Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 13
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Vpliv nevrolingvističnega programiranja na uspešnost vodenja tima
Tadeja Stanič, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: nevrolingvistično programiranje, uspešen vodja, uspešen tim, management znanja
Objavljeno: 24.04.2018; Ogledov: 2728; Prenosov: 166
.pdf Celotno besedilo (1019,23 KB)

3.
Predstavitev okolja za hiter razvoj aplikacij v Gorenjski banki, d.d., Kranj
Matej Hribar, 2014

Opis: V diplomski nalogi sem opisal interno metodologijo hitrega razvoja informacijskih rešitev v Gorenjski banki na primeru razvoja programske rešitve »Centralna evidenca nalog« (CEN) ter predstavil rezultate raziskave. Cilj raziskave je bil proučiti in predstaviti opisano metodologijo razvoja programske opreme in spoznati sistem za upravljanje z relacijsko bazo podatkov Oracle Database. V okviru raziskave sem želel odkriti morebitne neskladnosti formalne metodologije v GB z dejanskim stanjem v praksi in predlagati izboljšave. V nalogi so natančno opisana vsa orodja, ki sem jih uporabil pri izdelavi programske rešitve CEN. V teoretičnem delu naloge je podan opis metodologije razvoja programske opreme in uporabniških vmesnikov. Opisana je metodologija hitrega razvoja aplikacij v Gorenjski banki. Glavni rezultat te diplomske naloge so delujoča programska rešitev CEN in predlogi za izboljšavo internega procesa razvoja programske opreme ter predlogi za izboljšave programske rešitve CEN.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poslovno obveščanje, informacijski sistem, baza podatkov, relacijski podatkovni model, razvoj uporabniških vmesnikov, analiza, programiranje, testiranje, namestitev
Objavljeno: 10.08.2018; Ogledov: 2857; Prenosov: 0

4.
Celostna grafična podoba podjetja in programiranje spletne strani NajZame.si
Daša Brilej, 2017

Opis: V diplomski nalogi smo preučili in predstavili elemente, s katerimi bo podjetje NajZame.si povečalo prepoznavnost na trgu. Celostno grafično podobo sestavljajo simbol in logotip, slogan, barve, tipografija itd.. Diplomsko delo je razdeljeno na tri dele. V prvem, teoretičnem delu smo predstavili pomen celostne grafične podobe, ter razložili osnovne elemente. Praktični del je razdeljen na dva dela. V prvem praktičnem delu, smo na osnovi teoretičnega dela razložili elemente celostne grafične podobe podjetja na primerih izbranega podjetja NajZame.si. Opisali smo potek ustvarjanja celostne grafične podobe, ter razložili našo odločitev za takšne elemente, kakršni so uporabljeni v sami grafični podobi podjetja. Drugi del praktičnega dela diplomske naloge predstavlja analizo ankete, s katero smo ugotovili kakšno prepoznavnost nosi celostna grafična podoba podjetja NajZame.si na trgu in med samimi kupci. Vsako podjetje potrebuje tudi osnovna komunikacijska sredstva, zato smo oblikovali vizitko, dopisni list in kuverto.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: celostna grafična podoba, programiranje, spletne strani, logotip, grafično oblikovanje, Wordpress
Objavljeno: 24.08.2018; Ogledov: 3790; Prenosov: 220
.pdf Celotno besedilo (5,05 MB)

5.
Izdelava merilnega protokola s Keysight pro 9.32 vizualnim programskim orodjem
Aleksander Mihelič, 2018

Opis: V zadnjih nekaj deset letih so se razvila različna orodja, katera v osnovi za svoje delovanje uporabljajo algoritme. Kljub temu, da se tega ne zavedamo, nam algoritmi in posledično programiranje, krojijo tok življenja. Eno izmed takšnih programiranj je tudi vizualno grafično programiranje, ki ga imam namen opisati v svoji diplomski nalogi. Cilj moje diplomske naloge je v celoto povezati ustrezen program in LCR merilnik, katera bosta delovala usklajeno ter izvajala avtomatske meritve ter jih na koncu še ustrezno shranila. Program je v podjetju Iskra d.d. namenjen meritvam kondenzatorskega programa iz proizvodnih linij. Na koncu bom še primerjalno opisal, zakaj je nova programska različica boljša od obstoječe zastrele verzije ter odgovoril na zastavljena raziskovalna vprašanja.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: AQL, kondenzator, vizualno grafično programiranje, kakovost, LCR merilnik, IEC
Objavljeno: 30.11.2018; Ogledov: 2399; Prenosov: 143
.pdf Celotno besedilo (4,20 MB)

6.
Data semantics in business reporting for end-user programming analytics
Rok Piletič, 2018

Opis: Digitalizacija se je dotaknila skoraj vsakega vidika našega življenja, z velikimi koraki pa je že stopila tudi v domeno poslovnega poročanja. V tem dokumentu boste našli pregled razvoja poslovnega poročanja skozi čas, statistično zbiranje poslovnih in ekonomskih podatkov, različne standarde za pripravo poslovnega poročanja in zbiranje poslovnih podatkov za analizo, s ciljem predstaviti standard za Evropski Enotni Elektronski Format (ang. ESEF), ki bo leta 2020 uveden v Evropski Uniji za podjetja, ki kotirajo na borzi. S pregledom temeljne tehnologije iXBRL, ki je strojno in hkrati človeško berljiva, je omogočena tudi analiza z računalniškimi orodji za poslovno analiziranje. Z računalniškimi analitičnimi programi za končne uporabnike so bili v nalogi opravljeni tudi testi za zmogljivost opravljanja analiz na strukturiranih iXBRL podatkih.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: ESEF, ESMA, EEAP, XBRL, iXBRL, Excel, end-user programiranje, ESEF, ESMA, EEAP, XBRL, iXBRL, Excel, End-User Programming
Objavljeno: 15.01.2019; Ogledov: 2643; Prenosov: 0

7.
Poslovni načrt za širitev in rast podjetja Hubris, d. o. o.
Matej Karel Pleiweiss, 2020

Opis: V diplomskem delu predstavljamo in analiziramo podjetje Hubris, d. o. o., ki je bilo ustanovljeno leta 2008 z namenom razvijanja in trženja spletnih trgovin. Podjetje je v zadnjih letih dodalo še dejavnost razvijanja in postavljanja spletnih strani, nato pa še dejavnost svetovanja pri nabavi računalniške in programske opreme. V preteklosti se je podjetje osredotočalo na tuje trge, sedaj pa si želi povečati prodajo še na slovenskem trgu. V diplomskem delu obravnavamo poslovni načrt, v katerem so proučene možnosti za rast podjetja v primeru širitve na slovenski trg. Cilj podjetja je razširiti ponudbo storitev in izdelkov na domači trg. Ustanovitelj in vodja podjetja je avtor tega diplomskega dela, podjetje pa je vse od svojega nastanka počasi raslo. Hubris, d. o. o., se primarno ukvarja z računalniškim programiranjem spletnih trgovin in spletnih strani ter računalniškim svetovanjem. Podjetje Hubris, d. o. o., je primarno namenjeno za poslovanje na slovenskem trgu, tuje trge pa prevzemajo podjetja, povezana z njim. Zaposlena večino časa posvetita delu s povezanimi podjetji, v katerih imata deleže ali pa z njimi sodelujeta kot zunanja sodelavca. Delo v podjetju Hubris, d. o. o., je do sedaj za oba zaposlena predstavljalo manjši delež njunih zadolžitev. Podjetje je z letom 2019 želelo resneje nastopiti tudi na slovenskem trgu in diplomsko delo se osredotoča na predstavitev in analizo podjetja ter možnosti in smernice za vstop in širitev na slovenskem trgu. Podjetje želi predstaviti svojo dejavnost na domačem trgu in želi, da bi se v naslednjih letih promet na domačem trgu konkretno povišal. Podjetje se načrtuje osredotočiti na podjetja, ki še nimajo spletne strani, predvsem na manjša podjetja, kot so vulkanizerji in avtopralnice. V ta namen je začelo sodelovati s podjetjem 42 Digital Business Solutions GMBH, ki bo začelo poslovati na nemškem trgu, podjetje Hubris, d. o. o., pa bo prevzelo slovenski del posla. Analiziramo panogo podjetja oziroma dejavnost, omenimo prednosti podjetja in potencialne slabosti ter opravimo različne analize poslovanja podjetja. Povzamemo izsledke tako domače kot tudi tuje strokovne literature in na tej osnovi analiziramo možnosti za rast in širitev podjetja v Sloveniji. Analiziramo dosedanje poslovanje podjetja, naredimo vse izračune finančnih projekcij ter predvidimo poslovanje podjetja za naslednja štiri leta. Predvidimo vse potrebne naložbe in stroške, ki jih bo prinesla rast, ter začrtamo smernice, po katerih bi podjetje uspešno izpeljalo načrtovano rast.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: programiranje, računalniško svetovanje, avtopralnice, poslovni načrt, rast podjetja, analiza
Objavljeno: 17.12.2020; Ogledov: 1170; Prenosov: 97
.pdf Celotno besedilo (2,09 MB)

