvajanja meritev hitrosti, ki jih v praksi največkrat izvaja policija, kjer je kršitelj ustavljen na samem kraju storitve prekrška in je s kršitvijo in sankcijami za prekršek seznanjen takoj. Zaradi dejstva, da pri takšnem izvajanju meritev hitrosti kršitelji niso takoj seznanjeni s storjenim prekrškom, so takšne meritve hitrosti med prekrškovnimi organi dobile vzdevek "skrite meritve hitrosti".Neučinkovitost pri umirjanju hitrosti je v Sloveniji očitna, saj hitrost kot glavni vzrok za prometne nesreče z najhujšimi posledicami še vedno predstavlja največji problem pri zagotavljanju varnosti v cestnem prometu. Magistrsko delo obravnava posebnosti prekrškovnega postopka pri skritih meritvah hitrosti ter pravno ureditev z vidika dveh prekrškovnih organov, policije in občinskega redarstva. Problematika je predstavljena predvsem s stališča prometne varnosti, kjer ugotavljamo tudi,kakšna je sama učinkovitost izvajanja skritih meritev hitrosti v praksi. Na podlagi teh ugotovitev je možno oblikovati ustrezne pravne norme in pripraviti oceno o možnosti spremembe zakonodaje, ki bi učinkovito pripomogla k izboljšanju prometne varnosti v cestnem prometu in zmanjšanju števila smrtnih žrtev prometnih nesreč.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: hitrost, prekrškovni organi, meritve hitrosti, občinska redarstva, policija
Objavljeno: 06.08.2018; Ogledov: 2983; Prenosov: 216
.pdf Celotno besedilo (1,18 MB)

4.
Dileme in perspektive prekrškovnega prava pri izvajanju policijskih nalog od leta 2005 dalje
Tomaž Pahulje, 2021

Opis: Prekrškovno pravo je z uveljavitvijo ZP-1 v letu 2005 postalo nova paradigma pri vodenju in odločanju v tovrstnih postopkih. Upravni in drugi državni organi ter nosilci javnih pooblastil so postali prekrškovni organi in so v okviru svojih pristojnosti odločali o prekrških v hitrem postopku. Petnajst let implementacije določb ZP-1 je zaznamovalo več perspektiv, ki so posredno in neposredno vplivale na prekrškovni postopek. V magistrskem delu bomo preučevali dve perspektivi, ki sta po našem mnenju imeli vpliv predvsem na hitri prekrškovni postopek. Prva perspektiva se nanaša spremembe normativne ureditve določb ZP-1, ki jih je bilo v petnajstih letih kar deset. Preučevanje teh sprememb bomo analizirali z vidika vpliva normativne zakonodaje ZP-1 na postopke o prekršku z vidika pravic procesnih udeležencev (kršiteljev). V drugi perspektivi pa bo preučevanje osredotočeno na vpliv sodne prakse ESČP in slovenskih sodišč na normativno ureditev. Skozi posamezne primere sodne prakse bomo ugotavljali in ocenjevali korelacijo med sodno prakso in njen vpliv na določbe ZP-1. Na podlagi obiska Sodišča okrožja v Viechtachu in policijske postaje bo s primerjalno pravnega vidika opravljena primerjava obravnave prekrškov v Nemčiji (Bavarski model). S kvantificiranim (številčnim) prikazom bo predstavljen pregled prekrškovnih postopkov v policiji od 2005 do 2015 in ločeno po letu 2015. V zaključnih ugotovitvah bo opravljena verifikacija izpostavljene hipoteze, prispevek k znanosti oziroma stroki ter aplikativna vrednost magistrskega dela.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: prekrškovni postopek, prekrškovno pravo, prekrškovni organi, policija, sodna praksa, spoštovanje človekovih pravic
Objavljeno: 04.02.2022; Ogledov: 775; Prenosov: 80
.pdf Celotno besedilo (1,89 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh