Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 101
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
DEJAVNIKI, KI VPLIVAJO NA OBISK IN ZADOVOLJSTVO Z GLASBENIMI DOGODKI KLETKA ZA MLADE TER POTENCIAL ZA RAZVOJ V BLAGOVNO ZNAMKO
Jošt Slabe, 2023, ni določena

Opis: KLETKA je projekt, ki od leta 2022 poteka v organizaciji Kluba škofjeloških študentov. Gre za serijo glasbenih dogodkov, na katerih se predvaja elektronska plesna glasba. Namen diplomskega dela je poglobiti razumevanje o potrebah ciljne publike glasbenih dogodkov KLETKE ter ugotoviti, kakšen potencial ima projekt za razvoj v blagovno znamko. Spletna raziskava, v kateri je sodelovalo 105 oseb, starih povprečno 21,2 leta, je pokazala, da so glavni razlogi za obisk tovrstnih dogodkov kolektivno vzdušje, druženje, sprostitev, poslušanje glasbe, duhovno zdravljenje, izboljšanje psihičnega počutja, oblika modernega rituala ipd.
Ključne besede: elektronska glasba, elektronsko glasbeni dogodki, zgodovina elektronske glasbe blagovna znamka, pripadnost blagovni znamki
Objavljeno v ReVIS: 15.05.2024; Ogledov: 95; Prenosov: 3
.pdf Celotno besedilo (3,47 MB)

2.
3.
Kako kupec izbere določena športna oblačila - kaj v resnici vpliva na nakupno odločitev
Nika Cene, 2024, ni določena

Opis: Na odločitev za nakup vpliva veliko dejavnikov, ki se razlikujejo med sabo od posameznika do posameznika, kar predstavlja velik izziv tudi za tržni in marketinški oddelek. Namen diplomske naloge je bil ugotoviti, kateri so tisti dejavniki, ki vplivajo na nakupno odločitev. V teoretičnem delu bomo na kratko predstavili vse te zasnove ter obravnavali, kaj je pojem blagovne znamke. Raziskali bomo zgodovinski razvoj na področju blagovnih znamk ter jih na kratko nekaj tudi predstavili. V naslednjem delu bomo skušali proučiti tudi vedenje kupcev v procesu odločanja o nakupu in dejavnikov, ki vplivajo na nakupno vedenje.
Ključne besede: vedenje kupcev, proces odločanja, vplivi na nakup, športna oblačila, blagovna znamka, kupčeve potrebe.
Objavljeno v ReVIS: 26.03.2024; Ogledov: 259; Prenosov: 8
.pdf Celotno besedilo (1,10 MB)

4.
Pomen in razvitost osebne blagovne znamke na področju družabnih omrežij za potrebe iskanja zaposlitve
Valentina Bitenc, 2022, magistrsko delo

Opis: Družabna omrežja so orodja, ki nam omogočajo digitalno komuniciranje. Namen magistrskega dela je podrobnejše razumevanje povezave med osebno blagovno znamko in zaposlitvijo. V magistrskem delu smo se v teoretičnem delu posvetili razlagi pojmov, ki se navezujejo na blagovno znamko, načine zaposlovanja in družabna omrežja v povezavi z zaposlitvijo. V raziskovalnem delu smo ugotavljali poznavanje pojma osebna blagovna znamka in razširjenost uporabe družabnih omrežij za iskanje novih kariernih priložnosti ter raziskali mnenje delodajalcev do osebne blagovne znamke. Na osnovi izvedenih analiz smo podali predloge za izboljšavo in ugotovili, da obstaja povezava med osebno blagovno znamko in iskanjem nove zaposlitve.
Ključne besede: Ključne besede: blagovna znamka, osebna blagovna znamka, družabna omrežja, zaposlovanje, LinkedIn, digitalno zaposlovanje.
Objavljeno v ReVIS: 04.03.2024; Ogledov: 325; Prenosov: 20
.pdf Celotno besedilo (1015,55 KB)

5.
6.
7.
8.
9.
Trženje ideologije na primeru nacizma
Katarina Palčič, 2023, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo proučuje trženje nacistične politične ideologije z analizo njene propagande v času od medvojnega obdobja do zaključka 2. svetovne vojne v Nemčiji in primerjave s sodobnimi marketinškimi načeli. Raziskava izhaja iz teze, da pojem propaganda ne nudi dovoljšne širine za legitimen opis nacističnih metod uveljavljanja ideologije in da je sam nacizem mogoče obravnavati kot tržno znamko. Namen raziskave je razširiti pojmovanje nacistične propagande in jo predstaviti kot dobro premišljen in strukturiran politični marketing ter s tem poglobiti razumevanje nacističnih marketinških metod pri uveljavljanju svoje ideologije.
Ključne besede: nacizem, ideologija, propaganda, politični marketing, trženje, tržna znamka
Objavljeno v ReVIS: 18.11.2023; Ogledov: 524; Prenosov: 35
.pdf Celotno besedilo (2,23 MB)

10.
Pomen zgodbarjenja v kontekstu znamke
Nina Domič, 2023, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je predstaviti pomen zgodbarjenja (angl. Storytelling) ter ugotoviti, zakaj je zgodbarjenje pomembno. Za raziskavo smo uporabili anketni vprašalnik, oblikovali pet hipotez in opravili dva intervjuja. Z raziskavo smo ugotovili, da ljudi najbolj navdušujejo zgodbe s humorjem in vrednotami, kot so ljubezen, veselje in razigranost. Ljudje ne uživajo vedno pri gledanju predolgih oglasov. Odzivi ljudi na predolge zgodbe so pomembni za oblikovalce zgodb in to predstavlja vrzel, ki bi jo bilo treba v prihodnosti bolje raziskati. Potrdili smo štiri hipoteze, eno hipotezo, ki se nanaša na poznavanje pojma zgodbarjenja in znamke, nismo potrdili.
Ključne besede: zgodbarjenje, zgodba, znamka, vrednote, čustva
Objavljeno v ReVIS: 08.11.2023; Ogledov: 387; Prenosov: 17
.pdf Celotno besedilo (926,81 KB)

Iskanje izvedeno v 0.21 sek.
Na vrh