Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 130
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
UVAJANJE NOVEGA PRODUKTA NA TRG V PODJETJU ADRIA MOBIL D. O. O.
Klavdija Martinčič, 2025, ni določena

Opis: Uvajanje novega produkta na trg predstavlja kompleksen in strateško pomemben proces, ki ima velik vpliv na dolgoročni uspeh podjetja. V času nenehnih tržnih sprememb, intenzivne konkurence in vedno bolj zahtevnih potrošnikov morajo podjetja nove izdelke uvajati premišljeno in usklajeno z vidika trženja. Namen naloge je predstaviti, kako potekata načrtovanje in izvedba uvajanja novega izdelka, kdo so ključni akterji v tem procesu, kako podjetje oblikuje trženjsko strategijo in kakšno vlogo igrajo distributerji ter digitalni kanali. Poleg tega naloga izpostavlja najpogostejše izzive in tveganja, ki se lahko pojavijo ob neustrezni uskladitvi posameznih elementov strategije, ter predlaga načine, kako jih preseči. Teoretični del diplomskega dela obravnava ključne koncepte, ki vplivajo na uspešnost uvajanja novega izdelka, kot so faze razvoja produkta, pomen trženjskega spleta, digitalno trženje, tržno komuniciranje in sodelovanje z distributerji. Poseben poudarek je namenjen povezovanju trženjskih strategij z internimi procesi podjetja ter vlogi distribucijske mreže pri širjenju ponudbe na mednarodnih trgih. Empirični del naloge temelji na študiji primera podjetja Adria Mobil, d. o. o., ki velja za enega vodilnih proizvajalcev počitniških vozil v Evropi. S poglobljenim intervjujem z direktorico prodajnih operacij in analizo internih dokumentov smo raziskali proces uvajanja novega produkta v podjetju ter vlogo posameznih oddelkov pri tem. Posebej smo se osredotočili na vlogo trženja in podporo, ki jo podjetje nudi distributerjem v fazi lansiranja. Rezultati raziskave so pokazali, da podjetje Adria Mobil, d. o. o., uvaja nove izdelke na podlagi strukturiranega E2E modela (end-to-end oziroma »od začetka do konca«), ki vključuje razvoj ideje, testiranja, povratne informacije s trga ter lokalizacijo vsebin. Podjetje uspešno povezuje oddelke in vključuje distributerje kot aktivne partnerje pri oblikovanju končne ponudbe. Ugotovili smo tudi, da ima digitalna podpora, ki jo omogoča platforma Adria Hub, ključno vlogo pri pravočasnem in enotnem posredovanju informacij na različne trge. Diplomska naloga osvetljuje pomen sodelovanja, načrtnega trženja in strateškega razmišljanja pri uvajanju novega produkta. Ugotovitve kažejo, da uspešna uvedba ni zgolj rezultat inovacije, temveč predvsem premišljene organizacije, prilagajanja trgu in učinkovitega povezovanja internih ter eksternih deležnikov. Naloga tako prispeva k boljšemu razumevanju konkretnega poslovnega procesa v praksi ter poudarja pomembnost povezovanja razvojnih in trženjskih funkcij podjetja pri ustvarjanju konkurenčne prednosti.
Ključne besede: uvajanje novega produkta, trženjska strategija, tržno komuniciranje, razvoj izdelka, digitalno trženje.
Objavljeno v ReVIS: 17.09.2025; Ogledov: 22; Prenosov: 0
.pdf Celotno besedilo (761,82 KB)

2.
POSLOVNI NAČRT – FERLUGOVA DOMAČIJA
Nataša Uzunović, 2025, ni določena

Opis: V diplomskem delu smo pripravili poslovni načrt za Ferlugovo domačijo, kjer načrtujemo razvoj turističnega objekta na družinski posesti v kraju Dole pri Litiji. Glavni cilj projekta je preoblikovati obstoječo lokacijo, ki trenutno vključuje eno manjšo dokončano brunarico in večjo, ki je še v gradnji, ter dodatne nastanitve, kot je prikolica in šotori (jurte). Namen je ustvariti privlačno destinacijo za oddih, osredotočeno na trajnostni turizem in pristno doživetje v naravi. V poslovnem načrtu smo se osredotočili na raziskavo trga ter določitev ustreznih marketinških strategij, ki bodo Ferlugovo domačijo pozicionirale kot destinacijo za tiste, ki iščejo umik v naravo. Poudarek je tudi na analizi potrebnih finančnih sredstev za prenovo in prilagoditev domačije, vključno z izračunom stroškov za infrastrukturne izboljšave in marketinške vložke, ki so ključni za uspeh projekta. Raziskava temelji na kombinaciji metod: analizi sekundarnih podatkov, študiji primera in anketnem vprašalniku, izvedenem med potencialnimi obiskovalci.
Ključne besede: Dole pri Litiji, poslovni načrt, marketinška strategija, trajnostni turizem, Ferlugova domačija, butični turizem.
Objavljeno v ReVIS: 01.08.2025; Ogledov: 294; Prenosov: 8
.pdf Celotno besedilo (2,93 MB)

3.
NAČRTOVANJE RASTI PODJETJA JANA INVEST D.O.O.
Jaka Jakšič, 2025, ni določena

Opis: Diplomsko delo obravnava strategije rasti družinskega podjetja Jana invest d.o.o., ki se ukvarja s prodajo izdelkov za dom in okolico. Temelji na teoretičnih in empiričnih raziskavah, ki vključujejo SWOT, MOF, RECoIL analize ter Ansoffovo matriko za določitev potenciala za širitev na evropske trge. Podjetje izstopa s fleksibilnim poslovnim modelom, kakovostnimi izdelki in učinkovito poprodajno storitvijo. Raziskava ugotavlja, da ima podjetje trdne temelje za rast, a potrebuje izboljšave v kadrovski usposobljenosti in optimizaciji procesov za doseganje konkurenčne prednosti.
Ključne besede: načrtovanje rasti, rast podjetja, strategija rasti, SWOT analiza, MOF analiza, RECoIL analiza, Ansoffova matrika
Objavljeno v ReVIS: 13.06.2025; Ogledov: 373; Prenosov: 5
.pdf Celotno besedilo (790,75 KB)

4.
Efektivna komunikacijska strategija za brendove : diplomsko delo
Nevenka Leković, 2023, diplomsko delo

Ključne besede: diplomske naloge, brend, komunikaciona strategija, digitalni mediji, Netflix
Objavljeno v ReVIS: 28.03.2025; Ogledov: 504; Prenosov: 15
.pdf Celotno besedilo (1,14 MB)

5.
Vrednost nepremičnine : perspektiva nepremičninskih posrednikov
Sandra Kostrešević, 2024, magistrsko delo

Opis: Vrednotenje nepremičnin je kompleksen proces, ki vključuje določanje tržne in drugih vrednosti nepremičnine na podlagi različnih dejavnikov. Za doseganje čim točnejših vrednosti je potrebno izbiro načina vrednotenja prilagoditi posebnim značilnostim nepremičnine. V magistrskem delu smo opisali tri načine vrednotenja, in sicer način tržnih primerjav, na donosu zasnovan način in nabavnovrednostni način. Formalne ocene vrednosti za namene zavarovanja posojil, obdavčevanja, poslovnih odločitev in podobno podajajo pooblaščeni ocenjevalci vrednosti in sodni cenilci. Neformalne ocene pa podajajo tudi nepremičninski posredniki, in sicer za svoje naročitelje v poslih posredovanja. Namen tega magistrskega dela je bil preučiti, kakšna je njihova perspektiva na vrednost nepremičnine z osredotočanjem na kozmetične in gradbene prenove, strateško določanje cene, načine njihovega ocenjevanja nepremičnin, hkrati pa raziskati, kakšna je njihova vloga v celotnem postopku. Nepremičninski posrednik ima ključno vlogo pri vrednotenju nepremičnin, ker s svojim znanjem in izkušnjami pomaga določiti ustrezno ceno, ki bo privabila kupce in hkrati zagotavlja pravičen izid in zakonitost prodaje. Uporablja svoje strokovno znanje o trgu, trendih in vrednotenju nepremičnin, da optimizira strategijo prodaje. Poleg tega pomaga pri strategijah oglaševanja in pogajanjih, kar lahko vpliva na končno ceno in čas prodaje nepremičnine. Raziskava, ki smo jo izvedli s kvantitativno metodo anketiranja, je pokazala, da se lahko vpliv prenov razlikuje v učinkovitosti pri zvišanju tržne vrednosti glede na vrsto in obseg opravljenih del. Kot bolj donosne so se izkazale kozmetične prenove, na splošno pa nepremičninski posredniki ocenjujejo, da ni pozitivne korelacije med prenovami in višjo tržno vrednostjo glede na strošek prenove. Prav tako je bilo ugotovljeno, da igra začetna oglaševana cena pomembno vlogo pri uspehu prodaje. Napačno določena cena lahko vodi do dolgotrajnega iskanja kupca ali do nižje končne prodajne cene. Nepremičninski posredniki pa se strinjajo, da lahko s svojo vpletenostjo pri prodaji nepremičnine dosežejo višjo tržno vrednost, kot bi jo lastniki sami, stranke pa z njimi sodelujejo zaradi prepričanja, da da bo proces potekal bolj gladko in zakonito, ker cenijo njihovo strokovno znanje in izkušnje.
Ključne besede: vrednotenje nepremičnin, nepremičninski posrednik, nepremičnina, tržna vrednost, prenove, oglaševana cena, nepremičninsko posredovanje, strategija oglaševanja
Objavljeno v ReVIS: 15.01.2025; Ogledov: 708; Prenosov: 22
.pdf Celotno besedilo (4,08 MB)

6.
7.
Študija izvedljivosti projekta gradnje in prodaje apartmajskega naselja na Cresu
Tomo Čajić, 2024, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo obravnava kompleksnost projektov kot enkratnih, časovno in finančno omejenih procesov, usmerjenih v doseganje ciljev naročnika. Ključna je faza snovanja, ki preverja smiselnost in izvedljivost projekta. Na primeru gradnje apartmajskega naselja na Cresu analiziramo investicijsko smiselnost in ekonomsko učinkovitost, ob upoštevanju specifičnosti lokacije in razpršenosti kupcev. Uporaba teoretičnih in empiričnih metod omogoča oblikovanje modela za ocenjevanje projektov. Cilj dela je nedvomno prispevati k razumevanju postopkov in metod, ki podpirajo snovanje investicijskih projektov, ter oblikovati celovit pristop k njihovi oceni.
Ključne besede: analiza stroškov in dobrobiti, investicijski projekti, neto sedanja vrednost, notranja stopnja donosa, strategija investiranja, finančna analiza, snovanje projektov, ekonomska učinkovitost.
Objavljeno v ReVIS: 20.12.2024; Ogledov: 869; Prenosov: 29
.pdf Celotno besedilo (2,32 MB)

8.
9.
Digitalizacija procesa upravljanja kvalifikacij laboratorijske opreme : magistrska naloga
Peter Gorišek, 2024, magistrsko delo

Opis: Podjetja in družbe, ki si želijo povečati produktivnost in dodano vrednost na zaposlenega morajo strmeti k optimizaciji poslovanja in razvoju obstoječih ter novih produktov. Kot prevladujoč način za doseganje teh ciljev, se v času hitrega razvoja informacijske tehnologije, uporablja digitalizacija. Pogoj za uspešno izveden projekt digitalizacije je pravilno postavljena digitalna strategija, ki upošteva razmere tako zunaj kot znotraj družb, ter ustrezen projektni pristop.
Ključne besede: digitalizacija, strategija digitalizacije, aplikacija, GAMP, laboratorijska oprema
Objavljeno v ReVIS: 03.12.2024; Ogledov: 778; Prenosov: 58
.pdf Celotno besedilo (1,96 MB)

10.
Iskanje izvedeno v 0.25 sek.
Na vrh