Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 163
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
UVAJANJE NOVEGA PRODUKTA NA TRG V PODJETJU ADRIA MOBIL D. O. O.
Klavdija Martinčič, 2025, ni določena

Opis: Uvajanje novega produkta na trg predstavlja kompleksen in strateško pomemben proces, ki ima velik vpliv na dolgoročni uspeh podjetja. V času nenehnih tržnih sprememb, intenzivne konkurence in vedno bolj zahtevnih potrošnikov morajo podjetja nove izdelke uvajati premišljeno in usklajeno z vidika trženja. Namen naloge je predstaviti, kako potekata načrtovanje in izvedba uvajanja novega izdelka, kdo so ključni akterji v tem procesu, kako podjetje oblikuje trženjsko strategijo in kakšno vlogo igrajo distributerji ter digitalni kanali. Poleg tega naloga izpostavlja najpogostejše izzive in tveganja, ki se lahko pojavijo ob neustrezni uskladitvi posameznih elementov strategije, ter predlaga načine, kako jih preseči. Teoretični del diplomskega dela obravnava ključne koncepte, ki vplivajo na uspešnost uvajanja novega izdelka, kot so faze razvoja produkta, pomen trženjskega spleta, digitalno trženje, tržno komuniciranje in sodelovanje z distributerji. Poseben poudarek je namenjen povezovanju trženjskih strategij z internimi procesi podjetja ter vlogi distribucijske mreže pri širjenju ponudbe na mednarodnih trgih. Empirični del naloge temelji na študiji primera podjetja Adria Mobil, d. o. o., ki velja za enega vodilnih proizvajalcev počitniških vozil v Evropi. S poglobljenim intervjujem z direktorico prodajnih operacij in analizo internih dokumentov smo raziskali proces uvajanja novega produkta v podjetju ter vlogo posameznih oddelkov pri tem. Posebej smo se osredotočili na vlogo trženja in podporo, ki jo podjetje nudi distributerjem v fazi lansiranja. Rezultati raziskave so pokazali, da podjetje Adria Mobil, d. o. o., uvaja nove izdelke na podlagi strukturiranega E2E modela (end-to-end oziroma »od začetka do konca«), ki vključuje razvoj ideje, testiranja, povratne informacije s trga ter lokalizacijo vsebin. Podjetje uspešno povezuje oddelke in vključuje distributerje kot aktivne partnerje pri oblikovanju končne ponudbe. Ugotovili smo tudi, da ima digitalna podpora, ki jo omogoča platforma Adria Hub, ključno vlogo pri pravočasnem in enotnem posredovanju informacij na različne trge. Diplomska naloga osvetljuje pomen sodelovanja, načrtnega trženja in strateškega razmišljanja pri uvajanju novega produkta. Ugotovitve kažejo, da uspešna uvedba ni zgolj rezultat inovacije, temveč predvsem premišljene organizacije, prilagajanja trgu in učinkovitega povezovanja internih ter eksternih deležnikov. Naloga tako prispeva k boljšemu razumevanju konkretnega poslovnega procesa v praksi ter poudarja pomembnost povezovanja razvojnih in trženjskih funkcij podjetja pri ustvarjanju konkurenčne prednosti.
Ključne besede: uvajanje novega produkta, trženjska strategija, tržno komuniciranje, razvoj izdelka, digitalno trženje.
Objavljeno v ReVIS: 17.09.2025; Ogledov: 22; Prenosov: 0
.pdf Celotno besedilo (761,82 KB)

2.
3.
4.
5.
ŠTUDIJA IZVEDLJIVOSTI APART-HOTELA V CERKLJAH NA GORENJSKEM
David Košnik, 2025, ni določena

