Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Vedenje potrošnikov pod vplivom interneta in socialnih omrežij
Mitja Košak, 2016

Found in: osebi
Keywords: vedenje potrošnikov, potrošniki, internet, socialna omrežja, Facebook
Published: 29.03.2018; Views: 3159; Downloads: 165
.pdf Fulltext (3,53 MB)

2.
Vrednostno trgovanje zbirateljskih kosov oblačil na spletu, potrošnikovo vedenje in konceptualizacija
Jaka Kovač, 2022

Abstract: V diplomskem delu je predstavljeno vrednostno trgovanje s supergami na spletu, potrošnikovo vedenje in konceptualizacija. Zaradi zahtev sodobne potrošniške družbe se je s poprodajo superg ponudila možnost hitrega zaslužka. Vendar v poprodajo superg niso vključene le organizacije in platforme, ki so temu namenjene, ampak tudi potrošniki sami. V Sloveniji se je doba poprodaje in zbirateljstva superg šele pričela in zaradi omejene velikosti trga se omenjena procesa pri nas odvijata nekoliko počasneje kot drugod. Uporabili smo kvalitativno raziskovalno metodo z namenom pridobitve čim boljšega razumevanja o pripravljenosti slovenskega trga za nove priložnosti, dojemanja vrednosti in vedenja potrošnikov, ki kupujejo superge.
Found in: osebi
Keywords: vrednostno trgovanje, superge, zbirateljstvo, potršniki, poprodaja, spletno trgovanje
Published: 16.09.2022; Views: 514; Downloads: 47
.pdf Fulltext (832,12 KB)

Search done in 0 sec.
Back to top