Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Vpliv oglaševanja preko družbenih omrežij na prodajo v podjetju The N
Avtorji:Lisac, Matic (Avtor)
Sila, Iztok (Mentor) Več o soavtorju... Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:GeaCol - Gea College
Ključne besede:digitalni marketing, marketinško komuniciranje, oglaševanje, družbena omrežja, prodaja
Leto izida:2017
Založnik:[M. Lisac]
Izvor:Ljubljana
UDK:005(043.3)
COBISS_ID:513593218 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:6272
Število prenosov:133
Datoteke:URL http://revis.openscience.si/IzpisGradiva.php?id=1591
 
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj