Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Udeležba na volitvah v Republiki Sloveniji
Urša Zver, 2016

Abstract: Volilna udeležba je pomemben dejavnik stabilnosti in učinkovitosti vsakega demokratičnega političnega sistema. Zaupanje ljudi v demokracijo in osrednje demokratične ter državne ustanove vplivajo na udeležbo ljudi v političnih procesih. Pomemben vpliv ima tudi zadovoljstvo z delovanjem osrednjih političnih in državnih institucij. Problem nastane, ko je udeležba na volitvah, ki je torej posledica zaupanja in zadovoljstva z demokracijo (kar vpliva na stabilnost političnega sistema), izjemno nizka s trendom nadaljnjega upadanja. In tak primer je Slovenija. V Sloveniji beležimo upadanje udeležbe na vseh vrstah volitev od lokalnih, parlamentarnih, predsedniških do evropskih. To je sicer značilnost tudi v mnogih drugih državah, a je v primerjavi z njimi v Sloveniji padec neprimerno strmejši. Če smo bili še v devetdesetih letih Slovenci, kar se volilne udeležbe tiče, med bolj angažiranimi družbami v postkomunističnem svetu, tega zagotovo ni mogoče trditi za zadnje poldrugo desetletje. V Sloveniji udeležba pada hitreje kot v drugih državah, ki so v tem času bolj konsolidirale demokracijo. Če politični sistem ne uspe mobilizirati večjega dela socialnega kapitala, ki je na voljo, niti v času volitev, torej enkratnega političnega dogodka, je nekaj hudo narobe z njim. Ni dovolj, da krivdo za politično apatijo preprosto naprtimo državljanom in njihovi nizki demokratično-participativni kulturi. Ta nedvomno vpliva na participacijo, še zlasti v postkomunističnih državah, kjer so ljudem desetletja privzgajali drugačne politične vrednote. Toda dejstva, da Slovenci desetletja niso imeli demokratičnih volitev, se pravi demokratične prakse, ne smemo spregledati v nobeni analizi, saj to dejstvo samo deloma pojasnjuje nizko udeležbo slovenskih državljank in državljanov na volitvah. Razloge je treba iskati tudi v danih sistemskih okvirih.
Found in: osebi
Keywords: volitve, volilna udeležba, volilni sistemi, politični sistemi, demokracija, diplomske naloge
Published: 29.07.2021; Views: 1139; Downloads: 69
.pdf Fulltext (2,45 MB)

2.
E-priročnik za učinkovito uporabo družbenih omrežij v podjetništvu
Katja Zver, 2024

Abstract: E-priročnik za učinkovito uporabo družbenih omrežij v podjetništvu predstavlja celovit vodnik, ki podjetjem omogoča, da izkoristijo moč družbenih omrežij za uspešno poslovanje. Začenši z uvodom o pomenu družbenih omrežij v poslovnem kontekstu, priročnik temeljito raziskuje ključne vidike, ki vodijo do uspeha na teh platformah. Prvi del se posveča gradnji blagovne znamke, kjer avtorji podrobno razlagajo koncept in delijo korake za ustvarjanje dosledne prisotnosti na družbenih omrežjih. V nadaljevanju se osredotočajo na učinkovite tehnike komunikacije s ciljno publiko, vključno z razvojem ciljne publike, ustvarjanjem privlačne vsebine ter gradnjo skupnosti. Oglaševanje na družbenih omrežjih je predstavljeno kot ključna strategija, kjer se raziskuje raznolikost oglaševalskih možnosti, ciljano oglaševanje in analiza konverzij, podkrepljena z realnimi primeri oglasnih kampanj. Avtorji prav tako poudarjajo pomen analize rezultatov in merjenja uspeha, s poudarkom na ključnih metrikah ter uporabi analitičnih orodij za spremljanje in interpretacijo analitičnih podatkov. Poseben poudarek je namenjen tudi skrbi za skupnost in upravljanju spletnega slovesa. V tem poglavju bralci pridobijo vpogled v gradnjo in ohranjanje pozitivnega slovesa, učinkovito upravljanje negativnih komentarjev ter številne primere uspešnih pristopov k skrbi za skupnost. Inovativne strategije vsebine za družbena omrežja so predstavljene z analizo vpliva videoposnetkov, animacij in interaktivne vsebine ter kreativnimi taktikami za povečanje angažiranosti. Avtorji se dotaknejo tudi globalnega trženja prek družbenih omrežij, pri čemer izpostavljajo prilagajanje strategij za mednarodno občinstvo, razumevanje lokalnih kultur in trendov ter delijo primere uspešnih globalnih kampanj. Priročnik zaključuje z razpravo o sodelovanju s strokovnjaki in agencijami za družbena omrežja ter ponuja smernice za razmislek o sodelovanju, izboru pravih strokovnjakov ali agencij in številne primere uspešnih sodelovanj z njihovimi koristmi za podjetje. Zaključni del priročnika vsebuje povzetek ključnih naukov in priporočil, obogaten s pričakovanji za prihodnost družbenih omrežij v poslovnem kontekstu. Avtorji dodajo še viri in literatura, ki bralcem omogočajo nadgradnjo njihovega znanja ter ohranjanje koraka s hitro spreminjajočim se svetom družbenih omrežij."
Found in: osebi
Keywords: družbena omrežja, podjetja, priročniki
Published: 13.02.2024; Views: 151; Downloads: 15
.pdf Fulltext (1,49 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top