Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 20
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
Vloga managementa znanja pri pozicioniranju nove storitve na trg
Simona Krajnc, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: trženje, strategije trženja, pozicioniranje, management znanja, nova storitev, uporabnik storitve
Objavljeno: 30.03.2018; Ogledov: 2545; Prenosov: 239
.pdf Celotno besedilo (1,15 MB)

5.
Izpopolnjena strategija trženja inženiring storitev kot priložnost v krizi
Uroš Planinc, 2016

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: trženje, storitve, inženiring, kriza, management znanja
Objavljeno: 04.04.2018; Ogledov: 2203; Prenosov: 152
.pdf Celotno besedilo (2,30 MB)

6.
7.
Analiza priložnosti spletnega trženja na primeru podjetnika začetnika
Mia Miljković, 2018

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: trženje, spletno trženje, podjetniki, podjetnik začetnik, management znanja
Objavljeno: 09.11.2018; Ogledov: 1953; Prenosov: 147
.pdf Celotno besedilo (1,15 MB)

8.
Strategija trženja in predstavitev načrta za razvoj turizma občine Žalec
Nika Veljanovski, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: trženje, turizem, trajnostni turizem, ekoturizem, management znanja
Objavljeno: 09.11.2018; Ogledov: 2126; Prenosov: 137
.pdf Celotno besedilo (1,22 MB)

9.
10.
Uvajanje nove storitve na izbrano tuje tržišče
Sara Strmčnik Bastl, 2019

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: trženje, storitve, tuji trg, internacionalizacija, management znanja
Objavljeno: 18.11.2019; Ogledov: 2002; Prenosov: 151
.pdf Celotno besedilo (1,12 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh