Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 85
Na začetekNa prejšnjo stran123456789Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
VPLIVNOSTNI MARKETING: INSTAGRAM VS. TIKTOK
Nina Falež, 2024, ni določena

Opis: Diplomska naloga proučuje razlike v izvedbi vplivnostnega marketinga med platformama Instagram in TikTok. Čedalje več podjetij v svoje marketinške strategije vključuje sodelovanje z vplivneži, pri tem pa nastane dilema o tem, katero platformo uporabiti in na kakšen način, da bo kampanja uspešna. Uporabniki TikToka so, demografsko gledano, mlajši posamezniki, stari med 13 in 24 let, ki večinoma neposredno še nimajo kupne moči oziroma jo imajo posredno prek staršev. Uporabniki Instagrama pa so v izsledkih raziskave v povprečju nekoliko starejši, stari med 25 in 34 let, ki so že finančno samostojni in se v procesu nakupa obrnejo za nasvet pogosto prav na vplivneže. Posledično bi tako pričakovali, da je Instagram za izvedbo kampanj vplivnostnega marketinga bolj primeren, vendar kot kažejo zadnje raziskave, se za TikTok odloča čedalje več oglaševalcev. Naloga na podlagi teoretskih izhodišč oziroma analitične primerjave sekundarnih virov in študij primerov, ki temeljijo na podatkih, pridobljenih s pomočjo standardiziranih intervjujev, ter kvalitativni in kvantitativni analizi družbenih profilov treh izbranih blagovnih znamk, ugotavlja, kakšne so razlike v izvedbi vplivnostnega marketinga med platformama Instagram in TikTok oziroma katera od proučevanih platform je bolj primerna za vplivnostni marketing in kako velik delež za oglaševanje v slovenskih podjetjih namenjajo vplivnežem. Uspešno kampanjo vplivnostnega marketinga je mogoče izvesti na obeh preučevanih platformah. Pri tem pa je treba poznat načine delovanja posamezne platforme in upoštevati različne dejavnike, med katerimi so najpomembnejši ciljna skupina, izbor vplivnežev in vsebina objav.
Ključne besede: besede: vplivnostni marketing, vplivneži, tiktokerji, Instagram, TikTok, ciljne skupine, vsebina.
Objavljeno v ReVIS: 09.04.2024; Ogledov: 221; Prenosov: 9
.pdf Celotno besedilo (2,17 MB)

6.
Priročnik za učinkovit marketing na družbenih omrežjih : priročnik
Ula Ložar, Manca Čebulj, Beno Kunst, 2023, slovar, enciklopedija, leksikon, priročnik, atlas, zemljevid

Opis: V današnjem hitro spreminjajočem se poslovnem svetu, ki ga zaznamujejo tehnološki napredki, nenehne spremembe v obnašanju potrošnikov ter naraščajoča konkurenca, imajo marketinške agencije ključno vlogo pri oblikovanju uspeha podjetij in organizacij. Ta priročnik, z naslovom "Priročnik za učinkovit marketing na družbenih omrežjih", se osredotoča na ponujanje dragocenih smernic in nasvetov za delovanje marketinške agencije v sodobnem poslovnem okolju. Namen tega priročnika ni le ponuditi navodil za ustanovitev marketinške agencije, ampak predvsem raziskati ključne vidike, ki omogočajo dolgoročni uspeh v tej dinamični panogi. Marketinške agencije so se razvile v nepogrešljive partnerje podjetjem v njihovem prizadevanju za ustvarjanje prepoznavnih blagovnih znamk, doseganje prodajnih ciljev in izboljšanje komunikacije z njihovimi ciljnimi skupinami. Razumevanje tega, kako marketinške agencije lahko prispevajo k poslovni rasti, je ključno za njihov uspeh. V tem priročniku bomo raziskali vlogo marketinških agencij v sodobnem poslovnem okolju ter poudarili njihovo pomembnost za podjetja in organizacije. Posvetili se bomo ključnim vidikom, ki jih pokriva priročnik, in predstavili osnovno strukturo, ki jo zajema.
Ključne besede: priročniki, organizacija, marketing, družbena omrežja
Objavljeno v ReVIS: 21.02.2024; Ogledov: 316; Prenosov: 14
.pdf Celotno besedilo (646,03 KB)

7.
Tržno-komunikacijska strategija za podjetje Altius : magistrska naloga
Tina Vertič, 2023, magistrsko delo

Ključne besede: tržno komuniciranje, celostna grafična podoba, management znanja, marketing
Objavljeno v ReVIS: 06.12.2023; Ogledov: 312; Prenosov: 18
.pdf Celotno besedilo (1,48 MB)

8.
Trženje ideologije na primeru nacizma
Katarina Palčič, 2023, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo proučuje trženje nacistične politične ideologije z analizo njene propagande v času od medvojnega obdobja do zaključka 2. svetovne vojne v Nemčiji in primerjave s sodobnimi marketinškimi načeli. Raziskava izhaja iz teze, da pojem propaganda ne nudi dovoljšne širine za legitimen opis nacističnih metod uveljavljanja ideologije in da je sam nacizem mogoče obravnavati kot tržno znamko. Namen raziskave je razširiti pojmovanje nacistične propagande in jo predstaviti kot dobro premišljen in strukturiran politični marketing ter s tem poglobiti razumevanje nacističnih marketinških metod pri uveljavljanju svoje ideologije.
Ključne besede: nacizem, ideologija, propaganda, politični marketing, trženje, tržna znamka
Objavljeno v ReVIS: 18.11.2023; Ogledov: 545; Prenosov: 35
.pdf Celotno besedilo (2,23 MB)

9.
Razvoj marketinga znamke Cockta
Ana Cajhen, 2023, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi bosta obravnavana obstoj in razvoj blagovne znamke Cockta, ki proizvaja ikonično slovensko brezalkoholno pijačo. Poglobili se bomo v zgodovino blagovne znamke in spremembe njenih marketinških pristopov za povečanje popularnosti in tržnega deleža. Skozi leta obstoja se je Cockta prilagajala potrošniškim trendom in nadaljevala z marketinškimi aktivnostmi, ki so se osredotočale na povezovanje s potrošniki. Skozi razvoj znamke in njenega pristopa k marketingu je Cockta posvečala največ pozornosti kakovosti in ohranjanju tradicionalnih vrednot blagovne znamke. Cockta je dokaz, da kombinacija inovativnosti in prilagodljivosti vodi do uspeha na še tako konkurenčnem trgu.
Ključne besede: Cockta, blagovne znamke, marketing, razvoj blagovne znamke, marketinške akcije
Objavljeno v ReVIS: 26.09.2023; Ogledov: 380; Prenosov: 15
.pdf Celotno besedilo (3,25 MB)

10.
Vpliv uporabe orodij digitalnega marketinga na prodajo stanovanjskih nepremičnin
Žiga Zaletelj, 2023, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo preučuje vpliv digitalnega marketinga na prodajo stanovanjskih nepremičnin v digitalni družbi. V teoretičnem delu so obravnavane teme digitalne družbe, nepremičnin, nepremičninskega trga in marketinških metod. V empiričnem delu je izpeljana anketa, ki testira štiri hipoteze o povezavi med uporabo digitalnega marketinga in prodajo nepremičnin. Rezultati kažejo vpliv spletnega kanala, profesionalnih fotografij in verodostojnosti oglasa na zanimanje potencialnih kupcev, medtem ko ne kažejo večjega vpliva video oglasov. Na koncu so prikazani digitalno-marketinški trendi, ki bodo vplivali na prihodnost prodaje nepremičnin. Sklep je, da je digitalni marketing nujen za uspešno prodajo nepremičnin v sodobni družbi.
Ključne besede: digitalni marketing, stanovanjske nepremičnine, digitalna družba, tradicionalne metode, slovenski nepremičninski trg, spremembe, hipoteze, anketa, analiza, marketinški trendi.
Objavljeno v ReVIS: 17.08.2023; Ogledov: 454; Prenosov: 50
.pdf Celotno besedilo (2,17 MB)

Iskanje izvedeno v 1.41 sek.
Na vrh