1. |
2. |
3. Tržno komuniciranje v hotelu AmbientAzra Pidić, 2018 Opis: Po podatkih statističnega urada Republike Slovenije je bilo leta 2016 v slovenskih hotelih 6.625.000 turističnih prenočitev, kar je 7,2 odstotne točke več kot leta 2015. Število prenočitev tujih turistov se je povečalo za 11 odstotnih točk. V Slovenijo je leta 2016 70,2 % turistov prišlo iz tujine. To so spodbudne številke za slovenske hotelirje, tudi za v diplomskem delu obravnavani hotel Ambient. Hotel, ki letos praznuje deseto leto obstoja, je v prejšnjih letih povečeval število prenočitev. V hotelu se zavedajo, kako zelo pomembno je učinkovito trženjsko komuniciranje, zato so pri nekaterih trženjskokomunikacijskih tehnikah zelo uspešni.
Rezultati ankete so pokazali, da gostje dobro poznajo ponudbo hotela, in to predvsem po zaslugi spletnega oglaševanja. Gostje si od hotela želijo več osebne obravnave v obliki popustov za stalne goste in personaliziranih elektronskih sporočil. Prek elektronskih sporočil želijo biti redno obveščeni o posebnih popustih in ugodnostih, ki jih ponuja hotel.
Turistične agencije, ki povezujejo slovenske hotelirje s tujimi gosti, so s sodelovanjem s hotelom Ambient zadovoljne. Te napotijo velik del tujih gostov v hotel Ambient. Največji delež gostov so upokojenci, sledijo družine in pari. Cena je najpomembnejši dejavnik, ki vpliva na odločitev gostov za rezervacijo namestitve. Večina turističnih agencij pridobi vse potrebne informacije o hotelu prek spletnih strani hotela, vsekakor pa bo moral hotel v prihodnje vložiti še več sredstev za svojo prepoznavnost v tujini. Prav tako je pomembno tesno sodelovanje s turističnimi agencijami, v kratkem je tudi v pripravi dan odprtih vrat za poslovne partnerje.
Hotel Ambient ima dobro razvita trženjskokomunikacijska orodja, trženjski oddelek pa jih vseskozi izboljšuje. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: hotelirstvo, prenočitve, hotel Ambient, trženjsko komuniciranje, spletno oglaševanje, turistične agencije Objavljeno: 30.09.2018; Ogledov: 2779; Prenosov: 167 Celotno besedilo (1,26 MB) |
4. |
5. Vpliv oglaševanja na prodajo izbranega izdelkaGašper Miš, 2021 Opis: V diplomskem delu je obravnavano podjetje Hrovat.net, ki deluje znotraj lesnopredelovalne industrije. Pred kratkim je prešlo v tretjo generacijo lastnikov. Od orodij trženjskega komuniciranja uporabljajo internetno komuniciranje in oglaševanje. S slednjim so začeli leta 2017, ko so zagnali prve oglase preko Facebooka, nato Google AdWords, danes pa med kanali, preko katerih oglašujejo, najdemo še Instagram. Več kot tri četrtine sredstev namenjajo prav oglaševanju CUBIE hišk, ki veljajo za njihov primarni izdelek. Ključni namen diplomskega dela je bil odgovoriti na vprašanje, kako oglaševanje vpliva na njihovo prodajo. Rezultati so pokazali, da je bil vpliv pozitiven. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: CUBIE, Hrovat.net, trženjsko komuniciranje, oglaševanje, prodaja Objavljeno: 05.08.2021; Ogledov: 844; Prenosov: 189 Celotno besedilo (2,07 MB) |
6. Pospeševanje prodaje merilnikov kakovosti zrakaMiha Aleš, 2021 Opis: V diplomskem delu smo preučili možnosti pospeševanja prodaje za novonastalo podjetje Global PMM, d. o. o. Na podlagi teoretičnih izhodišč smo naredili tržno analizo in marketinški plan ter se spoznali s trženjskim komuniciranjem, na koncu pa smo naredili strategijo, kako pospešiti prodajo indikativnih merilnikov kakovosti zraka.
Osnovni namen diplomskega dela je bil preveriti, ali si kupci na slovenskem trgu želijo več merilnikov kakovosti zraka. S spletnim anketnim vprašalnikom in vzorcem 747 anketirancev smo prišli do spoznanja, da obstaja veliko zanimanje za nakup indikativnih merilnikov kakovosti zraka. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: indikativni merilniki kakovosti zraka, marketinški plan, pospeševanje prodaje, trženjsko komuniciranje, tržna strategija Objavljeno: 02.02.2022; Ogledov: 651; Prenosov: 75 Celotno besedilo (1,58 MB) |
7. |