Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Poslovni načrt za podjetje Packbag d. o. o.
Maja Kotnik, 2015

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poslovni načrt, tržna raziskava, modna blagovna znamka, marketing
Objavljeno: 07.04.2018; Ogledov: 2373; Prenosov: 120
.pdf Celotno besedilo (1,27 MB)

2.
Upravljanje s tržno znamko in identifikacija potrošnika s tržno znamko na primeru avtomobilskih znamk
Janja Ćosić, 2021

Opis: Bistvo diplomskega dela je izpostavitev pomembnosti tržne znamke skozi predstavitev koncepta identifikacije potrošnika s tržno znamko in upravljanja s tržno znamko. To je storjeno na osnovi primerov avtomobilske industrije, specifično avtomobilskih znamk Audi, Volkswagen in Škoda. V teoretičnem delu smo obravnavali pojme, kot so tržna znamka in identiteta znamke ter pomen percepcije tržne znamke s strani potrošnikov. Razdelali smo gonilnike vpliva identifikacije potrošnika s tržno znamko, dejavnike procesa identifikacije in pozitivne učinke na potrošnikovo vedenje, kot so zavezanost, zvestoba, širjenje pozitivnih govoric, zagovorništvo znamke, pripravljenost na višje plačilo in ljubezen do znamke. To smo tudi ponazorili s pomočjo integriranega modela na sliki 5. Ker je identifikacija značilna zgolj za potrošnikovo vedenje pri visoki nakupni vpletenosti,smo v delu definirali tudi ta pojav. Skozi primere trženjskih raziskav avtomobilskih znamk smo ugotovili, katere vire informacij najraje uporabljajo potrošniki, katere avtomobilske znake so najbolj vredne in kako pomembna je ta industrija za svetovno gospodarstvo. Skozi empirični del smo s pomočjo raziskave poskušali ugotoviti kvaliteto oz. status upravljanja avtomobilskih znak Audi, Volkswagen in Škoda. Najprej smo identificirali osebnostne lastnosti in vrednote tržne identitete omenjenih avtomobilskih znamk. Nato smo s pomočjo ocen in razvrstitve osebnostnih lastnosti in osebnostnih vrednot med vozniki in nevozniki znamk dokazovali odstopanja in dobili vpogled v status percepcije znamk v očeh potrošnikov.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: upravljanje tržne znamke, identifikacija s tržno znamko, identiteta znamke, tržna znamka, avtomobilske znamke.
Objavljeno: 17.09.2021; Ogledov: 957; Prenosov: 78
.pdf Celotno besedilo (1,63 MB)

3.
Perspektive uporabniške izkušnje z uporabo procesa uporabniško usmerjenega oblikovanja za preoblikovanje korporativne identitete (znamke)
Aljoša Jelen, 2021

Opis: Zahteve in želje potrošnikov ter svetovna globalizacija predstavljajo svet kot enotni trg, kjer se podjetja, različni izdelki in storitve pojavljajo v nepreglednem številu. Ti se potegujejo za našo pozornost in prepoznavnost, saj si potrošniki prve sodbe ustvarjamo na podlagi lastnih in socialno-družbenih občutkov ter določenih prepričanj, ki jih luščimo iz njihove vizualne in komunikacijske identitete. Podjetja lahko opozorijo nase s pravilnim strateškim načrtovanjem, prilagajanjem in konstantnim raziskovanjem uporabniške izkušnje. V magistrski nalogi smo opredelili probleme in rešitve preoblikovanja vizualne in celostne podobe tržne znamke Denig. Raziskovalno delo smo podkrepili tako teoretično kot tudi praktično z izdelavo grafične podobe in korporativne identitete podjetja, z načrtovanjem strategije ter upoštevanjem uporabniške izkušnje pri preoblikovanju. Namen in cilj te naloge smo dosegli z uporabniško usmerjenim oblikovanjem grafične prenove podjetja.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: tržna znamka, uporabniška izkušnja, uporabniško usmerjeno oblikovanje
Objavljeno: 02.12.2021; Ogledov: 1289; Prenosov: 61
.pdf Celotno besedilo (18,88 MB)

4.
Upravljanje blagovne znamke Aspekt d.o.o.
Miha Vidic, 2022

Opis: V diplomskem delu je predstavljeno malo družinsko podjetje Aspekt, d. o. o., ki se ukvarja z varstvom pri delu, požarno varnostjo in raznimi usposabljanji. Ker bi v podjetju radi naredili korak naprej in ga imajo stranke rade, smo naredili raziskavo na področju njegove blagovne znamke. Dobro izdelana blagovna znamka namreč lahko podjetju da tisto dodano vrednost, ki bo podjetje naredilo uspešnejše od konkurence in mu dalo tudi večjo prepoznavnost na trgu. V diplomskem delu smo raziskali, koliko je podjetje delalo na upravljanju blagovne znamke do sedaj. Nato smo s pomočjo raziskav in teoretičnih izhodišč podali smernice za nadaljnjo grajenje njegove blagovne znamke.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Blagovna znamka, pozicioniranje, percepcija, tržna znamka, upravljanje.
Objavljeno: 24.01.2023; Ogledov: 465; Prenosov: 49
.pdf Celotno besedilo (957,13 KB)

5.
Krepitev znamke na primeru Ojster
Jaka Skubic, 2023

Opis: Cilj magistrskega dela je prepoznati ključne dejavnike, ki vplivajo na krepitev znamke. Z analizo podatkov, zbranih z vprašalnikom, smo s statističnimi metodami testirali hipoteze in odgovorili na raziskovalno vprašanje, kateri so tisti elementi znamke Ojster, ki imajo za kupce edinstveno vrednost. Rezultati analize kažejo, da je za kupce znamke Ojster med pomembnejšimi elementi prodajna izkušnja, ki gradi zvestobo znamki. V nadaljevanju nas je zanimalo, kako lahko znamka Ojster s trženjskimi aktivnostmi neguje željeni odnos s kupci, za kar smo uporabili različna orodja strateškega načrtovanja, ki so tudi podlaga za oblikovanje načrta krepitve znamke Ojster, kar pa je osrednji cilj magistrskega dela.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: znamka, znamčenje, krepitev znamke, tržna strategija, neotipljiv kapital znamke.
Objavljeno: 11.10.2023; Ogledov: 302; Prenosov: 22
.pdf Celotno besedilo (1,51 MB)

6.
Trženje ideologije na primeru nacizma
Katarina Palčič, 2023

Opis: Diplomsko delo proučuje trženje nacistične politične ideologije z analizo njene propagande v času od medvojnega obdobja do zaključka 2. svetovne vojne v Nemčiji in primerjave s sodobnimi marketinškimi načeli. Raziskava izhaja iz teze, da pojem propaganda ne nudi dovoljšne širine za legitimen opis nacističnih metod uveljavljanja ideologije in da je sam nacizem mogoče obravnavati kot tržno znamko. Namen raziskave je razširiti pojmovanje nacistične propagande in jo predstaviti kot dobro premišljen in strukturiran politični marketing ter s tem poglobiti razumevanje nacističnih marketinških metod pri uveljavljanju svoje ideologije.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: nacizem, ideologija, propaganda, politični marketing, trženje, tržna znamka
Objavljeno: 18.11.2023; Ogledov: 288; Prenosov: 21
.pdf Celotno besedilo (2,23 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh