1.
Analiza zaznavanja oglaševanja izbranih fitnesov pri mladihArdita Mazrekaj, 2023
Opis: Pri izbiri medijev imajo oglaševalci pestro izbiro in posledično izberejo medij glede na potrebe ter finančne zmožnosti. Vedno bolj so prisotni fitnes oglasi, ki nas prepričujejo, da se odločimo za nekoga izmed njih. Ker so mladi tisti, ki prevladujejo v fitnesu, nas zanima, kako ti zaznavajo tovrstne oglase bodisi na družbenih omrežjih ali pa v resničnem svetu. Fitnesi se odločajo za različne vrste oglaševanja, zato smo želeli ugotoviti, katero najbolj pritegne ciljne skupine. Na nekatere vsebine podjetja niso pozorna, a jih ciljna skupina želi slišati, videti in prebrati. Namen diplomskega dela je bil raziskati zaznavnost fitnes oglasov in njihovo učinkovitost pri mladi slovenski populaciji.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: fitnes, oglaševanje, mlada populacija, zaznavanje oglasov, mediji.
Objavljeno: 14.07.2023; Ogledov: 400; Prenosov: 41
Celotno besedilo (755,88 KB)