Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 9 / 9
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ANALIZA POSLOVNEGA OKOLJA IN POSLOVNIH PRILOŽNOSTI NA MADŽARSKEM
Ines Čigoja, 2016

Opis: Madžarska je po mnenju strokovnjakov rastoči trg, ki bo tudi v prihodnje ohranjala zdravo gospodarsko rast in politično stabilnost, saj so naslednje predvidene volitve leta 2018. Kljub notranji stabilnosti je zaradi svoje volje znotraj evropskega prostora velikokrat kritizirana s strani Bruslja ter ostalih posameznih držav članic in lahko predstavlja izzive za poslovanje tudi v prihodnje. S strogim politično–ekonomskim režimom, pod taktirko premierja Viktorja Orbána, se je uspešno rešila recesijskega primeža in postaja pravo dinamično, multikulturno okolje. Po drugi strani pa je v percepciji slovenskega gospodarstva nevidna soseda. Tako kažejo tudi statistični podatki ter interes podjetij in posameznikov na raznih poslovnih in kulturnih srečanjih. Je naša šesta najpomembnejša trgovinska partnerica, a zadnja v primerjavi s sosednjo Avstrijo, Italijo in Hrvaško. Zanimivo je, da je Francija (5. partnerica) pred Madžarsko, njena vrednost blagovne menjave s Slovenijo pa temelji skorajda v celoti na delu z Revozom. Primerjalna vrednost blagovne menjave Slovenije z Madžarsko in drugouvrščeno Italijo je trikratna, v prid slednji. Opazno je, da je sodelovanje med Slovenijo in Madžarsko pod dejanskimi zmožnostmi v primerjavi z ostalimi sosednjimi državami, zato smo se v diplomski nalogi odločili analizirati madžarski trg. Cilj naloge je bil analizirati obstoječe stanje bilateralnega sodelovanja med Slovenijo in Madžarsko ter identificirati podjetja, ki poslujejo na trgu. S pomočjo PESTEL analize želimo orisati madžarsko poslovno okolje in njene regije ter izpostaviti posebnosti in značilnosti pri poslovanju. Analizo okolja in sintezo smo podprli z mnenjem podjetij, aktivnih na madžarskem trgu, ki so s svojo subjektivno oceno orisala začetne in glavne ovire pri poslovanju, splošno gospodarsko stanje ter nadaljnje načrte pri poslovanju s slednjo. Do ugotovitev smo prišli s pomočjo empirične analize primarnih in sekundarnih podatkov, ki so pokazali pozitivne rezultate in identifikacijo poslovnih priložnosti v večih panogah ter nekatere potencialne regije kot priložnost zunaj Budimpešte.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poslovanje z Madžarsko, bilateralno sodelovanje, PESTEL analiza, madžarske regije, poslovne priložnosti, slovenska podjetja, izzivi in ovire
Objavljeno: 10.08.2017; Ogledov: 3501; Prenosov: 195
.pdf Celotno besedilo (1,79 MB)

2.
3.
Kako izboljšati trženjske aktivnosti kmetijske zadruge X
Aleks Senica, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: marketing, kmetijska zadruga, slabosti, priložnosti, članstvo
Objavljeno: 11.04.2018; Ogledov: 2768; Prenosov: 171
.pdf Celotno besedilo (1,39 MB)

