Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Analiza in izboljšanje e-izobraževanja na Višji strokovni šoli Novo mesto
Jožica Košir, 2010

Abstract: V nalogi smo predstavili in raziskali podrocje e-izobraževanja. V ta namen smo poiskali in medsebojno primerjali nekaj najpogosteje uporabljenih orodij, ki trenutno služijo podpori eizobraževanju in skupinskemu delu. Preizkušali in testirali smo nekatera videokonferencna orodja, s katerimi bi lahko v najboljši meri približali ali nadomestili klasicna predavanja z epredavanji, in pripravili predlog rešitve. Dotaknili pa smo se tudi vpliva sodobne IKT na predavatelje in študente in z njo povezane ucne motivacije. S pomocjo ankete smo podali tudi smernice za izboljšanje tovrstnega izobraževanja na Višji strokovni šoli Novo mesto. Zaradi recesije in z njo povezanih financnih vložkov se v nalogi še posebej osredotocamo na možnosti, ki nam jih ponujajo prosto dostopna orodja.
Found in: ključnih besedah
Keywords: e-izobraževanje, vseživljensko izobraževanje, izobraževanje na daljavo, multimedija, Moodle, videokonferenca
Published: 08.08.2018; Views: 2833; Downloads: 0

2.
Kako uporaba spletne učilnice spodbuja interaktivni odnos med učencem in učiteljem v Osnovni šoli Stopiče
Damjan Bratkovič, 2011

Abstract: Diplomska naloga s pomočjo homogene fokusne skupine in analize sekundarnih virov v raziskavi manjšega obsega pridobi ustrezne podatke ter poskuša odgovoriti na zastavljeno raziskovalno vprašanje »Kako uporaba spletne učilnice vpliva na interaktivni odnos med učencem in učiteljem v Osnovni šoli Stopiče«. Fokusno skupino sestavljajo učitelji, ki so redni uporabniki spletne učilnice Moodle. Sekundarni viri pa so dnevniški zapisi sistema Moodle in vsebujejo zapise vseh interakcij med uporabniki in sistemom Moodle v določenem obdobju (šolsko leto 2010-2011).
Found in: ključnih besedah
Keywords: fokusna skupina, sekundarni viri, spletna učilnica, Moodle, interaktivni odnos, učenec, učitelj
Published: 08.08.2018; Views: 2657; Downloads: 144
.pdf Fulltext (1,29 MB)

3.
Interaktivno učenje in urjenje z multimedijskimi sistemi
Andi Jambrošić, 2011

Abstract: Sodobno izobraževanje zahteva uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije v pedagoškem procesu kot posredno sredstvo za razvoj informacijske družbe. Osnovne šole v Sloveniji sledijo najnovejšim trendom e-izobraževanja, kar se v zadnjih letih kaže v obliki uvajanja izobraževanja na daljavo in ima obliko uporabe spletnih učilnic, napolnjenih z multimedijskimi vsebinami. V nalogi bo razložena razlika med e-izobraževanjem in izobraževanjem na daljavo ter pokazan potek nastajanja le-tega. Prikazano bo, kako lahko osnovne šole ob pomoči E-šolstva na enostaven način vzpostavijo kvalitetno virtualno učno okolje. V empiričnem delu bo s pomočjo statističnih analiz s podatki, ki so pridobljeni s pomočjo spletnega anketnega vprašalnika, preverjena učinkovitost uporabe spletnih učilnic v pedagoškem procesu na osnovnih šolah. Rezultati potrjujejo dobro učinkovitost spletnih učilnic, ki posredno pripeljejo do povečanja uspeha učencev.
Found in: ključnih besedah
Keywords: e-izobraževanje, izobraževanje na daljavo, multimedijski sistemi, interaktivno učenje, spletne učilnice, Moodle
Published: 08.08.2018; Views: 3120; Downloads: 146
.pdf Fulltext (7,49 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top