8.
Razvoj mobilne aplikacije za vodenje evidence naročil
Blaž Golob, 2021

Opis: V diplomski nalogi raziščemo in opišemo razvoj mobilne aplikacije za operacijski sistem Android, ki bo ponudnikom lokalne pridelane hrane omogočala lažje vodenje evidence strank ter produktov. V teoretičnem delu bomo najprej opisali problem, s katerim se soočajo ponudniki. Predstavili bomo obstoječe rešitve, s katerimi že lahko rešimo problem. V zadnjem delu teoretičnega dela bomo opisali tehnologije, ki jih bomo uporabili pri razvoju. V empiričnem delu se bomo posvetili opisu načrtovanja aplikacije in razvoja. Na koncu bomo delovanje rešitve še predstavili.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Android, Kotlin, mobilna aplikacija, upravljanje naročil, programiranje
Objavljeno: 29.01.2021; Ogledov: 2097; Prenosov: 184
.pdf Celotno besedilo (2,07 MB)

9.
Razvoj igre v okolju Unity
Aljaž Blatnik, 2021

Opis: V diplomski nalogi opišemo in razvijemo igro na temo piratstva v razvojnem okolju Unity. V prvem delu naloge najprej primerjamo in raziščemo konkurenčne produkte oziroma igre ter izpostavimo tiste elemente, ki najbolj pripomorejo k uspešnosti igre. Zatem primerjamo različna orodja za razvoj iger ter utemeljimo našo izbiro razvojnega okolja Unity. V zadnjem delu teoretičnega dela opišemo uporabljena orodja in tehnologije za uspešen razvoj samostojne igre. Na koncu predstavimo proces načrtovanja lastne igre, ki jo potem tudi razvijemo na podlagi izpostavljenih funkcionalnosti konkurenčnih iger. V proces vključimo vse korake, potrebne za uspešen razvoj igre, od začetnega načrtovanja do modeliranja in nato programiranja raznih funkcionalnosti v izbranem razvojnem okolju.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: razvoj igre, Unity, Blender, modeliranje, programiranje
Objavljeno: 15.06.2021; Ogledov: 1917; Prenosov: 174
.pdf Celotno besedilo (4,41 MB)

10.
Scratch za učenje programiranja
Andreja Kernc, 2022

Opis: Scratch je orodje za blokovno programiranje, ki omogoča izdelavo interaktivnih zgodb, iger in animacij. Namenjen je otrokom med 8. in 16. letom, ponuja tudi poenostavljeno verzijo ScratchJr za mlajše otroke. Orodje spodbuja razvoj različnih vidikov razmišljanja, sposobnosti ugotavljanja različnih pristopov k reševanju problemov ter sposobnosti timskega dela, kar je uporabno širše, ne le na področju programiranja. V nalogi predstavljam Scratch s teoretičnega in praktičnega vidika – vsebinske možnosti, primernost za učenje programiranja za otroke, možnost uporabe tako v šoli kot tudi doma ter dostopnost spletne pomoči za uporabo orodja. V nalogi prav tako ugotavljam, da avtorji načine učenja, kot jih ponuja Scratch, prepoznavajo kot pomembne v današnjem času, ko imamo na voljo ogromno informacij in problemov, za katere moramo najti čim boljše rešitve; pri slednjem nam pride prav ravno kritično razmišljanje in sposobnost razmišljanja izven okvirjev.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Scratch, programiranje, izobraževanje, učenje, kreativno razmišljanje, računsko razmišljanje
Objavljeno: 09.05.2022; Ogledov: 1014; Prenosov: 137
.pdf Celotno besedilo (1,70 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh