Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
Kako lahko banke s pomočjo naprednih tehnologij zagotavljajo storitve t.i. generaciji Y?
Franja Kapš, 2014

Opis: Diplomsko delo obravnava temo nudenja bančnih storitev mladim generacije Y s pomočjo naprednih tehnologij. V prvem delu naloge so opredeljene generacije, s poudarkom na značilnostih generacije Y, kako jim tržiti in kakšne so njihove finančne zahteve. Opredeljene so sodobne tehnološke poti v bančništvu in njihova pravna ureditev. V drugem delu so predstavljene tuje raziskave in analiza sekundarnih virov podjetja RM Plus. Cilj diplomske naloge je pregledati uporabo sodobnih tehnologij pri bančnih storitvah generacije Y in ugotoviti, kako si lahko banke s pomočjo sodobnih tehnologij zagotovijo stranke novih generacij.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: generacija Y, bančne storitve, finančne storitve, sodobne tehnologije, e-bančništvo
Objavljeno: 20.08.2018; Ogledov: 2762; Prenosov: 134
.pdf Celotno besedilo (1,02 MB)

4.
Zadovoljstvo uporabnikov bančnih storitev
Monika Slanc, 2020

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: bančne storitve, management znanja, zadovoljstvo uporabnikov, izbrana banka, banke, uporabniki
Objavljeno: 17.09.2020; Ogledov: 3022; Prenosov: 280
.pdf Celotno besedilo (1,18 MB)

5.
Merjenje zadovoljstva komitentov z bančnimi storitvami izbrane banke
Jelka Goršič, 2024

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: bančne storitve, merjenje zadovoljstva, uporabniki, magistrsko delo
Objavljeno: 09.05.2024; Ogledov: 107; Prenosov: 9
.pdf Celotno besedilo (989,13 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh