1. |
2. |
3. |
4. |
5. |
6. |
7. |
8. |
9. |
10. Razvoj marketinga znamke CocktaAna Cajhen, 2023, undergraduate thesis Abstract: V diplomski nalogi bosta obravnavana obstoj in razvoj blagovne znamke Cockta, ki proizvaja ikonično slovensko brezalkoholno pijačo. Poglobili se bomo v zgodovino blagovne znamke in spremembe njenih marketinških pristopov za povečanje popularnosti in tržnega deleža. Skozi leta obstoja se je Cockta prilagajala potrošniškim trendom in nadaljevala z marketinškimi aktivnostmi, ki so se osredotočale na povezovanje s potrošniki.
Skozi razvoj znamke in njenega pristopa k marketingu je Cockta posvečala največ pozornosti kakovosti in ohranjanju tradicionalnih vrednot blagovne znamke. Cockta je dokaz, da kombinacija inovativnosti in prilagodljivosti vodi do uspeha na še tako konkurenčnem trgu. Keywords: Cockta, blagovne znamke, marketing, razvoj blagovne znamke, marketinške akcije Published in ReVIS: 26.09.2023; Views: 1030; Downloads: 19 Full text (3,25 MB) |