Opis: V konkurenčnem turističnem okolju je za podjetja ključno, da pred vstopom na trg nastanitvenih kapacitet preverijo izvedljivost svojih projektov. Diplomsko delo obravnava študijo izvedljivosti apart-hotela v Cerkljah na Gorenjskem, ki ga načrtuje podjetje, prvotno usmerjeno v mizarstvo. Namen dela je analizirati okolje, oceniti potenciale za konkurenčno prednost ter preveriti ekonomsko upravičenost projekta s pomočjo finančne analize. Predstavljeni so tudi načrti oglaševanja, zaposlovanja in dodatne ponudbe. Cilj je preveriti možnost pridobitve nepovratnih sredstev.
Ključne besede: študija izvedljivosti, apart-hotel, turizem, finančna analiza, trženje, Cerklje na Gorenjskem
Objavljeno v ReVIS: 17.07.2025; Ogledov: 309; Prenosov: 5
.pdf Celotno besedilo (6,13 MB)

6.
POSLOVNI NAČRT ZA RAST PODJETJA MATEJA HORVAT – UNIKATNA OBLIKOVALKA
Ema Horvat, 2025, ni določena

Opis: V diplomskem delu Poslovni načrt za rast podjetja Mateja Horvat – Unikatna oblikovalka raziskujemo optimalne strategije za rast in širitev podjetja. Temeljito smo analizirali trg, identificirali ciljne segmente in konkurenco ter razvili celovit finančni načrt. Predlagamo usmeritev v digitalno trženje, razvoj spletnega prodajnega kanala, širitev na avstrijski in nemški trg ter vlaganje v napredne proizvodne tehnologije. Analiza kaže, da je investicija v rast finančno upravičena z vidika dolgoročne učinkovitosti in konkurenčnosti, s poudarkom na trajnostnem razvoju in družbeni odgovornosti. Ugotovljeno je, da je za podjetje Mateja Horvat – Unikatna oblikovalka najbolj primerna strategija rasti, usmerjena v inovativnost izdelkov in internacionalizacijo poslovanja.
Ključne besede: poslovni načrt, rast podjetja, keramični izdelki, tržna analiza, finančna analiza, digitalno trženje.
Objavljeno v ReVIS: 13.06.2025; Ogledov: 316; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (1,35 MB)

7.
Marketing modnih blagovnih znamk : diplomsko delo
Žaklina Rožič, 2025, diplomsko delo

Ključne besede: diplomske naloge, moda, znamke, trženje
Objavljeno v ReVIS: 20.03.2025; Ogledov: 535; Prenosov: 10
.pdf Celotno besedilo (4,78 MB)

8.
UVAJANJE NOVEGA SPLETNEGA MESTA ZA STROKOVNO JAVNOST, POOBLAŠČENO ZA PREDPISOVANJE IN IZDAJANJE ZDRAVIL
Polona Arnež, 2025, ni določena

Opis: Spletno mesto predstavlja okno podjetja, na osnovi katerega se potencialni uporabniki odločijo za ogled informacij. Tudi strokovnjaki, pooblaščeni za predpisovanje in izdajanje zdravil niso izjema. Motiv in namen diplomskega dela je bil pripraviti načrt za prenovo in uvajanje vsebin spletnega mesta za strokovno javnost. V empiričnem delu smo z analizo spletnih mest farmacevtskih podjetij ugotovili, da imajo 4 možnost dostopa do strokovnih vsebin. S fokusno skupino smo ugotovili, da intervjuvani zdravniki iščejo na spletu strokovne informacije za predpisovanje zdravil. Nihče od intervjuvanih zdravnikov ne obiskuje spletnih mest farmacevtskih podjetij, ker tam ne dobijo informacij, ki jih potrebuje za predpisovanje zdravil.
Ključne besede: tržno komuniciranje, digitalni marketing, spletno mesto, trženje zdravil
Objavljeno v ReVIS: 07.02.2025; Ogledov: 536; Prenosov: 11
.pdf Celotno besedilo (1,69 MB)

9.
10.
Iskanje izvedeno v 0.23 sek.
Na vrh