Nakup in prevzem vodenja Hostla Ana
V diplomskem delu sta predstavljena nakup in prevzem vodenja Hostla Ana, ki se nahaja v središču Ljubljane. V diplomskem delu smo se osredinili na mladinski turizem, ki je ena izmed tržnih niš slovenskega turizma.
Hostel obravnavamo v sklopu mladinskega turizma, ki je zadnja leta v porastu. Sem štejemo turiste, stare med 15 in 29 let, ki želijo odkrivati nove lokacije, a pri tem ne želijo zapraviti veliko denarja za prenočitev v nekem kraju. Gostje želijo poleg prenočitve v hostlu doživeti še nekaj več. Zato hostli niso namenjeni le prenočitvi, ampak tudi druženju in spoznavanju.
Hostel Ana že nekaj let uspešno posluje. Svojo finančno strategijo smo oblikovali kot spodbujajočo, a realno. Ugotovili smo, da bi hostel že v prvem letu dosegel zmerno prodajo nastanitev in pozitivni denarni tok ter dobiček. Če bi upoštevali načrt prodaje, bi bilo lahko enako tudi vsako naslednje leto. Čisti prihodki od prodaje se prva tri leta večajo na ravni 50.000 EUR na leto, zadnje leto se ustavijo pri 20.000 EUR letno, saj v tretjem letu izkoristimo maksimalno zmogljivost novih ležišč
hostel
mladinski turizem
prednosti
slabosti
finančna strategija
kapaciteta
čisti prihodki.
true
true
[M. Šifrar]
Ljubljana
Slovenski jezik
Neznan jezik
Diplomsko delo/naloga
2019-09-27 07:59:22
2019-09-27 07:59:23
2019-11-28 18:49:55
2019
005(043.3)
21974
513819778
1407$$dipl_delo_sifrar_21.8.pdf
1407$$dipl_delo_sifrar_21.8.pdf
Gea College