Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 27
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
Idejna prenova Gin's Bar and Lounge : diplomsko delo
Pia Franko, 2025, diplomsko delo

Ključne besede: diplomske naloge, prenova, bar, uporabniška izkušnja, modernizem, art deco, grafična podoba
Objavljeno v ReVIS: 12.09.2025; Ogledov: 84; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (21,55 MB)

2.
Oblikovanje mobilne aplikacije Traverly : diplomska naloga
Filip Bajković, 2025, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga predstavlja Traverly, inovativno prototipno mobilno aplikacijo, zasnovano za izboljšanje in poenostavitev potovalne izkušnje uporabnika. Aplikacija Traverly na podlagi uporabe načel oblikovanja uporabniškega vmesnika, ki so ključna pri ustvarjanju intuitivnega vmesnika, optimizira in olajša načrtovanje ter izvedbo potovanja. Končni prototip aplikacije bo ponujal funkcije, kot so rezervacije letov, lokalna priporočila in personalizirane poti, ter bo izdelan v programskem okolju Figma. Diplomska naloga bo preučila tudi vpliv oblikovanja uporabniškega vmesnika na zadovoljstvo uporabnikov in pomen intuitivnih vmesnikov v mobilnih aplikacijah.
Ključne besede: mobilna aplikacija, uporabniška izkušnja, UX, Figma, zadovoljstvo uporabnikov, uporabniško usmerjen dizajn, uporabniški vmesnik
Objavljeno v ReVIS: 03.09.2025; Ogledov: 186; Prenosov: 5
.pdf Celotno besedilo (2,45 MB)

3.
4.
5.
Razvoj prototipa mobilne aplikacije za komunikacijo v lovskih družinah skozi oblikovanje uporabniške izkušnje : magistrska naloga
Leja Rukše, 2025, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi smo se osredotočili na komunikacijo, ki je pri delovanju društva ključnega pomena. Raziskali smo, kako poteka komunikacija v lovskih družinah, kakšne so težave v medsebojni komunikaciji med člani posameznih lovskih družin in kakšne so potrebe in pričakovanja na tem področju. V ospredje smo postavili uporabnika in na osnovi informacij, pridobljenih v kvantitativni in kvalitativni raziskavi, sledili korakom Donalda Normana za ustvarjanje dobre uporabniške izkušnje. Ustvarili smo prototip, ki predstavlja uporabniško izkušnjo za komuniciranje med člani v društvu. Prototip smo med uporabniki tudi testirali in pridobili potrebne povratne informacije za nadaljnji razvoj spletne aplikacije.
Ključne besede: uporabniška izkušnja, prototip, komunikacija, lovske družine, Donald Norman
Objavljeno v ReVIS: 06.06.2025; Ogledov: 403; Prenosov: 13
.pdf Celotno besedilo (3,48 MB)

6.
7.
Primerjava inovacij za aktivno življenje psov in oplemenitenje uporabniške izkušnje z nosljivo tehnologijo : magistrska naloga
Tea Štampalija, 2024, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi smo raziskovali vpliv napredne opreme za pse na telesno aktivnost in zdravje živali, s posebnim poudarkom na uporabniški izkušnji. S pomočjo kvantitativnega in kvalitativnega pristopa raziskovanja smo analizirali, kako pametne ovratnice in nosljivi senzorji vplivajo na vsakdanje življenje psov in njihovih lastnikov. Ugotovitve so pokazale, da te naprave ne le izboljšajo spremljanje zdravstvenega stanja in aktivnosti, ampak lastnikom omogočajo tudi boljše razumevanje in povezovanje s svojimi ljubljenčki. Dodatno pa smo identificirali tudi omejitve, ki so potreba po večji prilagodljivosti in raznolikosti funkcij, da lahko zadovoljimo različne potrebe uporabnikov.
Ključne besede: napredna oprema za pse, pametne ovratnice, telesna aktivnost, uporabniška izkušnja, zdravstveno spremljanje
Objavljeno v ReVIS: 03.12.2024; Ogledov: 784; Prenosov: 52
.pdf Celotno besedilo (5,03 MB)

8.
Oblikovanje uporabniške izkušnje pri razvoju prototipa spletne aplikacije za upravljanje oddaje plovil : magistrska naloga
Primož Svet, 2024, magistrsko delo

Opis: Ljudje že stoletja potujemo po vodi. Danes popularnost hobija »čolnarjenja« narašča, s čimer rasteta tudi globalna trga plovil in najema plovil. S tem pa se večata nabor ponudnikov, ki oddajajo svoja plovila, in število strank. Večina večjih podjetij v panogi je že poskrbela za digitalizacijo. Odsotnost te pa je, zaradi različnih razlogov, vidna v manjših podjetjih. V magistrski nalogi smo zato reševali problem pomanjkanja digitalizacije v manjših lokalnih podjetjih, ki se ukvarjajo z oddajo plovil. Kot rešitev problema smo predlagali digitalizacijo postopka oddaje plovil tudi v tovrstnih podjetjih v obliki prototipa spletne aplikacije za interno uporabo, ki je razvit na osnovi korakov oblikovanja uporabniške izkušnje, kakršne narekuje Donald Norman. Rezultat postopka oblikovanja uporabniške izkušnje je prototip aplikacije, ki predstavlja dobro izhodišče za uvedbo digitalizacije v omenjenih podjetjih.
Ključne besede: uporabniška izkušnja, aplikacija, najem plovil, prototip, Donald Norman
Objavljeno v ReVIS: 03.12.2024; Ogledov: 771; Prenosov: 41
.pdf Celotno besedilo (4,97 MB)

9.
Digitalna transformacija podjetja Pan-Jan D. O. O. : magistrska naloga
Ksenija Starič, 2024, magistrsko delo

Opis: Digitalna transformacija predstavlja pomemben dejavnik za vsako sodobno podjetje, ki želi uspeti v hitro spreminjajočem se digitalnem okolju. V magistrskem delu se osredotočamo na proces digitalne transformacije v družinskem podjetju Pan-Jan d. o. o. Cilj raziskave je bil raziskati kritično literaturo s področja digitalne transformacije in uporabniške izkušnje, nato pa v empiričnem delu analizirati obstoječe stanje v podjetju, in sicer na področjih upravljanja odnosov s strankami (CRM sistem), kibernetske varnosti in digitalne prisotnosti na spletu. Posebna pozornost je bila namenjena prenovi spletne strani in uporabniški izkušnji. Raziskava je potrdila izboljšano uporabniško izkušnjo obiskovalcev spletne strani ter povišano stopnjo informacijske varnosti v podjetju.
Ključne besede: digitalna transformacija, kibernetska varnost, sistem CRM, spletna stran, prenova spletne strani, Pan-Jan, uporabniška izkušnja
Objavljeno v ReVIS: 29.08.2024; Ogledov: 1315; Prenosov: 33
.pdf Celotno besedilo (4,54 MB)

10.
Razvoj prototipa portala centraliziranih dobrodelnih akcij v Sloveniji skozi oblikovanje uporabniške izkušnje : magistrska naloga
Žan Fras, 2024, magistrsko delo

Opis: Dobrodelnost se dnevno izraža skozi različne oblike pomoči posameznikov in dobrodelnih organizacij, ki s svojimi akcijami zbirajo sredstva za tiste, ki jih najbolj potrebujejo. Večkrat je mogoče zaslediti obsežne dobrodelne akcije, ki se oglašujejo preko različnih komunikacijskih kanalov, a so informacije o akcijah razpršene in vsaka organizacija jih javnosti predstavlja drugače. Z namenom centraliziranja dobrodelnih akcij v Sloveniji smo v magistrski nalogi po metodologiji Donalda Normana oblikovali uporabniško izkušnjo spletnega portala centraliziranih dobrodelnih akcij v Sloveniji. Z izvedbo vseh korakov metodologije smo izdelali prototip spletnega portala, s katerim bi donatorjem v Sloveniji omogočili enotno vstopno točko iskanja informacij o dobrodelnih akcijah ter jim ponudili možnost donacije, hkrati pa bi dobrodelnim akcijam odprli dodatni kanal predstavljanja svojih akcij javnosti.
Ključne besede: uporabniška izkušnja, dobrodelnost, donacije, prototip, Donald Norman
Objavljeno v ReVIS: 13.05.2024; Ogledov: 1846; Prenosov: 18
.pdf Celotno besedilo (2,29 MB)

Iskanje izvedeno v 0.21 sek.
Na vrh