Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 10
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Motivacija zaposlenih, kot temelj uspešnega podjetja
Martina Grešovnik, 2017

Opis: POVZETEK Kako motivirati zaposlene, da bi delali boljše, bolj produktivno, ustvarjalno in bili ob tem zadovoljni, je eno od ključnih menedžerskih vprašanj. Izbira ustreznih motivacijskih orodij je zelo pomembna, saj motivirani ljudje bolje delajo in so bolj predani podjetju, posledično pa vplivajo na poslovni uspeh. Tako pridemo tudi do vprašanja, zakaj ljudje delamo. Enostavnega odgovora ni. Mnogi delajo, da si zagotovijo materialne potrebe, drugi delajo, da bi se uveljavili v določeni organizaciji, tretji pa radi opravljajo svoje delo. Motivi, zakaj človek dela, so torej različni. Pomembno pa je tudi, da posameznik pozna cilje organizacije, vizijo, strategijo in kateri so tisti cilji, ki jih hoče vodja organizacije doseči. Nepoznavanje načrtov in ciljev podjetja vodi v nekakovostno opravljanje dela. Pri takih primerih zaposleni ne morejo biti motivirani za delo, ki ga opravljajo, saj če jim vodja ne predstavi ciljev podjetja, nimajo nobenega zagona za dobro opravljeno delo. V diplomskem delu sem se osredotočila na proučevanje vpliva motivacije zaposlenih na uspešnost podjetja. Motivacija je povezana z nezadovoljenimi potrebami, ki posameznika spodbujajo, da jih zadovolji. Aktivira se šele takrat, ko si posameznik zastavi življenjske cilje, ima želje in vizijo. Zastavljeni cilji, hotenja so tisto, kar začne posameznika motivirati, da začne svojo pot do uresničitve svojih želja in ciljev. Namen diplomskega dela je raziskati teoretični pomen motivacije zaposlenih in opraviti empirično raziskavo v izbranem podjetju, s katero želimo ugotoviti, kateri so tisti dejavniki, ki posameznika spodbujajo k zavzetosti za delo, ki vodi do uspešnosti celotnega podjetja. Z empirično raziskavo, s katero sem analizirala predvsem dejavnike, ki vplivajo na motiviranost zaposlenih, sem ugotovila, da je zaposlenim glavni motivacijski dejavnik plača, kar je razvidno iz rezultatov pri postavljeni hipotezi 2. Kljub temu pa je iz hipoteze 1 razvidno, da jim takoj za plačo veliko pomeni tudi pohvala. Prav tako ugotavljam, da anketirani motiviranost povezujejo z individualno uspešnostjo in uspešnostjo organizacije.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Ključne besede: motivacija, zaposleni, uspešnost podjetja, motivacijski dejavniki, komunikacija, odnosi, kariera.
Objavljeno: 03.10.2017; Ogledov: 5499; Prenosov: 414
.pdf Celotno besedilo (982,30 KB)

2.
Statistična analiza vpliva človeškega kapitala na uspešnost podjetja
Borut Kralj, 2016

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: človeški kapital, uspešnost podjetja, management, človeški kapital, razvoj, učinkovitost
Objavljeno: 29.03.2018; Ogledov: 2835; Prenosov: 138
.pdf Celotno besedilo (1,59 MB)

3.
Analiza poslovanja z računovodskimi kazalniki za podjetje v steklarski dejavnosti
Anja Peteh, 2018

Opis: Dandanes je uspešnost podjetij močno odvisna od samega poslovanja podjetja. Spreminjajoči se zakoni poslovanja, konkurenca, inovacije in marketing privedejo do obveznega natančnega spremljanja ter poudarka na stalni pozornosti poslovanja podjetja. Slednje lahko ugotovimo s pomočjo analize poslovanja, ki je predstavljena v diplomski nalogi. Namen in cilj analize poslovanja določenega podjetja je preveriti, ali je podjetje stabilno in likvidno. S tem lahko analitik analizira različne finančne podatke, toda fokus analize je večinoma na treh osnovnih računovodskih izkazih, in sicer izkazu poslovnega izida, bilance stanja in izkazu denarnih tokov. Osnovni namen analiziranja podjetja je pridobiti jasno sliko finančnega stanja podjetja. Izsledke in rezultate analiziranega nato uporabimo kot podlago za ekonomsko odločanje širšega kroga uporabnikov, kot so npr. poslovodstvo, lastniki, banka, vlagatelji ipd. Omenjena analiza je ključna za presojo podjetja kot potencialnega poslovnega partnerja.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: analiza poslovanja, uspešnost, finančno stanje podjetja, računovodski izkazi, potencialni poslovni partner
Objavljeno: 30.09.2018; Ogledov: 2291; Prenosov: 163
.pdf Celotno besedilo (1,90 MB)

4.
Organizacijska kultura v zavarovalnici
Drago Rajbar, 2020

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: organizacijska kultura, zavarovalnice, organizacijska klima, uspešnost podjetja, magistrsko delo
Objavljeno: 31.08.2020; Ogledov: 1751; Prenosov: 115
.pdf Celotno besedilo (1,32 MB)

5.
6.
7.
8.
Organizacijska klima na javnem štipendijskem, razvojnem, invalidskem in preživninskem skladu
Patricija Zakrajšek, 2020

Opis: Diplomsko delo se obravnava organizacijsko klimo v organizaciji Javni štipendijski, razvojni, invalidski in preživninski sklad. Glede na to, da danes služba predstavlja precejšen del našega življenja, je pomembno, da se v delovnem okolju počutimo dobro, da se razumemo s sodelavci in vodstvom. Za prijetno in ugodno organizacijsko klimo je v največji meri odgovorno vodstvo. Od tega je namreč odvisno, ali bo kolektiv deloval enotno in kot uspešen tim, ki skupaj stremi k uresničevanju ciljev podjetja. Vpliv organizacijske klime na uspešnost podjetja je zelo močan. Pozitivna organizacijska klima, ki je ustrezna za učenje, hitro prilagajanje nastalim spremembam, razvoj zaposlenih ipd., bo povečala rast, razvoj in konkurenčnost organizacije. Organizacije so uspešne toliko časa, dokler imajo ustrezno klimo. Klima pa je ustrezna toliko časa, dokler je uspešna tudi organizacija. Podatek o stanju klime je zelo pomemben. Pri merjenju le-te se bomo osredotočili na več dimenzij, ki jih bomo podrobno opisali v diplomskem delu. Na Javnem štipendijskem, razvojnem, invalidskem in preživninskem skladu bomo opravili raziskavo organizacijske klime na podlagi projekta SiOK in prikazali rezultate po posameznih dimenzijah
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: organizacijska klima, dimenzije, zadovoljstvo zaposlenih, uspešnost podjetja, preučevanje in merjenje organizacijske klime.
Objavljeno: 17.02.2021; Ogledov: 1163; Prenosov: 89
.pdf Celotno besedilo (2,05 MB)

9.
Vpliv motivacije zaposlenih na poslovanje in uspešnost podjetja
Uroš Debeljak, 2021

Opis: Ključni dejavniki poslovanja v podjetju so merljivi in jih lahko spremljamo, vendar pa velikokrat pozabimo, da se tesno prepletajo s ključnimi dejavniki uspeha, ki so zelo pomembni za razvoj in izvajanje strategije podjetja. Strategija vsake poslovne organizacije pa na določeni točki zasleduje cilj uspešnih in zadovoljnih zaposlenih. Zadovoljstvo zaposlenih pri opravljanju dela ter posledično izvajanje kakovostnejših in produktivnejših procesov dela pa sta odvisna od motivacije. Zato je ključno vprašanje vsakega vodstva, kako pravilno in ustrezno motivirati zaposlene. V diplomskem delu sem se osredotočil na proučevanje izvora motivacije in njenega vpliva na uspešnost poslovanja podjetij ter povezavo med motivacijo zaposlenih v sektorju prodaje ter uspešnostjo poslovanja podjetij. Namen diplomskega dela je raziskati pomen motivacije zaposlenih in predvsem njen vpliv na opravljeno delo ter uspešnost poslovanja podjetij v različnih panogah s perspektive delovnih mest v sektorju prodaje.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: motivacija, uspešnost podjetja, zaposleni, nagrajevanje, dejavniki.
Objavljeno: 10.10.2021; Ogledov: 1160; Prenosov: 142
.pdf Celotno besedilo (953,94 KB)

10.
Sistemi vodenja rasti podjetja v povezavi z izbranimi karakteristikami vodstva podjetja
Nik Vuga, 2023

Opis: V diplomskem delu smo obravnavali povezavo med osebnimi karakteristikami vodstva podjetja Cleaning, d. o. o. ter strategijami vodenja rasti podjetja. Cilji diplomskega dela so bili, s pomočjo znanstvene literature proučiti strategije vodenja rasti in osebne karakteristike vodstva ter na izbranem podjetju empirično preveriti, katere od teh strategij in karakteristik so najbolj zastopane v podjetju in ali je zaznana korelacija karakteristik vodstva s strategijami vodenja rasti podjetja. S kvantitativno raziskavo smo preverili, ali osebne karakteristike vodstva pogojujejo strategije vodenja rasti. Rezultati so pokazali, da se zaznane karakteristike vodstva statistično značilno povezujejo z najbolj zaznanimi strategijami vodenja rasti podjetja.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: vodenje podjetja, rast podjetja, karakteristike vodstva, konkurenčnost podjetja, uspešnost podjetja
Objavljeno: 30.08.2023; Ogledov: 273; Prenosov: 13
.pdf Celotno besedilo (708,48 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh