Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Analiza ustreznosti obstoječih IOT platform, za uporabo s poljubnimi krmilniki
Damjan Anžiček, 2014

Abstract: Ideja diplomske naloge sestoji s treh raziskovalnih vprašanj. V prvi vrsti nas zanima, ali so obstoječe rešitve s področja Interneta stvari dovolj odprte, da nam omogočajo uporabo poljubne strojne opreme. Drugič nas zanima, ali so obstoječe rešitve s področja Interneta stvari dovolj zrele in preproste, da si z njihovo uporabo lahko izboljšamo način življenja. Nazadnje pa nas še zanima, ali lahko podjetje, ki se ukvarja z razvojem digitalnih naprav, uporabi neko obstoječo rešitev s področja Interneta stvari, namesto da vlaga v razvoj svoje lastne rešitve. Diplomska naloga je sestavljena iz dveh delov. V teoretičnem delu je opisan pojem Interneta stvari, vidik interneta ter vidik stvari, opisane so tehnologije, ki Internet stvari omogočajo, ter nekatera področja uporabe. V empiričnem delu diplomske naloge pa sem predstavil štiri rešitve s področja Interneta stvari, jih analiziral ter primerjal med seboj.
Found in: ključnih besedah
Keywords: internet stvari, RFID, WSN, NFC, platforma, krmilnik, kanal
Published: 10.08.2018; Views: 2675; Downloads: 156
.pdf Fulltext (1,38 MB)

2.
3.
Izzivi pri vpeljavi spletne trgovine v prodajni kanal podjetja in predlogi rešitev
Matija Gregorič, 2023

Abstract: V diplomskem delu je predstavljena tema o vpeljavi spletne trgovine. Delo je sestavljeno iz teoretičnega in raziskovalnega dela. Raziskati smo želeli izzive pri vpeljavi spletne trgovine v prodajni kanal podjetja in podati predloge rešitev. V teoretičnem delu sta najprej opisana svetovni splet in spletna trgovina, kot del svetovnega spleta. V drugem delu je opisan postopek vpeljave spletne trgovine v prodajni kanal podjetja. Z anketnim vprašalnikom je bila narejena raziskava na vzorcu manjših podjetij v Sloveniji glede zavedanja pomena vpeljave spletne trgovine, kot enega izmed načinov prodaje v podjetju, v raziskavo pa so bila vključena naključno izbrana manjša podjetja v Sloveniji.
Found in: ključnih besedah
Keywords: splet, trgovina, prodaja, kanal, podjetje.
Published: 27.09.2023; Views: 223; Downloads: 9
.pdf Fulltext (762,41 KB)

Search done in 0 sec.
Back to top