1. Zadovoljstvo fizioterapevtov na delovnem mestu v Splošni bolnišnici Murska Sobota : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študijskega programa prve bolonjske stopnje FizioterapijaNeli Serec, 2025, diplomsko delo Opis: Uvod: Zadovoljstvo na delovnem mestu močno vpliva na splošno kakovost življenja posameznika, na delovno uspešnost, odsotnost z dela in fluktuacijo. Mnenje zaposlenih o njihovem zadovoljstvu odločilno vpliva na krepitev in razvoj človeškega kapitala. Namen diplomskega dela je bil ugotoviti stopnjo zadovoljstva fizioterapevtov na delovnem mestu v Splošni bolnišnici Murska Sobota. Metode: Za empirični del diplomskega dela je bila izvedena deskriptivna metoda raziskovanja, ki je potekala med zaposlenimi fizioterapevti v Splošni bolnišnici Murska Sobota. Podatki o stopnji zadovoljstva so bili zbrani s pomočjo vprašalnika Slovenske organizacijske klime – SiOK, oblikovanega v spletnem orodju 1ka. Za statistično obdelavo podatkov je bil uporabljen program SPSS. Rezultati: V raziskavi je sodelovalo 30 fizioterapevtov, zaposlenih v Splošni bolnišnici Murska Sobota, od tega 22 žensk in 8 moških. Analiza rezultatov je pokazala, da je splošno zadovoljstvo z delom prisotno pri večini vidikov zaposlitve, pri čemer so anketirani izrazili najvišjo stopnjo zadovoljstva z delovnimi pogoji, delovnim časom in stabilnostjo zaposlitve. Po drugi strani pa sta plača in možnost napredovanja ocenjeni kot manj zadovoljivi, kar nakazuje na področja, kjer obstaja prostor za izboljšave. Razprava: Zadovoljstvo zaposlenih je ključno za uspešnost organizacije, saj vpliva na motivacijo, produktivnost in kakovost dela. Rezultati raziskave kažejo, da so zaposleni zadovoljni z delovnimi pogoji, vendar obstajajo področja, kot sta plača in možnosti napredovanja, kjer so potrebne izboljšave. Ti izsledki lahko služijo kot podlaga za organizacijske spremembe, ki bi izboljšale celostno zadovoljstvo zaposlenih in prispevale k boljši oskrbi pacientov. Ključne besede: zadovoljstvo zaposlenih, delovno mesto, fizioterapevti Objavljeno v ReVIS: 28.08.2025; Ogledov: 124; Prenosov: 1
Celotno besedilo (2,77 MB) |
2. |
3. |
4. VLOGA ČUSTVENE INTELIGENCE PRI MOTIVACIJI ZAPOSLENIH V IZBRANEM PODJETJUKaja Finec, 2025, ni določena Opis: V sodobnem svetu ljudje preživimo večino dneva na delovnem mestu, zato je za naše počutje ključno, da smo tam ustrezno obravnavani in motivirani. Tudi delodajalci si želijo visoko
motiviranih zaposlenih. Pomembno vlogo pri tem ima čustvena inteligenca, ki poleg umskih sposobnosti pomembno vpliva na delovni proces vseh zaposlenih, zlasti vodij. Uspešni vodje z uporabo čustvene inteligence izboljšujejo delovno okolje, spodbujajo zadovoljstvo in ravnovesje med delom in zasebnim življenjem ter ustvarjajo odnose, ki temeljijo na zaupanju in pripadnosti. V okviru raziskave smo v podjetju Prigo preučevali povezavo med čustveno inteligenco in motivacijo zaposlenih. Ugotovili smo, da večina prepoznava pojem čustvena inteligenca, da so bolj motivirani tisti z višjo čustveno inteligenco in da obstaja povezava med motivacijo
zaposlenih ter oceno čustvene inteligence njihovih adrejenih. Višja kot je bila ta ocena, višja je bila tudi motivacija zaposlenih. Na podlagi rezultatov smo oblikovali smernice za dolgoročno uspešno delovanje podjetja in večje zadovoljstvo zaposlenih. Ključne besede: čustvena inteligenca, motivacija zaposlenih, vodenje, zadovoljstvo pri delu, delovno okolje Objavljeno v ReVIS: 25.07.2025; Ogledov: 229; Prenosov: 6
Celotno besedilo (988,15 KB) |
5. |
6. Motivacija zaposlenih v panogi turizemEva Pečnik, 2025, ni določena Opis: Vsak posameznik motivacijo doživlja na svojevrsten način. Življenje je danes vedno bolj stresno, postavlja nas pred takšne in drugačne izzive in od nas je odvisno, kako se bomo s temi izzivi spopadli. Motivacija nam dá zagon, da se lažje spopadamo z izzivi življenja, in nas usmerja na življenjsko pot, po kateri želimo iti. Motivacija na delovnem mestu igra eno od ključnih vlog, saj je zaslužna za uspehe tako zaposlenega kot tudi celotne organizacije.
