Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 165
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Ameriški turisti v Sloveniji: Usklajevanje pričakovanj s turistično ponudbo in promocija Slovenije na ameriškem trgu
Anastasiya Kvalić, 2025, ni določena

Opis: Magistrska naloga z naslovom Ameriški turisti v Sloveniji: Usklajevanje pričakovanj s turistično ponudbo in promocija Slovenije na ameriškem trgu obravnava izjemno aktualno tematiko povezovanja slovenske turistične ponudbe z zahtevami enega izmed najvplivnejših svetovnih turističnih trgov. Osrednji cilj raziskave je bil preučiti, kako lahko Slovenija kot trajnostna in butična destinacija bolje razume pričakovanja ameriških turistov ter ustrezno prilagodi svojo ponudbo in promocijske strategije. Aktualnost teme izhaja iz dejstva, da zanimanje ameriških turistov za Slovenijo v zadnjih letih izrazito narašča, vendar destinacija še vedno ostaja premalo prepoznavna in neizkoriščena v smislu ciljnega trženja. Raziskava temelji na kvalitativni metodi – izvedeni so bili poglobljeni intervjuji z ameriškimi turističnimi agenti ter analiza promocijskih praks, kar je omogočilo globlje razumevanje percepcij, preferenc in ključnih dejavnikov, ki vplivajo na odločitev za obisk Slovenije. Ugotovitve kažejo, da ameriški gostje v Sloveniji iščejo visoko kakovost storitev, avtentičnost, personalizacijo in trajnostno naravnanost – kar so močne konkurenčne prednosti Slovenije, a pogosto premalo izpostavljene. Naloga ponuja konkretna priporočila za razvoj zelenih, luksuznih in doživljajskih turističnih produktov, okrepitev digitalne prisotnosti ter večjo vključenost ameriških strokovnjakov v promocijske aktivnosti. S tem predstavlja pomemben prispevek k dolgoročnemu razvoju in višji konkurenčnosti slovenskega turizma na ameriškem trgu.
Ključne besede: ameriški turisti, Slovenija, destinacijski marketing, trajnostni turizem, luksuzni turizem, turistična promocija, turistična izkušnja
Objavljeno v ReVIS: 23.09.2025; Ogledov: 143; Prenosov: 1
.pdf Celotno besedilo (4,21 MB)

3.
4.
POSLOVNI NAČRT – FERLUGOVA DOMAČIJA
Nataša Uzunović, 2025, ni določena

Opis: V diplomskem delu smo pripravili poslovni načrt za Ferlugovo domačijo, kjer načrtujemo razvoj turističnega objekta na družinski posesti v kraju Dole pri Litiji. Glavni cilj projekta je preoblikovati obstoječo lokacijo, ki trenutno vključuje eno manjšo dokončano brunarico in večjo, ki je še v gradnji, ter dodatne nastanitve, kot je prikolica in šotori (jurte). Namen je ustvariti privlačno destinacijo za oddih, osredotočeno na trajnostni turizem in pristno doživetje v naravi. V poslovnem načrtu smo se osredotočili na raziskavo trga ter določitev ustreznih marketinških strategij, ki bodo Ferlugovo domačijo pozicionirale kot destinacijo za tiste, ki iščejo umik v naravo. Poudarek je tudi na analizi potrebnih finančnih sredstev za prenovo in prilagoditev domačije, vključno z izračunom stroškov za infrastrukturne izboljšave in marketinške vložke, ki so ključni za uspeh projekta. Raziskava temelji na kombinaciji metod: analizi sekundarnih podatkov, študiji primera in anketnem vprašalniku, izvedenem med potencialnimi obiskovalci.
Ključne besede: Dole pri Litiji, poslovni načrt, marketinška strategija, trajnostni turizem, Ferlugova domačija, butični turizem.
Objavljeno v ReVIS: 01.08.2025; Ogledov: 373; Prenosov: 9
.pdf Celotno besedilo (2,93 MB)

5.
ŠTUDIJA IZVEDLJIVOSTI APART-HOTELA V CERKLJAH NA GORENJSKEM
David Košnik, 2025, ni določena

Opis: V konkurenčnem turističnem okolju je za podjetja ključno, da pred vstopom na trg nastanitvenih kapacitet preverijo izvedljivost svojih projektov. Diplomsko delo obravnava študijo izvedljivosti apart-hotela v Cerkljah na Gorenjskem, ki ga načrtuje podjetje, prvotno usmerjeno v mizarstvo. Namen dela je analizirati okolje, oceniti potenciale za konkurenčno prednost ter preveriti ekonomsko upravičenost projekta s pomočjo finančne analize. Predstavljeni so tudi načrti oglaševanja, zaposlovanja in dodatne ponudbe. Cilj je preveriti možnost pridobitve nepovratnih sredstev.
Ključne besede: študija izvedljivosti, apart-hotel, turizem, finančna analiza, trženje, Cerklje na Gorenjskem
Objavljeno v ReVIS: 17.07.2025; Ogledov: 354; Prenosov: 5
.pdf Celotno besedilo (6,13 MB)

6.
7.
Motivacija zaposlenih v panogi turizem
Eva Pečnik, 2025, ni določena

Opis: Vsak posameznik motivacijo doživlja na svojevrsten način. Življenje je danes vedno bolj stresno, postavlja nas pred takšne in drugačne izzive in od nas je odvisno, kako se bomo s temi izzivi spopadli. Motivacija nam dá zagon, da se lažje spopadamo z izzivi življenja, in nas usmerja na življenjsko pot, po kateri želimo iti. Motivacija na delovnem mestu igra eno od ključnih vlog, saj je zaslužna za uspehe tako zaposlenega kot tudi celotne organizacije. Tema diplomskega dela je motivacija zaposlenih v panogi turizem. Širše predstavimo delovanje motivacije posameznika v panogi turizem, na kratko v uvodu predstavimo panogo in izzive, s katerimi so se spopadali v času pandemije, in hkrati predstavimo mehanizme oziroma dejavnike, ki vplivajo na motivacijo. S pomočjo anketnega vprašalnika na osnovi odgovorov zaposlenih, ki delujejo v panogi turizem, ugotavljamo, kaj zaposlene v omenjeni panogi najbolj motivira, kako različni dejavniki vplivajo nanje in kako zadovoljni so pri svojem delu.
Ključne besede: motivacija, zaposleni, turizem, motivacijske teorije, zadovoljstvo zaposlenih
Objavljeno v ReVIS: 13.06.2025; Ogledov: 445; Prenosov: 15
.pdf Celotno besedilo (1,02 MB)

8.
9.
10.
Gorskokolesarski turizem na območju Gorenjske : diplomska naloga višjega strokovnega izobraževanja
David Kavčič, 2025, diplomsko delo

Ključne besede: gorsko kolesarstvo, turizem
Objavljeno v ReVIS: 10.03.2025; Ogledov: 619; Prenosov: 14
.pdf Celotno besedilo (2,17 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0.19 sek.
Na vrh