Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 9 / 9
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Trgovinska kalkulacija in prihodki v trgovini na drobno
Tamara Glas, 2025, ni določena

Opis: Trgovina je za kupca pomemben vir, kjer z nakupi pridobi izdelke, ki jih potrebuje. Z drugimi besedami lahko trgovino tako opredelimo tudi kot posrednik izdelkov. Ta opredelitev se povezuje z njeno glavno funkcijo, ki je posredovanje blaga od proizvajalca do kupca. Kupec pa osebno pozna samo tisto vrsto trgovine, ki je njemu najbolj uporabna, to je trgovina na drobno. Ta kupuje izdelke od trgovine na debelo in jih prodaja naprej. Opredelili bi jo lahko tudi kot zadnjo fazo menjalnega procesa. Trgovina na drobno s prodajo izdelkov vzpostavi stik med proizvajalcem in kupcem. Zanjo je pomembno tudi, da skrbi za ustrezen obseg svojega trgovskega blaga ter da je to kupcem na voljo na dostopnih lokacijah in ob pravem času. S prodajo omenjenega trgovskega blaga pa trgovina ustvarja svoje prihodke. Prihodkom v vseh trgovinah lahko rečemo tudi prihodki od prodaje. Kot že samo ime pove, so odvisni od obsega prodaje. Več izdelkov kot bo trgovina prodala, večji prihodek bo dosegla, vendar trgovine tudi načrtujejo prihodke od prodaje, ki jih želijo doseči. Za uresničitev svojih ciljev pa morajo ustrezno določiti cene, kar storijo s kalkulacijo cen. To je poseben postopek, s katerim lahko izračunamo nabavno, lastno in prodajno ceno. Trgovci morajo biti pri tem previdni, saj če bo maloprodajna cena previsoka, kupci ne bodo hoteli kupiti izdelkov. Tudi naša raziskava pokaže, da kalkulacija cen resnično vpliva na prihodke od prodaje. Celotna raziskava temelji na primeru trgovine X in podaja več zanimivih ugotovitev.
Ključne besede: trgovina, prihodki, kalkulacija cen, trgovina na drobno, prihodki od prodaje
Objavljeno v ReVIS: 20.02.2025; Ogledov: 357; Prenosov: 5
.pdf Celotno besedilo (700,68 KB)

2.
Analiza prihodkov in odhodov podjetja Bimex d.o.o. : diplomska naloga
Rok Klajnšek Grajžl, 2024, diplomsko delo

Ključne besede: prihodki, odhodi, izkaz poslovnega izida
Objavljeno v ReVIS: 05.12.2024; Ogledov: 381; Prenosov: 12
.pdf Celotno besedilo (1,92 MB)

3.
4.
5.
Nakup in prevzem vodenja Hostla Ana
Mariša Šifrar, 2019, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu sta predstavljena nakup in prevzem vodenja Hostla Ana, ki se nahaja v središču Ljubljane. V diplomskem delu smo se osredinili na mladinski turizem, ki je ena izmed tržnih niš slovenskega turizma. Hostel obravnavamo v sklopu mladinskega turizma, ki je zadnja leta v porastu. Sem štejemo turiste, stare med 15 in 29 let, ki želijo odkrivati nove lokacije, a pri tem ne želijo zapraviti veliko denarja za prenočitev v nekem kraju. Gostje želijo poleg prenočitve v hostlu doživeti še nekaj več. Zato hostli niso namenjeni le prenočitvi, ampak tudi druženju in spoznavanju. Hostel Ana že nekaj let uspešno posluje. Svojo finančno strategijo smo oblikovali kot spodbujajočo, a realno. Ugotovili smo, da bi hostel že v prvem letu dosegel zmerno prodajo nastanitev in pozitivni denarni tok ter dobiček. Če bi upoštevali načrt prodaje, bi bilo lahko enako tudi vsako naslednje leto. Čisti prihodki od prodaje se prva tri leta večajo na ravni 50.000 EUR na leto, zadnje leto se ustavijo pri 20.000 EUR letno, saj v tretjem letu izkoristimo maksimalno zmogljivost novih ležišč
Ključne besede: hostel, mladinski turizem, prednosti, slabosti, finančna strategija, kapaciteta, čisti prihodki.
Objavljeno v ReVIS: 27.09.2019; Ogledov: 2742; Prenosov: 197
.pdf Celotno besedilo (1,96 MB)