Tema diplomskega dela je motivacija zaposlenih v panogi turizem. Širše predstavimo delovanje motivacije posameznika v panogi turizem, na kratko v uvodu predstavimo panogo in izzive, s katerimi so se spopadali v času pandemije, in hkrati predstavimo mehanizme oziroma dejavnike, ki vplivajo na motivacijo. S pomočjo anketnega vprašalnika na osnovi odgovorov zaposlenih, ki delujejo v panogi turizem, ugotavljamo, kaj zaposlene v omenjeni panogi najbolj motivira, kako različni dejavniki vplivajo nanje in kako zadovoljni so pri svojem delu. Ključne besede: motivacija, zaposleni, turizem, motivacijske teorije, zadovoljstvo zaposlenih Objavljeno v ReVIS: 13.06.2025; Ogledov: 333; Prenosov: 12
Celotno besedilo (1,02 MB) |
7. |
8. Zadovoljstvo zaposlenih in njegovi vplivi na fluktuacijo : analiza v PosavjuPetra Jurman, 2025, diplomsko delo Ključne besede: zadovoljstvo zaposlenih, fluktuacija, Posavje, delovni pogoji, motivacija, delovna doba, odnosi na delovnem mestu, diplomske naloge Objavljeno v ReVIS: 28.05.2025; Ogledov: 390; Prenosov: 5
Celotno besedilo (765,09 KB) |
9. |
10. Uporaba IKT za interno komuniciranje v podjetjuRebeka Štrekelj, 2025, diplomsko delo Opis: Učinkovita in pozitivna interna komunikacija ter ustrezna uporaba informacijsko-komunikacijskih orodij (IKT) za podporo interni komunikaciji sta ključnega pomena za zadovoljstvo zaposlenih, kar posledično vpliva na uspešnost delovanja podjetij. Namen diplomske naloge je bil raziskati, katero IKT uporabljajo zaposleni v poslovni stavbi enega izmed večjih slovenskih podjetij, ter oceniti zadovoljstvo z uporabo teh orodij. Raziskava je temeljila na kvantitativnem raziskovalnem pristopu, pri čemer je bil za zbiranje podatkov uporabljen anketni vprašalnik. Za analizo zbranih podatkov je bila izvedena opisna statistika. Povabilo k sodelovanju v raziskavi je bilo posredovano celotnemu kolektivu, na anketo pa so odgovorili 104 zaposleni, kar predstavlja reprezentativen vzorec za izvedbo analize. Rezultati raziskave so pokazali, da večina zaposlenih ocenjuje, da uporaba IKT pomembno prispeva k hitrosti in natančnosti pretoka informacij ter hkrati omogoča učinkovitejše sodelovanje in preprostejši dostop do ključnih podatkov. Med najpogosteje uporabljenimi orodji izstopajo elektronska pošta, intranet, Microsoft Teams in telefon. Nasprotno pa naprednejša orodja, kot so sistemi za upravljanje odnosov s strankami (CRM) in specializirane platforme za sodelovanje, ostajajo manj razširjena. Rezultati raziskave so pokazali, da kljub splošnemu zadovoljstvu anketirancev z obstoječo IKT obstajajo pomembna področja, ki zahtevajo nadaljnje izboljšave. Ključne prioritete vključujejo povečanje hitrosti dostopa do informacij, izboljšanje enostavnosti uporabe ter zagotavljanje večje zanesljivosti delovanja. Poleg tega je večina zaposlenih izpostavila potrebo po intenzivnejši podpori vodstva, zlasti pri spodbujanju uporabe IKT-orodij, organizaciji dodatnih izobraževalnih dejavnosti ter omogočanju aktivnejšega vključevanja zaposlenih v proces odločanja o uvajanju novih tehnoloških rešitev. Ključne besede: interno komuniciranje, IKT-orodja, komunikacijski kanali, pretok informacij, zadovoljstvo zaposlenih Objavljeno v ReVIS: 09.03.2025; Ogledov: 570; Prenosov: 11
Celotno besedilo (784,45 KB) |