Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 11
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
UVAJANJE NOVEGA PRODUKTA NA TRG V PODJETJU ADRIA MOBIL D. O. O.
Klavdija Martinčič, 2025, diplomsko delo

Opis: Uvajanje novega produkta na trg predstavlja kompleksen in strateško pomemben proces, ki ima velik vpliv na dolgoročni uspeh podjetja. V času nenehnih tržnih sprememb, intenzivne konkurence in vedno bolj zahtevnih potrošnikov morajo podjetja nove izdelke uvajati premišljeno in usklajeno z vidika trženja. Namen naloge je predstaviti, kako potekata načrtovanje in izvedba uvajanja novega izdelka, kdo so ključni akterji v tem procesu, kako podjetje oblikuje trženjsko strategijo in kakšno vlogo igrajo distributerji ter digitalni kanali. Poleg tega naloga izpostavlja najpogostejše izzive in tveganja, ki se lahko pojavijo ob neustrezni uskladitvi posameznih elementov strategije, ter predlaga načine, kako jih preseči. Teoretični del diplomskega dela obravnava ključne koncepte, ki vplivajo na uspešnost uvajanja novega izdelka, kot so faze razvoja produkta, pomen trženjskega spleta, digitalno trženje, tržno komuniciranje in sodelovanje z distributerji. Poseben poudarek je namenjen povezovanju trženjskih strategij z internimi procesi podjetja ter vlogi distribucijske mreže pri širjenju ponudbe na mednarodnih trgih. Empirični del naloge temelji na študiji primera podjetja Adria Mobil, d. o. o., ki velja za enega vodilnih proizvajalcev počitniških vozil v Evropi. S poglobljenim intervjujem z direktorico prodajnih operacij in analizo internih dokumentov smo raziskali proces uvajanja novega produkta v podjetju ter vlogo posameznih oddelkov pri tem. Posebej smo se osredotočili na vlogo trženja in podporo, ki jo podjetje nudi distributerjem v fazi lansiranja. Rezultati raziskave so pokazali, da podjetje Adria Mobil, d. o. o., uvaja nove izdelke na podlagi strukturiranega E2E modela (end-to-end oziroma »od začetka do konca«), ki vključuje razvoj ideje, testiranja, povratne informacije s trga ter lokalizacijo vsebin. Podjetje uspešno povezuje oddelke in vključuje distributerje kot aktivne partnerje pri oblikovanju končne ponudbe. Ugotovili smo tudi, da ima digitalna podpora, ki jo omogoča platforma Adria Hub, ključno vlogo pri pravočasnem in enotnem posredovanju informacij na različne trge. Diplomska naloga osvetljuje pomen sodelovanja, načrtnega trženja in strateškega razmišljanja pri uvajanju novega produkta. Ugotovitve kažejo, da uspešna uvedba ni zgolj rezultat inovacije, temveč predvsem premišljene organizacije, prilagajanja trgu in učinkovitega povezovanja internih ter eksternih deležnikov. Naloga tako prispeva k boljšemu razumevanju konkretnega poslovnega procesa v praksi ter poudarja pomembnost povezovanja razvojnih in trženjskih funkcij podjetja pri ustvarjanju konkurenčne prednosti.
Ključne besede: uvajanje novega produkta, trženjska strategija, tržno komuniciranje, razvoj izdelka, digitalno trženje.
Objavljeno v ReVIS: 17.09.2025; Ogledov: 342; Prenosov: 13
.pdf Celotno besedilo (761,82 KB)

3.
Uporabniške izkušnje pri vpeljavi in testiranju nove programske opreme v organizacijsko enoto : magistrska naloga
Boštjan Kvartuh, 2025, magistrsko delo

Opis: Magistrska naloga se osredotoča na proces uvajanja in testiranja nove programske opreme v določeni organizacijski enoti. Namen raziskave je bil analizirati vpliv nove programske opreme na delovne procese, učinkovitost ter produktivnost zaposlenih v primerjavi z obstoječimi orodji in delovnimi postopki. Cilj raziskave je bil pridobiti celovit vpogled v proces uvajanja in testiranja ter predlagati konkretne izboljšave za bolj učinkovito izvedbo in uporabo programske opreme v organizacijski enoti. Testiranje ima ključno vlogo pri zagotavljanju kakovosti programske opreme, saj omogoča pravočasno prepoznavanje in odpravljanje morebitnih pomanjkljivosti, izboljšuje uporabniško izkušnjo ter prispeva k nemotenemu delovanju delovnih procesov. Učinkovita komunikacija med ekipami, skrbno načrtovanje testiranj in izbira ustreznih pristopov so bistveni dejavniki za uspešno vpeljavo nove programske opreme.
Ključne besede: testiranje programske opreme, protokoli testiranja, vrste testiranj programske opreme, uvajanje, delovni procesi
Objavljeno v ReVIS: 03.09.2025; Ogledov: 300; Prenosov: 31
.pdf Celotno besedilo (2,48 MB)

4.
5.
Uvedba nove znamke Blossom na trg
Gaja Pazlar, 2023, diplomsko delo

Opis: V današnjem svetu je trg preplavljen z različnimi znamkami. Uvedba nove blagovne znamke na trg postaja vse bolj kompleksen proces, ki pred začetkom zahteva zbiranje podatkov z različnih področij. V diplomskem delu smo proučili določene komponente, ki nam bodo pomagale pri uvedbi nove znamke kozmetičnih produktov na trg. Med komponentami proučevanja je tudi raziskava trga s pomočjo anketnega vprašalnika, ki kaže, da je za ljudi najpomembnejša kvaliteta znamke, zaradi katere ostanejo zvesti določeni blagovni znamki. Ugotovili smo, da kupci kozmetične izdelke največkrat kupujejo v fizičnih trgovinah ter da jih zanimajo razvojno naravnane znamke. Ugotovitve so prikazane v tržni raziskavi o uvedbi nove znamke na trg. Anketni vprašalnik je izpolnilo 264 ljudi z območja celotne Slovenije.
Ključne besede: Blagovna znamka, uvajanje blagovne znamke, ciljna skupina, raziskava trga, strategija vstopa na trg, znamčenje, identiteta znamke, moč znamke, obljuba znamke, podoba znamke.
Objavljeno v ReVIS: 04.07.2023; Ogledov: 1434; Prenosov: 236
.pdf Celotno besedilo (1,40 MB)

6.
7.
Vzpostavitev inovativnega sistema prodaje nove blagovne znamke na slovenskem trgu
Maks Bandelli, 2021, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo opisuje proces uvajanja nove blagovne znamke maziva in olja na slovenskem trgu. Dandanes na trgu nastopa ogromna ponudba tovrstnih izdelkov, za uspeh pri prodaji in uveljavljanju nove blagovne znamke se je treba skrbno pripraviti in svojo ponudbo predstaviti na izstopajoč način. Čedalje bolj se je treba zavedati, da se število ponudnikov veča hitreje kot število povpraševalcev. Zelo pomembno je ugotoviti potencial, ki ga imamo z novo blagovno znamko, prednosti, ki jih lahko ponudimo kupcu, ter vzpostaviti pogoje, da se kupci prepričajo ter ujamejo z našim proizvodom na poti zadovoljevanja njihovih potreb.
Ključne besede: olja, maziva, Pakelo, uvajanje, blagovna znamka, pozicioniranje, potencial, prodaja.
Objavljeno v ReVIS: 27.10.2021; Ogledov: 3334; Prenosov: 88
.pdf Celotno besedilo (2,12 MB)

8.
9.
Večkriterijski model za izbiro ERP sistema v podjetju Leso-pis Martin Žura s.p. : magistrska naloga
Damjan Bratkovič, 2013, magistrsko delo

Opis: Številne organizacije vpeljejo nove informacijske sisteme temelječe na informacijsko komunikacijski tehnologiji (IKT) kot del večje organizacijske spremembe v podjetju. Dolga leta so te sisteme razvijali za vsako podjetje posebej, zaradi specifičnosti in želj. Razvoj je bil bodisi domač bodisi je bil v domeni specializiranih podjetij za razvoj sistemskih aplikacij. Temeljil je na metodah programskega razvoja »razvoj od začetka« (angl.:greenfield) v posebnih primerih, ki jih narekuje narava že obstoječih programskih rešitev, pa po metodi »upoštevanja obstoječe rešitve in implementacije le te v novonastali sistem« (angl.:brownfield). Prenova informacijskega sistema torej temelji na osnovni želji, da podjetje postane uspešno in konkurenčno na področju svojega delovanja. Številne raziskave so pokazale, da na uspešno uvajanje sistemskih rešitev poslovnih informacijskih sistemov (ERP) vplivajo kritični dejavniki uspeha (KDU), predvsem s preseganjem finančnih in časovnih okvirjev. Pod drobnogled smo vzeli manjše (za slovenske razmere, bi lahko celo dejali, da je podjetje mikro velikosti) družinsko podjetje in njihovo zamenjavo poslovnega informacijskega sistema (ERP).
Ključne besede: sistemi za podporo odločanja, prenova poslovnih procesov, celovite programske rešitve, uvajanje rešitev ERP, kritični dejavniki uspeha
Objavljeno v ReVIS: 10.08.2018; Ogledov: 6241; Prenosov: 133
.pdf Celotno besedilo (1,65 MB)

10.
Predstavitev novega izdelka na trgu : diplomsko delo
Lina Bravničar, 2012, diplomsko delo

Ključne besede: razvoj izdelka, tržna raziskava, tržno komuniciranje, ideje, testiranje, uvajanje
Objavljeno v ReVIS: 14.06.2018; Ogledov: 4648; Prenosov: 223
.pdf Celotno besedilo (1,02 MB)

Iskanje izvedeno v 0.24 sek.
Na vrh