6.
Študija izvedljivosti - kako povečati prihodke v podjetju IPOL d. o. o.
Gvido Polanc, 2019, magistrsko delo

Opis: Podjetništvo je “živ organizem“, kjer moramo neprestano spremljati razmere v podjetju in na trgu, da lahko zagotovimo nemoteno poslovanje podjetja ter njegov obstoj. Če nismo inovativni in stalno ne izboljšujemo proizvode in storitve, tudi procese, nas bo konkurenca kmalu prehitela, kar pa pomeni izgubo ali zmanjšanje prihodkov ter padec tržnega deleža podjetja na obstoječih trgih.Podjetništvo nenehno s seboj prinaša rast in razvoj. Dinamično podjetništvo predstavlja rastočein razvijajoče se podjetje,ki se ne omejuje z nastopom na lokalnih trgih, ampak išče konkurenco tudi izven meja, na tujih trgih. Le-to skuša razbijati in si na ta način ustvariti nov tržni prostor za prodajo lastnih proizvodov ter posledično lasten uspeh, ki nenehno raste. Povečanje prihodkov v podjetju je osnova za rast podjetja in želja vsakega podjetnika, kar pa je v današnjem, konkurenčnem okolju zelo težko doseči, še posebej, če podjetje posluje na domačem, slovenskem trgu, ki je majhen. V podjetju IPOL d.o.o., kjer se ukvarjamo z organizacijo dogodkov/koncertov in televizijskih prireditev na domačem trgu, želimo razširiti poslovanje in v letu 2019 za 50% povečati prihodke ob obstoječem številu zaposlenih. Koncerte organiziramo v velikih športnih dvoranah po Sloveniji, kjer smo prostorsko omejeni, da bi lahko gostili kakšno zvezdo s tuje estrade, ki bi pritegnila obiskovalce. Ker kot podjetnik delam v smeri rasti in stabilnosti podjetja na kratek in na dolgi rok, neprestano iščemo nove priložnosti. Če želimo v podjetju izpolniti zastavljeni cilj, moramo na trg uvesti nov produkt oziroma organizirati koncerte na drugačen način od konkurence. Zato mora podjetje rasti z diverzifikacijo, kar pomeni, da bo v našem primeru ponudilo nov proizvod na že obstoječem, domačem trgu ter na tujem trgu. Obravnavano podjetjeima vse možnosti, da svojo obstoječo ponudbo storitev nadgradi s ponudbo organizacije in izvedbe koncertov na odprtem (npr. Ljudski vrt, Maribor). Cilj podjetje lahko doseže z načrtovano diverzifikacijo poslovanja. Na osnovi opredeljenega izziva podjetjain raziskovalnega vprašanja smo postavili hipoteze, ki jih bomo preverili s študijo izvedljivosti o možnostih povečanja prihodkov v podjetju IPOL d.o.o.
Ključne besede: študija izvedljivosti, ekonomska upravičenost, prihodki, rast podjetja, nov produkt, diverzifikacija.
Objavljeno v ReVIS: 25.04.2019; Ogledov: 3297; Prenosov: 136
.pdf Celotno besedilo (1,76 MB)

7.
8.
Pravice starejših : diplomska naloga
Jolanda Gros, 2013, diplomsko delo

Ključne besede: starostniki, strategija, prihodki, domovi za ostarele, revščina, socialna izključenost
Objavljeno v ReVIS: 21.09.2017; Ogledov: 4439; Prenosov: 144
.pdf Celotno besedilo (1,34 MB)

9.
Iskanje izvedeno v 0.21 sek.
Na vrh