1. |
2. |
3. |
4. |
5. VLOGA ČUSTVENE INTELIGENCE PRI MOTIVACIJI ZAPOSLENIH V IZBRANEM PODJETJUKaja Finec, 2025, ni določena Opis: V sodobnem svetu ljudje preživimo večino dneva na delovnem mestu, zato je za naše počutje ključno, da smo tam ustrezno obravnavani in motivirani. Tudi delodajalci si želijo visoko
motiviranih zaposlenih. Pomembno vlogo pri tem ima čustvena inteligenca, ki poleg umskih sposobnosti pomembno vpliva na delovni proces vseh zaposlenih, zlasti vodij. Uspešni vodje z uporabo čustvene inteligence izboljšujejo delovno okolje, spodbujajo zadovoljstvo in ravnovesje med delom in zasebnim življenjem ter ustvarjajo odnose, ki temeljijo na zaupanju in pripadnosti. V okviru raziskave smo v podjetju Prigo preučevali povezavo med čustveno inteligenco in motivacijo zaposlenih. Ugotovili smo, da večina prepoznava pojem čustvena inteligenca, da so bolj motivirani tisti z višjo čustveno inteligenco in da obstaja povezava med motivacijo
zaposlenih ter oceno čustvene inteligence njihovih adrejenih. Višja kot je bila ta ocena, višja je bila tudi motivacija zaposlenih. Na podlagi rezultatov smo oblikovali smernice za dolgoročno uspešno delovanje podjetja in večje zadovoljstvo zaposlenih. Ključne besede: čustvena inteligenca, motivacija zaposlenih, vodenje, zadovoljstvo pri delu, delovno okolje Objavljeno v ReVIS: 25.07.2025; Ogledov: 229; Prenosov: 6
Celotno besedilo (988,15 KB) |
6. MODEL RAZVOJA KADROV V IZBRANEM PODJETJUŠpela Keber, 2025, ni določena Opis: Namen diplomskega dela je proučiti strokovno literaturo s področja upravljanja in razvoja kadra s ciljem ugotoviti, ali sedanji sistem v podjetju X ustreza smernicam osebnega razvoja in usposabljanja zaposlenih.
Ugotovili smo, da ne obstaja enoten model razvoja zaposlenih za manjša podjetja. Podjetje nima vzpostavljene kadrovske funkcije ali zaposlenega kadrovskega strokovnjaka, ki bi skrbel za razvoj in izobraževanje zaposlenih. Pristojnosti so porazdeljene med vodje, management in zaposlene, kar je običajna praksa za manjša podjetja. Kljub temu raziskava kaže, da se zaposleni dovolj izobražujejo in so zadovoljni z nagrajevanjem. Njihovo delo je zanimivo, so motivirani in med seboj sodelujejo, kar se kaže v dobrih medsebojnih odnosih. Odlikujejo jih samostojnost, učinkovitost in pravočasnost pri svojih zadolžitvah. Nadrejeni zaposlene motivirajo, izjema so nekateri posamezniki, ki so se v podjetju pred kratkim zaposlili.
Hipoteze, ki se nanaša na področje kadrovske funkcije, nismo ne zavrnili ne potrdili. Tri hipoteze, ki se nanašajo na področje izobraževanja, medsebojnih odnosov in podpiranja osebnega razvoja zaposlenih, smo potrdili.
Model razvoja kadrov, ki bi ustrezal manjšim podjetjem, predstavlja vrzel na tem področju in izziv za prihodnje strokovne raziskave. Naše ugotovitve s tega področja so lahko velik doprinos znanosti, boljši vpogled pa bi dale tudi raziskave v matičnih podjetjih izven Slovenije. Ključne besede: Razvoj kadrov, načrtovanje kadrov, model razvoja, motivacija, izobraževanje. Objavljeno v ReVIS: 11.07.2025; Ogledov: 258; Prenosov: 4
Celotno besedilo (1,82 MB) |
7. |
8. Motivacija zaposlenih v panogi turizemEva Pečnik, 2025, ni določena Opis: Vsak posameznik motivacijo doživlja na svojevrsten način. Življenje je danes vedno bolj stresno, postavlja nas pred takšne in drugačne izzive in od nas je odvisno, kako se bomo s temi izzivi spopadli. Motivacija nam dá zagon, da se lažje spopadamo z izzivi življenja, in nas usmerja na življenjsko pot, po kateri želimo iti. Motivacija na delovnem mestu igra eno od ključnih vlog, saj je zaslužna za uspehe tako zaposlenega kot tudi celotne organizacije.
Tema diplomskega dela je motivacija zaposlenih v panogi turizem. Širše predstavimo delovanje motivacije posameznika v panogi turizem, na kratko v uvodu predstavimo panogo in izzive, s katerimi so se spopadali v času pandemije, in hkrati predstavimo mehanizme oziroma dejavnike, ki vplivajo na motivacijo. S pomočjo anketnega vprašalnika na osnovi odgovorov zaposlenih, ki delujejo v panogi turizem, ugotavljamo, kaj zaposlene v omenjeni panogi najbolj motivira, kako različni dejavniki vplivajo nanje in kako zadovoljni so pri svojem delu. Ključne besede: motivacija, zaposleni, turizem, motivacijske teorije, zadovoljstvo zaposlenih Objavljeno v ReVIS: 13.06.2025; Ogledov: 333; Prenosov: 12
Celotno besedilo (1,02 MB) |
9. |
10. Zadovoljstvo zaposlenih in njegovi vplivi na fluktuacijo : analiza v PosavjuPetra Jurman, 2025, diplomsko delo Ključne besede: zadovoljstvo zaposlenih, fluktuacija, Posavje, delovni pogoji, motivacija, delovna doba, odnosi na delovnem mestu, diplomske naloge Objavljeno v ReVIS: 28.05.2025; Ogledov: 390; Prenosov: 5
Celotno besedilo (765,09 KB) |