Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
2.
Oblikovanje ponudbe končnim potrošnikom na primeru podjetja Kuehne + Nagel, d. o. o.
Anja Velkavrh, 2020

Abstract: Dinamični čas, globalizacija, dobičkonosnost in porabnikova visoka pričakovanja so pogoji oz. okoliščine, ki zaznamujejo poslovanje vseh gospodarskih družb, zato je specializirana kompleksna logistika ena od pomembnih dejavnosti. Družbe si v iskanju prihrankov logističnih storitev in zniževanja stroškov skladiščenja ter kadrovskih prihrankov od dobaviteljev in posledično od logističnih izvajalcev pomagajo z zahtevo dobav »Just-in-time« celo na proizvodni trak. Diplomsko delo z naslovom Oblikovanje ponudbe končnim potrošnikom na primeru podjetja Kuehne + Nagel, d. o. o., obravnava problem pridobivanja in dostopnost cen za pripravo letalskih ponudb, ker sodelujejo z izvoznimi pisarnami in agenti, ki delujejo v drugih časovnih pasovih. Najprej sem se osredotočila na teorijo, da bi z njo obogatila svoje znanje na področju marketinga in ga prenesla v prakso ter s tem pripomogla k uspešnosti podjetja. Izdelan je bil anketni vprašalnik, ki je bil poslan predvsem sodelavcem v letalskih uvoznih pisarnah po svetu, ki se vsakodnevno srečujejo z enakimi težavami in so najboljši vir informacij. Namen ankete je potrditev predloga o rednem revidiranju podatkov glede na novo nastale pogoje v teh državah. Cilj diplomske naloge je bil pridobiti dodatno znanje na področju, ki ga opravljam, rešiti problem oblikovanja cen za hitrejšo odzivnost, povečati konkurenčnost za pridobitev novih strank, vzdrževati kakovost storitve, ki jo nudimo, in s tem posledično povečati poslovne rezultate.
Found in: ključnih besedah
Keywords: oblikovanje ponudbe, dostopnost cen, odzivnost, konkurenčnost, letalski uvoz, kakovost storitve, prodaja.
Published: 06.12.2020; Views: 1327; Downloads: 89
.pdf Fulltext (2,25 MB)

3.
Analiza vplivnih dejavnikov na cene nepremičnin
Niko Maučec, 2021

Abstract: Konec leta 2008 se je finančna kriza, ki jo je povzročil zlom nepremičninskega trga v ZDA, razširila po vsem svetu in v veliki meri vplivala na razvoj gospodarstva. Krizo je sprožil propad hipotekarnega trga posojil v ZDA, zlom pa je prizadel tudi evropske države, vključno z razvitimi državami, kot so Avstrija, Finska, Francija, Nemčija, Irska, Italija, Nizozemska, Španija, Švedska in Združeno kraljestvo. Tudi v Sloveniji smo krizo močno občutili. Finančna kriza je povzročila velik padec cen nepremičnin, nato pa je trajalo precej časa, da so se cene ustalile, šele zadnjih nekaj let pa spet opažamo njihovo rast. Na oblikovanje cen nepremičnin vplivajo različni dejavniki, ta analiza pa zajema BDP na prebivalca, obrestne mere in inflacijo. Ko so obrestne mere nizke, narašča zadolževanje, cene nepremičnin pa rastejo, kar bi lahko povzročilo nastanek novega mehurčka na nepremičninskem trgu. Splošno povišanje cen, ki je posledica inflacije, lahko vpliva tudi na cene nepremičnin, kar pomeni, da se cene po navadi zvišajo za določeno stopnjo inflacije. Vpliv omenjenih dejavnikov na cene nepremičnin je potrjen v nekaterih znanstvenih in strokovnih študijah, ki smo jih predstavili v magistrskem delu. V njem pa smo s pomočjo regresijskega modela dokazali statistično pomemben vpliv BDP na prebivalca ter obrestnih mer na oblikovanje cen nepremičnin. Statistično pomemben vpliv inflacije v raziskavi ni bil potrjen. Prav tako smo ugotovili, da je vpliv analiziranih dejavnikov na slovenskem trgu drugačen, kot je vpliv istih dejavnikov na evropskih nepremičninskih trgih. Zato ugotavljamo, da slovenski nepremičninski trg ni popolnoma primerljiv z razvitimi nepremičninskimi trgi.
Found in: ključnih besedah
Keywords: nepremičnine, oblikovanje cen, BDP na prebivalca, obrestne mere, inflacija
Published: 24.03.2022; Views: 880; Downloads: 0

Search done in 0 sec.
Back to top