Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Model varnostne kulture na področju varnosti pacientov : magistrska naloga
Simona Hotujec, 2014, magistrsko delo

Opis: Raziskovalno vprašanje (RV): V današnjem času se v zdravstveni dejavnosti čedalje več pozornosti namenja zmanjšanju varnostnih incidentov med zdravstveno obravnavo, saj ti predstavljajo veliko tveganje za pac iente. Pri tem ima veliko vlogo varnostna kultura v zdravstveni ustanovi. V magistrski nalogi poskušamo odgovoriti na raziskovalno vprašanje, kateri dejavniki vplivajo na varno vedenje zaposlenih zdravstvenih delavcev v zdravstveni ustanovi. Namen: Namen in cilji raziskave so prepoznati dejavnike vpliva na varno vedenje zdravstvenih delavcev v zdravstveni ustanovi in jih povezati v model varnostne kulture na področju varnosti pacientov, ki bo vodstvu zdravstvene ustanove v pomoč pri izboljševanju varnostne kulture v njihovi organizaciji. V raziskavo smo vključili zdravstveno osebje ene izmed specializiranih bolnišnic v Sloveniji. Metoda: V raziskavi je sodelovalo 165 zdravstvenih delavcev in sodelavcev. Za testiranje hipotez smo uporabili standardizirani an ketni vprašalnik organizacije AHRQ (Agency for Healthcare Research and Quality), ki meri varnostno kulturo v bolnišnicah. Podatke smo obdelali s pomočjo različnih statističnih metod. Uporabili smo metode deskriptivne in inferenčne statistike. Rezultati: Re zultati raziskave so pokazali, da na varno vedenje zdravstvenega osebja vpliva jo njihova osebna pripravljenost na varno vedenje, subjektivne norme, ki se izražajo kot pričakovanja vodstva , ter samonadzor posameznika nad lastnim vedenjem, pri čemer je pomem bno, da delovno okolje zagotavlja sredstva in priložnosti za varno vedenje ter odpravlja ovire za takšno vedenje. Na osnovi pridobljenih rezultatov smo definirali model varnostne kulture na področju varnosti pacientov v zdravstveni ustanovi. Organizacija: Model varnostne kulture na področju varnosti pacientov bo vodstvu zdravstvene ustanove v pomoč pri oblikovanju programa varnostne kulture, saj zajema bistvene elemente vpliva na prepričanja zdravstvenega osebja glede varnosti v zdravstveni ustanovi, ki so temelj varnega vedenja. Model je za vodstvo uporaben povsod, kjer želijo vplivati na vedenje zdravstvenega osebja, zato je koristen tudi pri načrtovanju in uvajanju izboljšav na katerem koli področju, ne le na področju varnosti pacientov. Družba: Menimo, d a je model varnostne kulture na področju varnosti pacientov uporaben v prav vseh zdravstvenih ustanovah, saj se povsod soočajo s tveganjem nastanka varnostnih incidentov. Z uporabo modela bo vsaka zdravstvena ustanova lahko izboljšala varno vedenje zdravst venega osebja, zmanjšala število varnostnih incidentov in povečala varnost za paciente ter tako dvignila kakovost zdravstvenih storitev. Originalnost: V zdravstveni dejavnosti enake ali podobne raziskave o varnem vedenju zdravstvenih delavcev v okviru varn ostne kulture na področju varnosti pacientov med domačo in tujo literaturo nismo zasledili. Omejitve/nadaljnje raziskovanje: Raziskava je bila izvedena le na področju ene zdravstvene ustanove, na vzorcu 165 zaposlenih zdravstvenih delavcev. Zanimivo bi bil o v enako raziskavo vključiti več slovenskih zdravstvenih ustanov. V prihodnosti bi bilo dobro raziskati vpliv na varno vedenje med posameznimi profili v zdravstvu, saj predpostavljamo, da med njimi obstajajo razlike.
Ključne besede: zdravstvena oskrba, varnostna kultura, varnost pacientov, varnostni incident, napake v zdravstvu, varno vedenje, magistrske naloge
Objavljeno v ReVIS: 19.08.2021; Ogledov: 1254; Prenosov: 0
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Delovanje centra za pomoč uporabnikom službe za informatiko v javnem zavodu : diplomska naloga
Primož Ovčar, 2019, diplomsko delo

Opis: Pri uporabi informacijske tehnologije se zaposleni srečujejo tudi z različnimi ovirami, ki jim onemogočajo delo. Zaposleni, ki delujejo v okviru računalniške podpore uporabnikom v javnem zavodu, kjer sem zaposlen, omogočajo uporabnikom informacijske tehnologije nemoten proces dela in čim hitrejšo odpravo napake ob zaznavi le-te. Za namen verifikacije hipotez je bila poleg analize obstoječih parametrov, ki se beležijo v centru za pomoč uporabnikom, izvedena tudi analiza ankete uporabnikov in intervjujev. Izkazalo se je, da je skupina centra za pomoč uporabnikom zelo pomembna in nepogrešljiva, z delom in odzivnostjo skupine je namreč zadovoljnih kar osemdeset odstotkov anketirancev, na kar močno vpliva sam odnos in strokovnost skupine. Med najbolj uporabljenimi komunikacijskimi kanali za prijavo napak in incidentov je klicni center, incidente in probleme z računalniško opremo pa skupina centra za pomoč uporabnikom reši v roku 24 ur. Uporabniki so v se v anketi tudi opredelili, da je zelo pomembno, da imamo lastni center za pomoč uporabnikom.
Ključne besede: Center za pomoč uporabnikom, informatika, računalniška podpora uporabnikom, informacijska tehnologija, incident z računalniško opremo
Objavljeno v ReVIS: 08.07.2019; Ogledov: 2716; Prenosov: 221
.pdf Celotno besedilo (3,06 MB)

3.
Varnost e-poslovanja, zaščita podatkovnih informacij ter IKT sistemov v državni upravi : magistrska naloga
Martin Štojs, 2014, magistrsko delo

Opis: Zaščita informacijskih sistemov vključuje sprejemanje ustreznih ukrepov in aktivnosti, kako zaščititi svoje podatke in dokumente, s katerimi razpolaga, od nepredvidenih dogodkov z nezaželenimi posledicami. Kompleksni procesi, ki potekajo v okviru računalniškega sistema, se niti v enem trenutku ne smejo podcenjevati, kajti nevarnosti lahko ogrožajo procese in v manjši ali večji meri predstavljajo grožnjo sistemu informacijske komunikacijske tehnologije (IKT) in njegovi zmogljivosti. Grožnje so tako številne, med seboj povezane in prepletene, da lahko v celotnem informacijskem sistemu tvorijo kompleksno mrežo nevarnosti. Zato je vse večja potreba, da se prepreči vsako naključno rušenje, onemogočanje ali omejevanje sistema. Prav tako je bistvenega pomena informacijska varnost organizacije, ki predstavlja ohranjanje zaupnosti, celovitosti in razpoložljivosti informacije in sistema IKT. Če želimo doseči celovito zaščito podatkov, si moramo pomagati s šifriranjem le-teh. Ti postopki omogočajo zaščito informacij pred morebitno izgubo ali krajo. Poseben pomen ima šifriranje podatkov, ko se informacije prenašajo preko nezavarovanih informacijskih kanalov.
Ključne besede: informacijska varnost, računalniški incident, upravljanje z incidenti, tveganja
Objavljeno v ReVIS: 21.08.2018; Ogledov: 2798; Prenosov: 158
.pdf Celotno besedilo (4,32 MB)

4.
Obvladovanje varnostnih incidentov s pomočjo računalniške forenzike : magistrska naloga
Davor Katanović, 2011, magistrsko delo

Opis: Magistrska naloga z naslovom Obvladovanje varnostnih incidentov s pomočjo računalniške forenzike predstavlja smernice uporabe postopkov računalniške forenzike pri reševanju varnostnih incidentov v podjetju skladno s slovensko zakonodajo, ki pokriva področje računalniške forenzike. V prvem delu naloge sem skušal pojasniti, v katerih primerih se lahko zaposleni v podjetju pri reševanju varnostnih incidentov poslužujejo računalniške forenzike, v katerih primerih pa je potrebno preiskavo prepustiti organom pregona. V drugem delu naloge sem primerjal štiri programska orodja za izvajanje računalniške forenzike, ter izvedel analizo stroškov in koristi slednjih. V zadnjem, praktičnem delu, sem izvedel dva praktična primera reševanja varnostnih incidentov v podjetju z uporabo postopkov računalniške forenzike.
Ključne besede: računalniška forenzika, varnostni incident, zakonodaja, osebni podatki, forenzični podatki, forenzična orodja
Objavljeno v ReVIS: 08.08.2018; Ogledov: 3887; Prenosov: 147
.pdf Celotno besedilo (7,28 MB)

5.
Iskanje izvedeno v 0.17 sek.
Na vrh