Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 23
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
Komuniciranje kot orodje za upravljanje stresa in dobrega počutja zaposlenih
Martina Petrič, 2025, ni določena

Opis: Vsak zaposleni se vsakodnevno srečuje s komunikacijo na delovnem mestu, ki zagotovo vpliva tudi na nivo stresa, ki ga doživlja, ter na počutje. Zato smo se odločili, da v magistrski nalogi raziščemo dejavnike komunikacije na delovnem mestu ter medsebojno odvisnost oz. neodvisnost s stresom ter počutjem. Komuniciranje, ki v veliki meri zaznamuje dinamiko odnosov na delovnem mestu, je tema brez konca, saj je osnova človekovega delovanja kot družbenega bitja. Najprej smo v teoretičnem delu povzeli glavne pojme, ki se nanašajo na magistrsko nalogo, in sicer smo podrobneje razčlenili komuniciranje, stres ter počutje na delovnem mestu. Opisali smo glavne značilnosti posameznih pojmov pa tudi vzroke in posledice njihovega delovanja. V empiričnem delu smo s pomočjo spletne ankete in analize podatkov s programom PSPP raziskovali povezavo med pozitivno komunikacijo, spodbudnim in podpornim delovnim okoljem ter počutjem zaposlenih na delovnem mestu. Prav tako smo, v povezavi s komunikacijo, skušali ugotoviti razlike v doživljanju stresa na delovnem mestu med moškimi in ženskami. Zanimalo nas je tudi, ali dobro počutje vpliva na to, da zaposleni ostajajo na trenutnem delovnem mestu, ter ali je morda plača edini dejavnik, da zaposleni ne menjajo delovnega mesta. V povezavi z zamenjavo delovnega mesta nas je zanimalo še, kako dobri odnosi v kolektivu vplivajo na namero o zamenjavi delovnega mesta. Ugotovili smo, da se zaposleni najbolje počutijo ob odkriti komunikaciji z nadrejenimi, ob podpori sodelavcev pa je nižji tudi nivo stresa, ki ga občutijo na delovnem mestu. Izkazalo se je, da zaposleni, ki jim je glavna motivacija plača, pogosteje občutijo stres na delovnem mestu. Razlik v doživljanju stresa med moškimi in ženskimi v naši raziskavi sicer nismo zaznali. Ugotovili smo, da delovna doba na trenutnem delovnem mestu ni nujno povezana z dobrim počutjem zaposlenih, so pa zaposleni, ki imajo dobre odnose s sodelavci, manj nagnjeni k nameri o zamenjavi delovnega mesta.
Ključne besede: komuniciranje, stres, dobro počutje, zadovoljstvo, medsebojni odnosi, delovno mesto, zaposleni
Objavljeno v ReVIS: 23.10.2025; Ogledov: 209; Prenosov: 14
.pdf Celotno besedilo (1,59 MB)

2.
3.
ANALIZA ZADOVOLJSTVA ZAPOSLENIH V ORGANIZACIJSKI ENOTI OBRATOVANJE IN RAZVOJ DISTRIBUCIJSKEGA OMREŽJA V PODJETJU ELEKTRO LJUBLJANA D. D. IN MOTIVACIJA NA DELOVNEM MESTU
Rok Butinar, 2024, ni določena

Opis: V današnjem času je zadovoljstvo zaposlenih na delovnem mestu eden ključnih dejavnikov uspešnosti podjetja. Podjetja morajo poleg kolektivnega zadovoljstva zaposlenih poskrbeti tudi za zadovoljstvo vsakega zaposlenega posebej. V Organizacijski enoti obratovanje in razvoj distribucijskega omrežja v podjetju Elektro Ljubljana d. d. smo s pomočjo ankete ugotovili, da na zadovoljstvo in motivacijo na delovnem mestu najbolj vpliva višina plače. Ugotovili smo tudi, da medsebojni odnosi v preučevani enoti pomembno vplivajo na počutje posameznika in pripomorejo k večji učinkovitosti podjetja. Namen diplomskega dela je ugotoviti obstoječe stanje zadovoljstva zaposlenih v podjetju in poiskati načine motivacije zaposlenih.
Ključne besede: zadovoljstvo, motivacija, medsebojni odnosi, plača, sreča
Objavljeno v ReVIS: 18.09.2024; Ogledov: 975; Prenosov: 58
.pdf Celotno besedilo (1,26 MB)

4.
5.
Analiza zadovoljstva in pripadnosti v podjetju Mizarstvo Peternelj d. o. o.
Julija Peternelj, 2022, diplomsko delo

Opis: Zadovoljstvo in pripadnost sta eni izmed ključnih dejavnikov uspešnega delovanja podjetja. Do občutka pripadnosti pri zaposlenih lahko pridemo samo z njihovim zadovoljstvom, za zadovoljstvo zaposlenih pa mora podjetje skrbeti vsak dan, zato redna preverjanja zadovoljstva predstavljajo bogat vir informacij, ki lahko podjetju prikažejo dejansko situacijo zadovoljstva med zaposlenimi. Z izvedbo intervjujev v podjetju Mizarstvo Peternelj d. o. o. smo ugotovili, da so zaposleni v podjetju zadovoljni in pripadni. Pripadnost se stopenjsko nekoliko razlikuje in je večja med zaposlenimi za daljšo delovno dobo. Eden pomembnejših dejavnikov v podjetju pa je medsebojni odnos s sodelavci.
Ključne besede: zadovoljstvo, pripadnost, plača, medsebojni odnosi, kultura podjetja, klima podjetja, dejavniki zadovoljstva, dejavniki pripadnosti
Objavljeno v ReVIS: 01.09.2022; Ogledov: 1590; Prenosov: 63
.pdf Celotno besedilo (1,13 MB)

6.
7.
8.
Zavzetost zaposlenih v proizvodni organizaciji : diplomska naloga
Enisa Mujanović, 2015, diplomsko delo

Ključne besede: komunikacija, motivacija, notranja komunikacija, medsebojni odnosi, zadovoljstvo zaposlenih
Objavljeno v ReVIS: 20.08.2021; Ogledov: 2474; Prenosov: 0
Gradivo ima več datotek! Več...

9.
10.
Ocena učinkovitosti pedagoškega procesa v osnovni šoli, s poudarkom na analizi timskega dela : diplomska naloga visokošolskega univerzitetnega študijskega programa prve stopnje
Blanka Černe, 2012, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga obravnava področje timskega dela in profesionalnega razvoja učiteljev. Poklic učitelja v osnovni šoli zahteva stalen proces učenja in profesionalno rast vsakega posameznika. Ena od možnosti profesionalnega razvoja je timsko delo med učitelji. Učitelji, ki sodelujejo v timu, se med seboj dopolnjujejo, saj imajo različna znanja in sposobnosti, motivacijo za delo v timu in željo po osebni rasti. V smeri teh dognanj se je leta 1996 spremenila šolska zakonodaja v slovenskih osnovnih šolah, kar je privedlo do velikih sprememb v načinu poučevanja. Poudarja se elemente timskega dela, načrtovanje, sodelovanje, poučevanje in v prvi triadi tudi opisno ocenjevanje. V nalogi smo ugotavljali, kako pogosto učitelji izvajajo elemente timskega dela ter ali so pri tem uspešni in učinkoviti. Posebej smo se osredotočili na prvi razred devetletne osnovne šole. Zanimalo nas je, ali učitelji menijo, da timsko delo veča zaupanje med sodelavci in gradi dobre medsebojne odnose ter kakšen je njihov splošen občutek ob spremembi zakona o osnovni šoli. Rezultati raziskav s kvalitativno in kvantitativno metodo so pokazali, da je timsko delo v osnovni šoli prisotno in učinkovito na več področjih. Odraža se tako na sodelovanju, kot poučevanju in načrtovanju. Timsko delo spodbuja zaupanje med sodelavci in ustvarja dobre medsebojne odnose, ki včasih prerastejo v prijateljstvo, kar je za učitelje zelo pomembno. Negativno mnenje imajo učitelji do opisnega ocenjevanja; velika večina jih meni, da je le-to primerno samo za prvi in drugi razred devetletke.
Ključne besede: timsko delo, timsko poučevanje, timsko sodelovanje, timsko načrtovanje, opisno ocenjevanje, medsebojni odnosi
Objavljeno v ReVIS: 28.07.2021; Ogledov: 2704; Prenosov: 127
.pdf Celotno besedilo (1,32 MB)

Iskanje izvedeno v 0.2 sek.
Na vrh