Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 10 / 22
First pagePrevious page123Next pageLast page
1.
2.
Transferne cene v javno-zasebnih zavodih
Tatjana Iliev, 2017

Abstract: Povezane osebe, ki jih natančneje opredeljujeta 16. in 17. člen Zakona o davku od dohodkov pravnih oseb (ZDDPO-2), trenutno predstavljajo največji problem mednarodne obdavčitve. Zato so davčne zakonodaje posameznih držav praviloma zelo stroge glede določanja transfernih cen med povezanimi osebami. Predmet inšpiciranja so predvsem podjetja, ki poslujejo s tujimi povezanimi pravnimi osebami. Vsekakor pa ne gre zanemariti tudi poslovanja med povezanimi osebami v Sloveniji, težav, s katerimi se rezidenti soočajo pri določanju transfernih cen, in težav pri izbiri najprimernejše metode ter priprave dokumentacije za davčne organe. Pred podjetja se postavljajo velike zahteve glede priprave dokumentacije in posledično tudi poznavanja neodvisnega tržnega načela. Transferne cene in z njimi povezana dokumentacija vse bolj pridobivajo na pomenu, zato je profesionalni pristop k oblikovanju transfernih cen in pripravi dokumentacije nujno potreben. Le tako lahko davčni zavezanci primerno zagovarjajo cene med povezanimi osebami. Pri tem se mnogi sprašujejo, kdo je odgovoren za pripravo dokumentacije o transfernih cenah, čigava naloga je iskanje primerljivih cen na trgu in do kdaj naj bi bila dokumentacija pripravljena, če sploh seveda je potrebna. V prvi vrsti je to predvsem naloga vodstva, ki tesno sodeluje z vsemi oddelki v podjetju. Pri tem pa je pomembno, da je vključena tudi finančno-računovodska služba. Zavezancem, ki poslujejo zgolj s povezanimi osebami, rezidenti, ni treba zagotavljati in shranjevati dokumentacije vnaprej. Morajo pa jo predložiti na zahtevo davčnega inšpektorja. Davčnim potrebam lahko zadostimo le z ustrezno pripravljeno dokumentacijo, ki jo bomo znali pravilno in prepričljivo predstaviti davčnemu inšpektorju.
Found in: ključnih besedah
Keywords: transferne cene, povezane osebe, zavod, neodvisno tržno načelo, dokumentacija o transfernih cenah.
Published: 20.12.2017; Views: 2983; Downloads: 157
.pdf Fulltext (1,07 MB)

3.
Mlekarna Celeia in širitev prodaje na bolgarski trg (Analiza tržišča in vstop pojetja Mlekarna Celeia na bolgarski trg)
Ivan Serec, 2017

Abstract: Magistrska naloga obravnava tematiko, povezano s podjetjem Mlekarna Celeia in možnostmi oziroma priložnostmi za vstop podjetja na novi vzhodni trg. Mlekarna Celeia je uspešna slovenska mlekarna in eden izmed vodilnih ponudnikov mlečnih izdelkov na slovenskem trgu. Trenutno večji izziv za management je odločitev o vstopu podjetja na novi bolgarski trg. Začetki dejavnosti podjetja segajo v medvojna leta prejšnjega stoletja, ko so v manjših proizvodnih obratih začeli polniti mleko. Mlekarna Celeia, podjetje, kot ga poznamo danes, pa je sodobna mlekarna z okolju prijazno tehnologijo in s proizvodnim programom, ki sledi svetovnim usmeritvam na trgu. Lastne proizvode trži pod blagovno znamko Zelene doline, ki ponuja bogat asortiment izdelkov. Odlikuje jih kakovost in narejeni so izključno iz svežega slovenskega mleka, mleka brez gensko spremenjenih organizmov. Izdelki Mlekarne Celeia povezujejo naravo in tradicijo. To so temelji, na katerih podjetje gradi svojo strategijo in razvija strategijo prodaje na posameznih trgih. Mlekarna Celeia je (poleg slovenskega trga) trenutno prisotna še na vseh trgih nekdanje Jugoslavije. Mlekarna sledi cilju biti najuspešnejša slovenska mlekarna, ostati med vodilnimi ponudniki v Sloveniji in postati pomemben ponudnik na trgih jugovzhodne Evrope. Bolgarski trg ponuja tako možnost kot priložnost. Posamezna podjetja se za vstop na tuji trg odločajo zaradi različnih vzrokov in dejavnikov. Odločitev podjetja za vstop na posamezen trg pa je odvisna predvsem od značilnosti tega trga. Podjetje Mlekarna Celeia ocenjuje trenutno dejansko stanje in predvideva podobnost novega bolgarskega trga s trgi, na katerih že izvaja dejavnost prodaje. Naloga poskuša obrazložiti pomembnost teme za samo podjetje in okolje podjetja. Z analitičnim pristopom odgovarja na nekatera vprašanja, ki vzbujajo največ negotovosti pri sprejemanju odločitev ob vstopu na novi trg.
Found in: ključnih besedah
Keywords: predstavitev podjetja, strategija podjetja, strategija prodaje, vstop na tuji trg, zunanji in notranji dejavniki, distribucija, potrošniki, produkti, cene.
Published: 07.03.2018; Views: 3434; Downloads: 182
.pdf Fulltext (2,68 MB)

4.
Z globalno ceno do globalne konkurenčne prednosti
Miro Peharda, 2016

Found in: ključnih besedah
Keywords: globalizacija, globalne cene, globalni trg, konkurenčnost, povečanje, mednarodna trgovina
Published: 29.03.2018; Views: 2468; Downloads: 150
.pdf Fulltext (773,67 KB)

5.
6.
7.
Model diferenciranih cen storitev gospodarske javne službe zbiranja komunalnih odpadkov
Tine Jan, 2019

Abstract: Podjetje X za celotno oskrbovano območje uporablja enotno ceno za storitve GJS zbiranja komunalnih odpadkov. Iz zakonskih izhodišč smo ugotovili, da je diferenciacija cen med posameznimi občinami možna. Z analizo dejanskih stroškov storitev GJS zbiranja komunalnih odpadkov in primerjalno analizo v oskrbovanem območju podjetja X smo opredelili ključne dejavnike, ki smo jih uporabili pri izdelavi modela za izračun diferencirane cene storitev GJS zbiranja komunalnih odpadkov. Model je uporaben tudi pri prepoznavanju potenciala za izboljšanje procesa zbiranja komunalnih odpadkov. Ker pred izvajanjem dejavnosti na novih potencialnih območjih podrobnejši podatki niso znani, smo nastavili tudi enostaven model za izvajanje tržnih storitev zbiranja komunalnih odpadkov.
Found in: ključnih besedah
Keywords: Model izračuna cene, diferencirana cena, gospodarska javna služba, zbiranje odpadkov, komunalni odpadki.
Published: 30.11.2019; Views: 2788; Downloads: 181
.pdf Fulltext (3,51 MB)

8.
Transferne cene
Klemen Šivic, 2019

Found in: ključnih besedah
Keywords: cene, transferne cene, marža EBIT, načelo tržne nevtralnosti, prelivanje dobička, povezane osebe, magistrsko delo
Published: 12.04.2019; Views: 2641; Downloads: 180
.pdf Fulltext (1,20 MB)

9.
10.
Analiza pričakovanj potencialnih kupcev stanovanjskih nepremičnin v času upočasnjene gospodarske rasti
Martina Aleksić, 2014

Abstract: Nakup nepremičnine predstavlja vsakomur eno izmed najpomembnejših investicij v življenju in odločitev, pred katero je potrebno skrbno premisliti. Poleg tega pa je tudi velika finančna obremenitev, za katero se marsikdo zadolži tudi za nekaj desetletij. Po nastopu finančne krize so se njene posledice začele kazati tudi na nepremičninskem področju. Banke so zaostrile pogoje za dajanje posojil, zato si veliko posameznikov ni moglo več privoščiti nepremičnine, ki so jo želeli. V magistrski nalogi smo predstavili dogajanje, ki je pripeljalo do nastanka finančne krize. Opisali smo stanje na nepremičninskem trgu po nastopu krize, in sicer stanje ponudbe in povpraševanja v posameznih letih ter evidentirane transakcije v prometu z nepremičninami. Raziskali smo tudi, kako so se spremenile želje in pričakovanja potencialnih kupcev nepremičnin po nastopu krize. Visoka prodajna cena nepremičnin pa ni vedno razlog, da se stanovanja ne prodajajo. V času nepremičninskega razcveta so namreč gradbinci želeli čim prej dokončati številne projekte, velikokrat tudi na račun kakovosti gradnje in s čim nižjimi stroški. Taka stanovanja se niso prodala, nekatera še danes ne, saj so zajeta v stečajnih masah propadlih podjetij.
Found in: ključnih besedah
Keywords: nepremičnine, nepremičninski trg, finančna kriza, gospodarska kriza, lokacija, cene nepremičnin
Published: 14.01.2020; Views: 1981; Downloads: 91
URL Fulltext (0,00 KB)
This document has many files! More...

Search done in 0 sec.
Back to top