Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Načrtovanje rasti v podjetju Pečjak d.o.o.
Igor Radosavljevič, 2016

Opis: V diplomskem delu predstavljam pekarsko podjetje Pečjak, d. o. o., ki je bilo ustanovljeno pred 40 leti, ko je iz male obrtniške proizvodnje keksov zraslo v eno večjih pekarskih podjetij v Sloveniji. Cilj poslovnega načrta, ki je podrobneje opisan v diplomskem delu, je predvsem temeljil na povečanju realizacije na tujih trgih. Program, ki ga bodo tržili v tujini, vsebuje vse zamrznjene izdelke, ki omogočajo hitro pripravo preprostega obroka. Podjetje bo na že obstoječih trgih skušalo povečati tržni delež s starimi in tudi kasnejšimi novimi produkti. Če bo primarni načrt izpolnjen, se bo podjetje osredotočalo tudi na nove, dodatne trge. Zamrznjeni izdelki so zelo prodajani na tujih trgih, zato si podjetje želi povečati izvoz na že obstoječe tuje trge. Podjetje prodira na tuje trge že 20 let in je pri tem zelo uspešno. Najbolj so razviti na avstrijskem trgu, sledi hrvaški trg, kjer so največji izvozniki zamrznjenega izdelka, t. i. bureka, na Balkanu. Prav tako so svojo dejavnost razvili v Švici, Nemčiji, Rusiji, na Madžarskem, Slovaškem in Poljskem. Zahodni trg jim predstavlja veliko težavo zaradi visokih zagonskih stroškov in zelo močne konkurence. Pozitivna stran tega trga je, da so ljudje dobro obveščeni o globoko zamrznjenem programu in ga na veliko kupujejo. Poglavitni razlog za to je hiter življenjski slog, ki jim ne dovoli priprave domačih obrokov. Drugačna situacija je na vzhodnem trgu, saj so za razliko od zahodnega slabo seznanjeni s temi produkti. Veliko družin se še vedno zateka h kuhanju domače hrane in kupovanju svežih izdelkov. Prav tako so izdelki iz globoko zamrznjenega programa bistveno dražji kot sveži izdelki. Podjetje zagotavlja, da so njihovi izdelki zelo kakovostni in narejeni iz naravnih sestavin. Vsak njihov zamrznjen obrok se lahko primerja z domačo pripravljeno jedjo. Kupcev tega programa bo iz leta v leto več, ker vse več družin ni veščih v kuhanju ali nimajo dovolj prostega časa. V Sloveniji imajo trenutno na trgu vodilni tržni delež pri prodaji globoko zamrznjenega programa. V Sloveniji ustvarijo 23.500.000 € prihodkov, v tujini pa 2.000.000 €. Prizadevajo si, da bi lahko v naslednjih petih letih prihodke v tujini povečali na 6.000.000 €, kar bi v podjetju predstavljalo 20-odstotno realizacijo.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: izvoz, globoko zamrznjen program, pekarna, realizacija, tuji trg, Pekarna Pečjak
Objavljeno: 07.03.2018; Ogledov: 2870; Prenosov: 193
.pdf Celotno besedilo (1,15 MB)

2.
Mlekarna Celeia in širitev prodaje na bolgarski trg (Analiza tržišča in vstop pojetja Mlekarna Celeia na bolgarski trg)
Ivan Serec, 2017

Opis: Magistrska naloga obravnava tematiko, povezano s podjetjem Mlekarna Celeia in možnostmi oziroma priložnostmi za vstop podjetja na novi vzhodni trg. Mlekarna Celeia je uspešna slovenska mlekarna in eden izmed vodilnih ponudnikov mlečnih izdelkov na slovenskem trgu. Trenutno večji izziv za management je odločitev o vstopu podjetja na novi bolgarski trg. Začetki dejavnosti podjetja segajo v medvojna leta prejšnjega stoletja, ko so v manjših proizvodnih obratih začeli polniti mleko. Mlekarna Celeia, podjetje, kot ga poznamo danes, pa je sodobna mlekarna z okolju prijazno tehnologijo in s proizvodnim programom, ki sledi svetovnim usmeritvam na trgu. Lastne proizvode trži pod blagovno znamko Zelene doline, ki ponuja bogat asortiment izdelkov. Odlikuje jih kakovost in narejeni so izključno iz svežega slovenskega mleka, mleka brez gensko spremenjenih organizmov. Izdelki Mlekarne Celeia povezujejo naravo in tradicijo. To so temelji, na katerih podjetje gradi svojo strategijo in razvija strategijo prodaje na posameznih trgih. Mlekarna Celeia je (poleg slovenskega trga) trenutno prisotna še na vseh trgih nekdanje Jugoslavije. Mlekarna sledi cilju biti najuspešnejša slovenska mlekarna, ostati med vodilnimi ponudniki v Sloveniji in postati pomemben ponudnik na trgih jugovzhodne Evrope. Bolgarski trg ponuja tako možnost kot priložnost. Posamezna podjetja se za vstop na tuji trg odločajo zaradi različnih vzrokov in dejavnikov. Odločitev podjetja za vstop na posamezen trg pa je odvisna predvsem od značilnosti tega trga. Podjetje Mlekarna Celeia ocenjuje trenutno dejansko stanje in predvideva podobnost novega bolgarskega trga s trgi, na katerih že izvaja dejavnost prodaje. Naloga poskuša obrazložiti pomembnost teme za samo podjetje in okolje podjetja. Z analitičnim pristopom odgovarja na nekatera vprašanja, ki vzbujajo največ negotovosti pri sprejemanju odločitev ob vstopu na novi trg.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: predstavitev podjetja, strategija podjetja, strategija prodaje, vstop na tuji trg, zunanji in notranji dejavniki, distribucija, potrošniki, produkti, cene.
Objavljeno: 07.03.2018; Ogledov: 3433; Prenosov: 182
.pdf Celotno besedilo (2,68 MB)

3.
4.
Izvoz bučnega olja Alfa na trg Republike Irske
Filip Arzenšek, 2018

Opis: Diplomsko delo temelji na preučevanju marketinških strategij za izvoz slovenskega proizvoda na tuji trg. V konkretnem primeru proučujem primer bučnega olja Alfa in možnosti za njegov izvoz na tuj, evropski oziroma konkretno – irski trg. Marketinške strategije sem analiziral s pomočjo primarnih in sekundarnih virov in zbranih podatkov, dostopnih v strokovni literaturi ali na spletu. Pri raziskavi utemeljenosti posameznih delovnih hipotez sem uporabil logično analizo in interpretacijo primarnih in sekundarnih virov, kvalitativno analizo in primerjalno metodo. V delu sem predpostavil, da bo cena bučnega olja na irskem trgu višja kot v Sloveniji. Prav tako sem predpostavil, da je pri vstopu novega izdelka na trg ključnega pomena pozitiven odnos kupcev do proizvoda. Predpostavil sem, da bo zato uspeh prodora na irski trg (poleg konkurenčne cene) odvisen predvsem od dobre marketinške analize in kampanje ozaveščanja kupcev o koristih in načinu uporabe bučnega olja. S pomočjo podatkov in njihove analize sem potrdil vse tri ključne hipoteze.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: marketinška strategija, bučno olje, izvoz, tuji trg, Republika Irska, konkurenčnost, analiza trga, e-trgovanje, marketinški splet, benchmarking
Objavljeno: 21.09.2018; Ogledov: 2568; Prenosov: 145
.pdf Celotno besedilo (1,61 MB)

5.
Internacionalizacija podjetja X
Anela Filipović, 2018

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: podjetništvo, mednarodno poslovanje, internacionalizacija, vstop na tuji trg, tveganja, diplomsko delo
Objavljeno: 14.11.2018; Ogledov: 2434; Prenosov: 124
.pdf Celotno besedilo (1,18 MB)

6.
Analiza strategije trženja izbranih podjetij pri poslovanju na tujem trgu
Amadeja Komprej Berce, 2018

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: strategija trženja, znanje, podjetja, tuji trg
Objavljeno: 23.01.2019; Ogledov: 2156; Prenosov: 133
.pdf Celotno besedilo (1,42 MB)

7.
Uvajanje nove storitve na izbrano tuje tržišče
Sara Strmčnik Bastl, 2019

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: trženje, storitve, tuji trg, internacionalizacija, management znanja
Objavljeno: 18.11.2019; Ogledov: 1850; Prenosov: 141
.pdf Celotno besedilo (1,12 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh