Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 12
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
The dynamic of employee population of different characteristics in principal - agent model based relationship with employer : doctoral dissertation
Mirko Talajić, 2022, doktorska disertacija

Opis: V današnjem času je dinamika sprememb takšna, da moramo najti inovativne in kreativne načine za obvladovanje sprememb, a se tudi prilagajati pogostosti teh sprememb. Dinamika sprememb v vedenju ljudi, njihovem odnosu do dela in kaj jih motivira, so postale glavne preokupacije vodilnih v organizaciji, ki se zavedajo, da kakovostno vodenje ljudi in njihova motivacija naredijo organizacijo učinkovitejšo in nenazadnje uspešnejšo na trgu. Ključno je zavedanje, da strategija upravljanja z ljudmi ne more biti enaka za vse, ampak jo je treba prilagoditi različnim vrstam zaposlenih. Zato so v doktorski disertaciji vsi zaposleni v organizaciji razdeljeni na tri tipe, ki so si vsi homogeni po stopnji zavzetosti za organizacijo, odnosu do dela in motivaciji. Z definiranjem funkcij uporabnosti in plačila za vsako vrsto zaposlenih se modelira vedenje vsake vrste skozi čas (dolgoročno in kratkoročno). Proces modeliranja in analize rezultatov je podprt z uporabo osnovnih principov teorije iger, evolucijske teorije iger in dinamike replikatorja. Dobljeni rezultati kažejo, da se lahko organizacija, če pozna izhodiščno populacijsko strukturo svojih zaposlenih, pravočasno odloči in usmeri gibanje strukture k želenemu stabilnemu stanju, kjer so stroški optimalni. Razvit metodološki okvir odpira številne možnosti, vključno z dodajanjem novih spremenljivk, za razširitev modela, kar posledično odpira možnost podrobnejših analiz in konkretnejših usmeritev pri sprejemanju še boljših odločitev, ki se odražajo v boljših organizacijskih rezultatih.
Ključne besede: principal - agent model, evolucijsko stabilne strategije, replikatorska dinamika, tip zaposlenega, zavzetost
Objavljeno v ReVIS: 25.04.2023; Ogledov: 688; Prenosov: 40
.pdf Celotno besedilo (3,45 MB)

2.
Organizacijska klima, zavzetost in zadovoljstvo zaposlenih v podjetju X
Hana Menhart, 2022, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo raziskovali pomen organizacijske klime, zavzetosti ter zadovoljstvo zaposlenih v podjetju X. Podajali smo vprašanja o tem, kaj so pričakovanja zaposlenih, kako bi podjetje svoje vodenje lahko izboljšalo in ali obstajajo enostavne rešitve pri določenih problemih. Zanimalo nas je, ali je organizacijska klima v podjetju dobra in če ne, zakaj, ter kakšne so možne rešitve. Zanimalo nas je tudi, ali je dovolj izvendelovnih druženj in ali so le-ta vključena med dejavnike zviševanja motivacije na delovnem mestu. Dotaknili smo se tudi zadovoljstva zaposlenih v podjetju, kaj pripomore k občutku večje pripadnosti podjetju in na kakšne načine lahko nagradimo zaposlene.
Ključne besede: Organizacijska klima, zavzetost, zadovoljstvo, motivacija, oblike nagrad, delovno okolje, izboljšave na delovnem mestu.
Objavljeno v ReVIS: 23.09.2022; Ogledov: 785; Prenosov: 78
.pdf Celotno besedilo (1,76 MB)

3.
Avtentično vodenje in zavzetost v proizvodnem podjetju
Andreja Mohar, 2022, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu obravnavamo konstrukt avtentičnega vodenja in zavzetosti zaposlenih. V empiričnem delu s pomočjo anketnega vprašalnika ugotavljamo, kakšno je stanje v proučevanem proizvodnem podjetju na področju avtentičnega vodenja in zavzetosti zaposlenih ter ali med njima obstaja povezava. Na osnovi pridobljenih podatkov in opravljene analize smo za vodstvo izbranega podjetja pripravili priporočila ter smernice za prakso. Z raziskavo smo ugotovili, da bi bilo treba izboljšati raven avtentičnega vodenja in stopnjo zavzetosti zaposlenih, saj smo dokazali, da avtentično vodenje pozitivno vpliva na zavzetost zaposlenih.
Ključne besede: avtentičnost, avtentično vodenje, pozitivni psihološki kapital, vodje, zaposleni, zavzetost, Gallup, proizvodno podjetje.
Objavljeno v ReVIS: 16.09.2022; Ogledov: 746; Prenosov: 69
.pdf Celotno besedilo (2,94 MB)

4.
Analiza podjetja TKG in proizvodnja vijakov d. o. o. na podlagi organizacijske klime s poudarkom na medsebojnih odnosih
Uroš Ajlec, 2021, diplomsko delo

Opis: Organizacijska klima, zavzetost zaposlenih in njihovo zadovoljstvo so pomembni dejavniki v vsakem podjetju. Organizacijska klima mora biti v vsakem podjetju takšna, da se zaposleni lahko poistovetijo z njo in jim daje udobje pri delu. Vsak zaposleni mora biti zadovoljen pri delu, da lahko delo opravlja kakovostno. Diplomsko delo se osredotoča na podjetje TKG in proizvodnja vijakov d. o. o. Podjetje ima na našem področju delovanja lepo tradicijo. V diplomskem delu so podane ugotovitve, ki kažejo, da v podjetju ni vse tako, kot bi moralo biti. Zaposleni so med seboj zelo prijateljski, vendar se ob vodstvu ne počutijo sproščeno.
Ključne besede: Organizacijska klima, zadovoljstvo, motivacija, odnosi z zaposlenimi, vodenje, zavzetost.
Objavljeno v ReVIS: 27.08.2021; Ogledov: 1033; Prenosov: 70
.pdf Celotno besedilo (870,79 KB)

5.
6.
Zavzetost zaposlenih v družinskem podjetju : diplomska naloga
Vanja Bertole, 2016, diplomsko delo

Ključne besede: podjetništvo, družinsko podjetje, zaposleni, zavzetost zaposlenih
Objavljeno v ReVIS: 20.08.2021; Ogledov: 1162; Prenosov: 61
.pdf Celotno besedilo (823,86 KB)

7.
8.
9.
Analiza percepcije delovnega mesta zaposlenih glede na izbrane dejavnike v izbrani organizaciji
Ana Magdalenc, 2020, magistrsko delo

Opis: Za uspešno poslovanje in konkurenčnost vsake organizacije je pomembno, da so zaposleni znotraj organizacij zadovoljni, zavzeti in motivirani za delo. Naloga vodstva je, da ustvarja pozitivno delovno klimo, svoje zaposlene pa pravilno usmerja, motivira in vanje investira. Zaposleni, ki so motivirani za svoje delo, so pri njem zadovoljni in zavzeti, omogočajo razvoj organizacije ter pripomorejo k večji učinkovitosti in uspešnosti poslovanja. V magistrskem delu smo se pri teoretičnih osnovah najprej posvetili definiciji organizacijske klime in kulture v širšem pomenu. Sledi opredelitev definicije zadovoljstva in obseg definicije motivacije, na koncu pa smo veliko pozornosti posvetili pojmu zavzetosti zaposlenih. V raziskovalnem delu smo s pomočjo anketnega vprašalnika SiOK, Gallupove metode Q12 in naštetih motivacijskih dejavnikov ugotavljali zadovoljstvo, zavzetost in motiviranost zaposlenih v izbrani organizaciji. S pomočjo metode intervjuja pa smo želeli pridobiti kakovostnejše podatke o motiviranosti zaposlenih in pomembnosti motivacijskih dejavnikov. Na podlagi pridobljenih podatkov smo preverjali zastavljene hipoteze, s katerimi smo parcialno preverili osrednjo tezo magistrskega dela ter na koncu odgovorili na svoje raziskovalno vprašanje. Na podlagi pridobljenih podatkov in izdelanih analiz smo vodstvu izbrane organizacije podali rešitve in predloge za izboljšavo. Skozi meritve smo ugotovili, da bi bilo v izbrani organizaciji treba izboljšati raven zadovoljstva zaposlenih in okrepiti njihovo motivacijo. Glede na ugotovoljeno povezanost med zadovoljstvom in zavzetostjo bi visoko zadovoljstvo zaposlenih pripomoglo tudi k večji zavzetosti le-teh.
Ključne besede: zadovoljstvo, zavzetost, motivacija, zaposleni, motivacijski dejavniki, organizacijska klima, organizacijska kultura, Gallup.
Objavljeno v ReVIS: 06.10.2020; Ogledov: 2212; Prenosov: 198
.pdf Celotno besedilo (1,99 MB)

10.
Motivacija in zadovoljstvo zaposlenih kot dejavnik poslovnega uspeha
Doris Bračika, 2019, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu sem proučevala motivacijo in zadovoljstvo zaposlenih kot dejavnik poslovnega uspeha. Prvi del diplomskega dela predstavlja študij literature, ki vsebuje teoretična izhodišča obravnavane tematike: opredelitev in dejavnike motivacije, opredelitev zadovoljstva in oblike zadovoljstva, vpliv nezadovoljstva, opredelitev in vlogo zavzetosti pri delu. Znanje, ki sem ga pridobila pri pisanju teoretičnega dela, mi je omogočilo, da sem znala preučiti in interpretirati rezultate, pridobljene v empiričnem delu, pri analizi podjetja. Drugi del diplomskega dela predstavlja praktični oz. empirični del. Vsebuje predstavitev obravnavanega podjetja in analizo rezultatov ankete, ki sem jo izvedla med zaposlenimi. Raziskavo sem izvedla s pomočjo ankete in dobljene rezultate primerjala z ugotovitvami iz literature. Dodala sem tudi intervju z direktorjem podjetja, ki mi je omogočil boljši vpogled v delovanje podjetja in pogled iz druge perspektive in z vidika poslovne uspešnosti. Primerjala sem stališča zaposlenih, ali so v podjetju Status d.o.o. Metlika dovolj motivirani in zadovoljni s svojim delom ter kateri dejavniki najbolj vplivajo na to. Prav tako sem želela preveriti, kako motivacija in zadovoljstvo vplivata na njihovo zavzetost pri delu. Na podlagi rezultatov in ugotovitev sem predlagala določene usmeritve.
Ključne besede: motivacija, zadovoljstvo zaposlenih, zavzetost pri delu, anketa, intervju
Objavljeno v ReVIS: 04.07.2019; Ogledov: 2889; Prenosov: 329
.pdf Celotno besedilo (1,85 MB)

Iskanje izvedeno v 0.24 sek.
Na vrh