Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 23
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
Analiza prehranskih navad na Koprskem območju in vpliv na gostinsko ponudbo
Matjaž Marinič, 2018

Opis: POVZETEK V diplomskem delu analiziramo prehrambne navade prebivalcev Kopra in okolice. Glavni predmet preučevanja so prehranjevalne navade na izbranem območju. Povod za raziskavo je med drugim tudi izražena skrb za bolj zdrav način prehranjevanja in posledično izboljšanje zdravstvenega stanja. Cilj dela je obrazložitev oz. eksplanacija stanja na področju prehrambnih navad v Kopru in zaledju. Eksplanatorni cilj odkriva vzročnost starosti kot dejavnika, ki vpliva na prehranjevalne navade prebivalcev izbranega območja. Pri izdelavi teoretičnega dela diplomskega dela smo si pomagali s slovensko in tujo strokovno literaturo o prehrani in prehrambnih navadah. Pojasnjeni so različni pojmi v povezavi s hranilnimi snovmi, s piramido zdrave prehrane pa so prikazana priporočena razmerja na dnevnem jedilniku. Za potrebe analize uporabimo anketni vprašalnik z enajstimi vprašanji zaprtega tipa. Anketiranci so naključni prebivalci mesta Koper in okolice, razdeljeni v tri starostne skupine. Postavimo si tri hipoteze. Tekom raziskave dve hipotezi ovržemo, eno pa potrdimo.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: hranilne snovi, Koper in okolica, piramida zdrave prehrane, prehrambne navade, statistična analiza
Objavljeno: 07.07.2018; Ogledov: 2619; Prenosov: 146
.pdf Celotno besedilo (1,55 MB)

4.
Vpliv novodobnih medijev na nakupne odločitve potrošnikov
Aljaž Stošicki, 2019

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: vedenje potrošnikov, nakupne navade, socialna omrežja, blogi, vlogi, vplivneži, magistrsko delo
Objavljeno: 07.11.2019; Ogledov: 2423; Prenosov: 176
.pdf Celotno besedilo (648,68 KB)

5.
Primerjava šeg, navad in običajev na podeželju in v mestu na Gorenjskem
Andreja Gale, 2013

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: šege, navade, običaji
Objavljeno: 19.03.2020; Ogledov: 1701; Prenosov: 80
.pdf Celotno besedilo (3,01 MB)

6.
7.
Prepoznavnost blagovne znamke X na trgu v Sloveniji
Simona Oset Hliš, 2011

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: znamka izdelka, prepoznavnost, jeans oblačila, nakupne navade, kupci
Objavljeno: 12.01.2021; Ogledov: 1193; Prenosov: 121
.pdf Celotno besedilo (1,36 MB)

8.
9.
Raziskava vpliva terorizma na odločanje slovenskih turistov
Monika Zdolšek, 2021

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: turizem, terorizem, varnost na potovanju, potovalne navade, magistrsko delo
Objavljeno: 01.07.2021; Ogledov: 1103; Prenosov: 89
.pdf Celotno besedilo (1,40 MB)

10.
Spremembe nakupnih navad pri nakupu oblačil v času epidemije covida-19
Lea Uršič, 2021

Opis: Glavni namen diplomske naloge je bil raziskati spremembe nakupnih navad pri nakupu oblačil v času epidemije covida-19. Epidemija je s seboj prinesla številne spremembe, na katere so se potrošniki morali prilagoditi. Ena od sprememb zadeva tudi nakup oblačil, saj so bile trgovine z oblačili v času epidemije daljše obdobje zaprte in je bilo nakupovanje preko spleta edina možna opcija. V empirični raziskavi smo s pomočjo spletne ankete raziskali, kako so se pri slovenskih potrošnikih v času epidemije in v spremenjenih okoliščinah spremenile nakupne navade oblačil. Ugotovili smo, da so potrošniki v času epidemije oblačila nakupovali redkeje ter za njih zapravili manj denarja kot običajno, po epidemiji pa se nameravajo vrniti k starim nakupovalnim navadam. Potrošnikom so najpomembnejši dejavniki nakupa oblačil kvaliteta, cena in vrednost za denar. Ti dejavniki so v času epidemije postali še pomembnejši. Prednosti spletnega nakupovanja potrošniki vidijo predvsem v prihranku časa in boljši cenovni ponudbi, največjo slabost pa v nemožnosti pomerjanja oblačil in pomanjkanju informacij. Za prodajalce oblačil so ti izsledki lahko v pomoč pri pripravi prave ponudbe in učinkovitih trženjskih aktivnosti.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: potrošnik, nakupne navade, nakupne navade oblačil, sprememba nakupnih navad, spletno nakupovanje, spletna trgovina, koronavirus, epidemija, covid-19
Objavljeno: 16.07.2021; Ogledov: 1877; Prenosov: 209
.pdf Celotno besedilo (1,37 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh