Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 12
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Poslovni načrt podjetja Auri plus d. o. o., možnost pridobitve vrta
Džulijeta Nuredini, 2017

Opis: V diplomskem delu je predstavljeno podjetje Auri plus d.o.o. Podjetje se ukvarja z gostinstvom in ima dve poslovalnici. Ena poslovalnica je restavracija, druga pa fast food. Cilj diplomskega dela je preveriti vse možne vidike poslovanja podjetja, s poudarkom na tržnem vidiku. Predstavila bom poslovni načrt družinskega podjetja in predpostavila, kako lahko podjetje posluje naprej, predvidela nadaljnjo rast glede na možne spremembe in pridobitve ter kako bi le-te vplivale na finančno plat podjetja. Glavni namen je vsaj približno preveriti ali bi se investicija za vrt sploh splačala. Glede na prednosti in pomanjkljivosti podjetja, ki se jih da odpraviti je moje mnenje, da se investicija splača. Pregledala sem podatke iz finančnih izkazov, kjer je prikazano, da podjetje postopoma povišuje svoj dobiček, število zaposlenih in ostali kazalniki uspešnega poslovanja pa rastejo. Ključno za razvoj podjetništva in gospodarstva so tudi dostopnost financiranja in investiranja, internacionalizacija, inovativnost in znanje, dostop do ponudnikov različnih storitev, dobra prometna infrastruktura in učinkovita javna uprava (Močnik et al., 2017).
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poslovni načrt, rast podjetja, SWOT analiza, investicija, širitev storitev
Objavljeno: 23.01.2018; Ogledov: 3465; Prenosov: 171
.pdf Celotno besedilo (2,43 MB)

2.
Poslovni načrt za rast podjetja Mana Omerzu d. o. o.
Janez Omerzu, 2017

Opis: Namen diplomskega dela je raziskati in analizirati možnosti za rast in razvoj podjetja Mana Omerzu d. o. o. Z diplomskim delom sem želel poiskati in predstaviti najbolj primerne načine za širitev in večanje obsega poslovanja. Analiziral sem trenutno stanje podjetja, predstavil njegove trenutne dejavnosti in obseg poslovanja, ga primerjal s konkurenčnimi podjetji, opravil tudi analizo trga ter tako prišel do potencialnih strategij, ki bodo podjetju omogočile doseganje zastavljenih ciljev. Ugotovil sem, da je podjetje v primerjavi s konkurenco razmeroma majhno in dosega manjšo prodajo in manjši tržni delež kot večina konkurenčnih podjetij. Vendar razmere na trgu in potencial znotraj podjetja kažejo, da obstaja velik potencial, da podjetje raste in se približa prodajnim številkam konkurence. Rast prodaje in prihodkov lahko podjetje dosega samo s širitvijo poslovanja izven svoje geografske regije, kjer trenutno dosega večji del svojih prihodkov. Širitev bi podjetje lahko doseglo na dva načina: z večanjem števila terenskih prodajnih zastopnikov oziroma komercialistov ter z odpiranjem novih poslovnih enot, ki bi bile usmerjene k prodaji manjšim podjetjem in obrtnikom ter kmetijam, gozdarjem in gospodinjstvom. Za širitev obsega poslovanja so seveda zraven vseh ostalih resursov potrebna tudi finančna sredstva. Z analizo sem ugotovil, da predvideni načini in strategije širitve ne zahtevajo preobsežnih finančnih sredstev, sploh če jih izrazimo v deležu celotne prodaje, ki jo podjetje dosega. Podjetje lahko večji del vložkov financira bodisi iz tekočega poslovanja bodisi iz akumuliranega kapitala lastnika iz naslova dobičkov predhodnega poslovanja. Za morebitno potrebo po financiranju s pomočjo bančnega kredita pa ima podjetje dobre bonitetne ocene in dobre kazalnike poslovanja.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poslovni načrt, rast podjetja, nova podružnica, novi zaposleni, rast prodaje, širitev podjetja
Objavljeno: 07.03.2018; Ogledov: 3001; Prenosov: 190
.pdf Celotno besedilo (702,54 KB)

3.
Načrt rasti podjetja BTS company, d. o. o.
Jano Komac, 2014

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: širitev trgov, diverzifikacija, rast podjetja, stroški rasti, franšiza, lastna blagovna znamka, poslovni načrt
Objavljeno: 10.05.2018; Ogledov: 2804; Prenosov: 150
.pdf Celotno besedilo (1,55 MB)

4.
5.
Poslovni načrt za rast in širitev podjetja na Hrvaško "Instalacije Modic - trgovina in storitve d. o. o."
Jernej Gvardjančič, 2019

Opis: V diplomskem delu je predstavljeno in analizirano podjetje Instalacije Modic, d. o. o. Podjetje je bilo ustanovljeno leta 2002 ter se ukvarja z montažo in prodajo instalacijskih sistemov. Gre za eno izmed vodilnih podjetij v panogi zaključnih gradbenih del na območju Slovenije. V Sloveniji je doseglo zastavljene cilje, zato si želi prodreti na tuji trg in tam ponoviti uspehe iz domačega tržnega področja. V diplomskem delu je obravnavan poslovni načrt, v katerem so preučene možnosti za nadaljnjo rast podjetja v primeru širitve na hrvaški trg. Cilj podjetja je razširiti ponudbo storitev in izdelkov na tuji trg. V poslovnem letu 2018 je podjetje to točko doseglo in začelo stagnirati, saj je doseglo vrhunec delovanja. Poslovno leto 2018 je zaključilo z 881.435,69 EUR prihodkov od prodaje in skoraj podvojilo prihodke iz leta 2017. Namen dela je bil izdelati ustrezen poslovni načrt, s pomočjo katerega bi podjetje Instalacije Modic, d. o. o., uspešno vstopilo na hrvaški trg. Analizirali smo panogo podjetja oziroma dejavnost, omenili prednosti podjetja in potencialne slabosti ter opravili več analiz poslovanja podjetja. Ugotovili smo, da gre pri generični rasti za ustrezno rast podjetja ter da podjetje kot celota izpolnjuje vse pogoje in se nahaja v ustreznem življenjskem ciklu podjetja, da izvede širitev na Hrvaško. S pomočjo anketnega vprašalnika smo izvedli primarno raziskavo ter iz nje pridobili informacije, katere so nam služile kot osnova pri opredelitvi načina rasti. V uvodu diplomskega dela smo zastavili tri hipoteze in jih nato po raziskavi tudi potrdili oziroma eno izmed njih ovrgli. Glede na ugotovitve raziskave je za podjetje najbolje, da se v začetku širi z enim samim produktom, to je instalacijo in prodajo klimatskih naprav. V diplomskem delu povzemamo izsledke tako domače, kot tudi tuje strokovne literature, in na tej podlagi analiziramo možnosti za rast in širitev podjetja na Hrvaško. Analizirali smo dosedanje poslovanje podjetja, naredili vse izračune finančnih projekcij ter predvideli poslovanje podjetja za naslednja štiri leta. Predvideli smo vse potrebne investicije in stroške, ki jih bo rast prinesla, ter začrtali smernice, po katerih bi podjetje uspešno izpeljalo načrtovano rast.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: rast, širitev, instalacijske storitve, klimatske naprave, poslovanje
Objavljeno: 02.10.2019; Ogledov: 2295; Prenosov: 143
.pdf Celotno besedilo (1,83 MB)

6.
Poslovni načrt Kodila Gourmet d. o. o.
Tadej Janžič, 2021

Opis: V diplomskem delu bomo predstavili poslovni načrt ustanovitve dodatne enote podjetja Kodila, imenovane Kodila Gourmet, ki bo v primerjavi s sedanjo na tem območju potrošnikom bolj dostopna. S pomočjo finančnih projekcij in analiz bomo ugotovili, ali je zamisel dobra in ali ima vse možnosti za nadaljnji razvoj, rast in uspeh na novi lokaciji. Nova enota bo: delikatesa, trgovina, restavracija in prevzemna točka. Ugotovili bomo, kakšni so finančni izidi, morebitna tveganja in prednosti zastavljenih ciljev ter preučili trg in konkurenco. V primeru, da bodo ekonomski kazalci dobri in bo ekonomski vidik dobičkonosen, se bo direktor g. Kodila odločil za potrditev projekta.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Poslovni načrt, širitev, rast podjetja, analiza, nova lokacija, nova enota.
Objavljeno: 16.07.2021; Ogledov: 971; Prenosov: 71
.pdf Celotno besedilo (772,05 KB)

7.
Mednarodna razširjenost joge kot manifestacija globalnega trenda individualizacije
Marjan Krajnik, 2016

Opis: V doktorski disertaciji predstavljamo procese in mehanizme, ki v kontekstu strukturne in akterske dimenzije globalnega trenda individualizacije prispevajo k mednarodni širitvi joge. Omenjene procese in mehanizme prikazujemo v obliki konceptualnega okvira, s katerim smo operacionalizirali ključne koncepte in ideje proučevanega fenomena. Za verifikacijo konceptualnega okvira smo oblikovali pet raziskovalnih hipotez. Podatke in informacije, s katerimi smo testirali omenjene hipoteze, smo zbrali s spletno anketo in poglobljenimi intervjuji. Za izvedbo spletne ankete smo oblikovali študijsko populacijo, za poglobljene intervjuje pa namenski vzorec dobro obveščenih posameznikov. V kulturno-geografskem smislu smo se z raziskavo omejili na področje Slovenije, Italije in Avstrije. Iz izidov statistične analize, usmerjene kvalitativne analize vsebine in testiranja raziskovalnih hipotez smo ugotovili, da ključne elemente proučevanega fenomena predstavljajo: (1) strukturna dimenzija individualizacije, oziroma institucionalno okolje, mediji in družbene mreže, (2) akterska dimenzija individualizacije, oziroma preplet refleksivnega mišljenja, znanja, izobrazbe in veščin na ravni posameznika, (3) kvantitativna širitev joge, oziroma rast števila vadečih, rast trga storitev in izdelkov povezanih z jogo ter zavzemanje dodatnega družbenega prostora, (4) kvalitativna širitev joge, oziroma spremembe v trializmu telo-um-duh, refleksivnih identitetah in življenjskih poteh vadečih.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: joga, mednarodna širitev joge, globalni trendi, individualizacija, življenjske poti, refleksivne identitete, dinamični model telo-um-duh, disertacije
Objavljeno: 28.07.2021; Ogledov: 707; Prenosov: 61
.pdf Celotno besedilo (8,35 MB)

8.
Obvladovanje organizacijskih sprememb v Moje podjetje d. o. o.
Idriz Selimović, 2019

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: sprememba, prenova, organizacija, podjetje, menedžment, zaposleni, procesi, širitev, magistrske naloge
Objavljeno: 19.08.2021; Ogledov: 733; Prenosov: 63
.pdf Celotno besedilo (1,38 MB)

9.
10.
Vloga Republike Srbije pri širitvi Evropske unije na Zahodni Balkan in s tem povezana varnostna tveganja zaradi vpliva Ruske federacije
Benjamin Ciriković, 2023

Opis: V magistrskem delu obravnavamo vlogo Republike Srbije pri širitvi Evropske unije na Zahodni Balkan in varnostna tveganja, ki jih predstavlja vpliv Ruske federacije v regiji ter v posameznih državah Zahodnega Balkana. V magistrsko delo smo vključili tudi vpliv Srbske pravoslavne cerkve na državno politiko in uporabo ruskih specialnih služb za doseganje političnih ciljev. Magistrsko delo smo tako utemeljili na podlagi metod pisanja in raziskovanja. Uporabili smo opisno, razlagalno in normativno metodo pisanja. V sklepu smo podali ugotovitve, ki so nastale kot odgovor na osrednje raziskovalno vprašanje. Namen in cilj magistrskega dela je bil predstaviti vpliv Ruske federacije na Republiko Srbijo, kar posledično vpliva na širitev Evropske unije v regiji Zahodnega Balkana. V magistrskem delu smo ugotovili, da se vpliv Ruske federacije izraža predvsem skozi politiko, kulturo, zgodovinske vezi in vero. Ekonomski vpliv Ruske federacije v regiji je tako v primerjavi z Evropsko unijo zanemarljiv. Magistrsko delo obravnava aktualno politično dogajanje v regiji Zahodnega Balkana, uporabnost magistrskega dela je lahko v pomoč osebam, ki so zaposlene v diplomaciji, študentom in drugim, ki jih zanima tematika Zahodnega Balkana. Magistrsko delo je nastalo z namenom lažjega razumevanja tematike in odnosov med državami Zahodnega Balkana.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: širitev EU, Evropska unija, Zahodni Balkan, Republika Srbija, Ruska federacija
Objavljeno: 20.04.2023; Ogledov: 566; Prenosov: 104
.pdf Celotno besedilo (889,46 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh