1. |
2. |
3. Pospeševanje prodaje merilnikov kakovosti zrakaMiha Aleš, 2021 Opis: V diplomskem delu smo preučili možnosti pospeševanja prodaje za novonastalo podjetje Global PMM, d. o. o. Na podlagi teoretičnih izhodišč smo naredili tržno analizo in marketinški plan ter se spoznali s trženjskim komuniciranjem, na koncu pa smo naredili strategijo, kako pospešiti prodajo indikativnih merilnikov kakovosti zraka.
Osnovni namen diplomskega dela je bil preveriti, ali si kupci na slovenskem trgu želijo več merilnikov kakovosti zraka. S spletnim anketnim vprašalnikom in vzorcem 747 anketirancev smo prišli do spoznanja, da obstaja veliko zanimanje za nakup indikativnih merilnikov kakovosti zraka. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: indikativni merilniki kakovosti zraka, marketinški plan, pospeševanje prodaje, trženjsko komuniciranje, tržna strategija Objavljeno: 02.02.2022; Ogledov: 690; Prenosov: 77 Celotno besedilo (1,58 MB) |
4. Poslovni načrt za hotel XAndrej Prunk, 2022 Opis: V diplomskem delu je predstavljen poslovni načrt za hotel X, ki se nahaja v Sežani. Poslovne načrte po vsem svetu uporabljajo za spodbujanje in razvoj poslovne rasti. Namen diplomskega dela je s pomočjo izdelanega poslovnega načrta pridobiti možnost financiranja za projekt nakupa in obnove hotela X. Poslovni načrt je opredelil upravičenost investicije, ki bo prinesla nove zaposlitve, povečanje prihodkov in ustvarjanje novih dobičkov. Prav tako se bo povečala dodana vrednost in dodana vrednost na zaposlenega. Projekt bo na turistični trg prinesel novo ponudbo, ki je potrebna in bo konkurenčna v svojem okolju. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: poslovni načrt, investicija, turizem, hotel, tržna strategija, finančno poslovanje, uporabnost Objavljeno: 22.07.2022; Ogledov: 706; Prenosov: 114 Celotno besedilo (1,11 MB) |
5. |
6. Krepitev znamke na primeru OjsterJaka Skubic, 2023 Opis: Cilj magistrskega dela je prepoznati ključne dejavnike, ki vplivajo na krepitev znamke. Z analizo podatkov, zbranih z vprašalnikom, smo s statističnimi metodami testirali hipoteze in odgovorili na raziskovalno vprašanje, kateri so tisti elementi znamke Ojster, ki imajo za kupce edinstveno vrednost. Rezultati analize kažejo, da je za kupce znamke Ojster med pomembnejšimi elementi prodajna izkušnja, ki gradi zvestobo znamki. V nadaljevanju nas je zanimalo, kako lahko znamka Ojster s trženjskimi aktivnostmi neguje željeni odnos s kupci, za kar smo uporabili različna orodja strateškega načrtovanja, ki so tudi podlaga za oblikovanje načrta krepitve znamke Ojster, kar pa je osrednji cilj magistrskega dela. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: znamka, znamčenje, krepitev znamke, tržna strategija, neotipljiv kapital znamke. Objavljeno: 11.10.2023; Ogledov: 343; Prenosov: 23 Celotno besedilo (1,51 MB) |