4.
Poslovni načrt podjetja Dejan Vidovič, s. p.
Dejan Vidovič, 2019

Opis: Beseda abnormis v latinščini pomeni odstopanje od določenega standarda in je danes del podjetja Abnormis Fine Art. Podjetje bo v sklopu umetniške ustvarjalnosti sledilo trendu na trgu, ki se je razvijal skozi preteklih nekaj let in se postopoma razvija še danes. Tako bo izdelovalo visokokakovostne unikatne umetnine večje velikosti, pri katerih bodo barve, ki udejanjajo zgodbo na platnu, na voljo zgolj v črno-beli barvi z dodatki zlata. Pri tem bo delovalo v sklopu zastavljenega koncepta, ki bo nadgradil tok sedanje umetnosti na višji nivo. Namen diplomskega dela je bila obsežna analiza poslovne priložnosti in določitev primernih strategij doseganja zastavljenih ciljev. V prvi fazi poslovnega načrta smo predstavili analizo dejavnosti, opisali podjetje, proizvod in mednarodno tržno raziskavo. S pomočjo mednarodnega anketnega vprašalnika, v kateri je sodelovalo 106 potrošnikov iz Nemčije, Kitajske in Slovenije, smo prišli do presenetljivih rezultatov, ki smo jih uporabili v nadaljnjem razvijanju poslovanja. V drugi fazi smo sistematično predstavili trženjske strategije, s pomočjo katerih se bo podjetje ustrezno pozicioniralo na trgu. Temu je sledil opis razvoja, proizvodnje, organizacijskih lastnosti poslovanja ter predstavitev ključnih kritičnih tveganj. V zadnji fazi diplomskega dela smo opisali finančni vidik poslovanja podjetja, ki zajema predstavitev finančnih predpostavk in projekcij. Pri tem smo v nadaljevanju utemeljili ključne spremenljivke, ki znatno pripomorejo k razumevanju celotne finančne slike poslovanja in v zadnjem koraku prikazali terminski načrt poslovanja.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Poslovni načrt, unikatne umetnine, koncept, analiza poslovne priložnosti, strategije poslovanja.
Objavljeno: 18.09.2019; Ogledov: 2372; Prenosov: 201
.pdf Celotno besedilo (2,01 MB)

5.
Poslovni načrt blagovne znamke Wicked Lion d.o.o.
Jošt Jelovčan, 2020

Opis: V diplomskem delu je predstavljen poslovni načrt nove blagovne znamke Wicked Lion. Poslovni načrt je bistven pri zagonu novega podjetja, saj nam pokaže prednosti in priložnosti, spozna trg na katerega vstopamo ter dokončno razvije poslovno idejo in pomaga porabiti finančne vire bolj dobičkonosno. Proces oblikovanja poslovnega načrta je koristen tudi pri odkrivanju vseh šibkih točk in slabosti, katerih se bomo zavedali vnaprej in jih lažje popravili. V začetku so predstavljene njegove značilnosti in posamezni sestavni deli, podrobneje pa pojmi podjetništvo, blagovna znamka in spletna trgovina, kateri so tudi temelji poslovnega načrta. Namen diplomskega dela je bil ugotoviti, ali je smiselno ustanoviti podjetje, ki bi se ukvarjalo s storitvijo internetne prodaje prestižnih oblačil nove blagovne znamke. Iz izvedenega poslovnega načrta je ugotovljeno, da je ustanovitev tega podjetja upravičena. V svetu še vedno narašča trend spletnega nakupovanja, ki iz leta v leto raste, fizični nakupi ter trgovine pa se zmanjšujejo, vendar je bilo na podlagi izvedene ankete ugotovljeno, da vsi kupci niso prepričani v nakup, ker pogrešajo možnost pomerjanja. Pripravljen finančni načrt je pokazal, da ima podjetje veliko možnosti za uspešno poslovanje že v prvih letih.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poslovni načrt, koncept, analiza poslovne priložnosti, strategije poslovanja.
Objavljeno: 18.06.2020; Ogledov: 1872; Prenosov: 151
.pdf Celotno besedilo (1,20 MB)

6.
Kriza kot odpiranje novih priložnosti v storitveno-logističnih podjetjih
Natalija Bratina, 2013

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: kriza, priložnosti, prestrukturiranje podjetij, raziskave, razvoj, velikost podjetja
Objavljeno: 09.12.2020; Ogledov: 1160; Prenosov: 58
.pdf Celotno besedilo (1,03 MB)

7.
COVID-19 - priložnost za turistične kmetije
Tadeja Primožič, 2021

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: covid-19, razvoj podeželja, nevarnosti, priložnosti, turizem
Objavljeno: 18.08.2021; Ogledov: 1048; Prenosov: 61
.pdf Celotno besedilo (240,76 KB)

8.
9.
Covid-19 - nevarnosti in priložnosti
Tadeja Primožič, 2020

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Covid-19, razvoj podeželja, nevarnosti, priložnosti, turizem
Objavljeno: 11.11.2021; Ogledov: 783; Prenosov: 84
.pdf Celotno besedilo (8,27 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh