Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Upravljanje blagovne znamke
Domen Grudnik, 2020

Found in: ključnih besedah
Keywords: blagovna znamka, upravljanje blagovne znamke, prepoznavnost blagovne znamke, Cockta
Published: 18.09.2020; Views: 1878; Downloads: 132
.pdf Fulltext (1,16 MB)

2.
3.
Razvoj marketinga znamke Cockta
Ana Cajhen, 2023

Abstract: V diplomski nalogi bosta obravnavana obstoj in razvoj blagovne znamke Cockta, ki proizvaja ikonično slovensko brezalkoholno pijačo. Poglobili se bomo v zgodovino blagovne znamke in spremembe njenih marketinških pristopov za povečanje popularnosti in tržnega deleža. Skozi leta obstoja se je Cockta prilagajala potrošniškim trendom in nadaljevala z marketinškimi aktivnostmi, ki so se osredotočale na povezovanje s potrošniki. Skozi razvoj znamke in njenega pristopa k marketingu je Cockta posvečala največ pozornosti kakovosti in ohranjanju tradicionalnih vrednot blagovne znamke. Cockta je dokaz, da kombinacija inovativnosti in prilagodljivosti vodi do uspeha na še tako konkurenčnem trgu.
Found in: ključnih besedah
Keywords: Cockta, blagovne znamke, marketing, razvoj blagovne znamke, marketinške akcije
Published: 26.09.2023; Views: 251; Downloads: 11
.pdf Fulltext (3,25 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top