Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Strategija trženja gospodarskega subjekta za storitve prevajanja in lektoriranja
Gregor Mlinar, 2019

Abstract: Podjetniki si svojega delovanja brez trženja skoraj ne morejo predstavljati. Na današnjem visokokonkurenčnem trgu lahko le najboljši izstopajo od konkurence. Biti najboljši ne pomeni imeti samo najboljši izdelek ali storitev, pač pa je ta izdelek ali storitev treba znati tudi prodati potencialnim kupcem. Za dolgoročen obstoj na trgu mora podjetje načrtno pristopiti k trženju svojih storitev ali izdelkov, vzporedno pa ne sme pozabiti graditi na prepoznavnosti znamke. V magistrski nalogi smo za opredelitev ključnih elementov trženja, ki so potrebni za sistematično strategijo podjetja, analizirali teoretične vire in uporabili metodo deskripcije. V empiričnem delu smo z rezultati analize odgovorov anketnega vprašalnika za študente in anketnega vprašalnika za podjetja pridobili ključne končne ugotovitve in usmeritve, na kakšen način naj podjetje pristopi do svojih potencialnih kupcev.
Found in: ključnih besedah
Keywords: strategija trženja, trženje, inbound trženje, outbound trženje, znamčenje, pozicioniranje, segmentacija
Published: 02.10.2019; Views: 2076; Downloads: 124
.pdf Fulltext (1,68 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top