1. ZADOVOLJSTVO STRANK TRGOVINE AGROMETAL IN MNENJE KUPCEV V PRODAJNEM PROCESU TRAKTORJEV CASE IHSebastjan Raztresen, 2024, not set Abstract: Pomembno vlogo pri poslovni uspešnosti podjetja ima vsekakor raziskovanje in analiza potreb, želj in pričakovanj strank ter proučevanje njihovega zadovoljstva. Tovrstne tržne raziskave in ugotovitve namreč prinašajo argumentirane smernice za sprejemanje nadaljnjih poslovnih odločitev v podjetju.
Tudi družinsko podjetje Agrometal d.o.o., v katerem sem zaposlen že vrsto let, si med prioritetne vrednote ter cilje zastavlja zadovoljne kupce. Obenem se v podjetju zavedamo, da sta, če rečemo metaforično, marketing in prodaja dve strani istega kovanca. To pomeni, da morata obe funkciji med seboj nujno sodelovati, saj sta v primeru neodvisnosti ena od druge manj učinkoviti ali pa za poslovanje podjetja lahko celo usodni. Na podlagi praktičnih izkušenj, ki jih imam na področju marketinga in prodaje, posebno vrednost pripisujem predvsem vzpostavljanju, grajenju in ohranjanju odnosov s kupci, pri čemer se mi zdijo še posebej dragocena znanstvena spoznanja o psihologiji prodaje, ki jih je potrebno smiselno uporabiti v prodajnem procesu, ko preko različnih kanalov komuniciramo s strankami. Keywords: prodajni proces, Agrometal, traktorji CASE IH, vzpostavljanje in ohranjanje odnosa s strankami, trženje, zadovoljstvo kupcev, psihologija prodaje. Published in ReVIS: 15.10.2024; Views: 225; Downloads: 1 Full text (3,65 MB) |
2. Uporaba družbenih omrežij v B2B trženju in znamčenjuDavid Šinko, 2023, undergraduate thesis Abstract: V diplomskem delu je predstavljena uporaba družbenih omrežij v okolju B2B kot rešitev za olajšanje prodajnega procesa. Prodajni proces B2B je dolg in zahteven proces, ki se mora izvajati z izredno strateškim pristopom, predvsem pa gre pri tem le za tehnično prodajo, pri čemer je treba ciljnega kupca ves čas izobraževati o rešitvah podjetja. Podjetja B2B lahko tako družbena omrežja uporabijo kot način promocije svojih izdelkov ali storitev ter predvsem izobraževanja svoje ciljne skupine, kar jim prihrani čas in denar, ki bi sicer moral biti investiran v izobraževanje na terenu. Keywords: Družbena omrežja, B2B poslovno okolje, B2B prodaja, Strategija družbenih omrežij, Prodajni proces. Published in ReVIS: 28.03.2023; Views: 831; Downloads: 32 Full text (1,27 MB) |
3. Vpliv prodajalca na nakupno odločitevSaša Rakita, 2022, undergraduate thesis Abstract: Uporaba spleta in tehnična dovršenost kupca spreminjata vlogo prodajalca, ki ima opravka z izobraženim kupcem. V diplomskem delu me je zanimalo, kdo je sodoben prodajalec, kakšne sposobnosti in lastnosti mora imeti in s katerimi inovativnimi tehnikami prodaje lahko vpliva na nakupno odločitev kupca.
V opravljeni raziskavi sem ugotovila, da je najpomembnejša značilnost prodajalca samozavest, najšibkejša pa neznanje. Prodajalci s kupcem najraje komunicirajo neposredno in se zavedajo moči prvega vtisa pri stranki. Reden pristop, majhni redni stiki in obveščanje o novostih so se izkazali kot najpogosteje uporabljene psihološke prodajne tehnike. V podjetjih, kjer so se posluževali izobraževanj, so le-ta ocenili kot uspešna. Keywords: sodobni prodajalec, prodajni proces, inovativne tehnike prodaje, izobraženi kupec, komunikacija Published in ReVIS: 23.09.2022; Views: 1026; Downloads: 80 Full text (1,40 MB) |
4. Zadovoljstvo kupcev s storitvijo pri prodaji novih vozil : diplomska nalogaJerneja Meglič, 2015, undergraduate thesis Keywords: zadovoljstvo strank, merjenje zadovoljstva, storitev, prodajni proces, kupec, kakovost, zvestoba strank, pričakovanja strank Published in ReVIS: 20.08.2021; Views: 1477; Downloads: 50 Full text (560,62 KB) |
5. Izboljšanje procesa prodaje s povečano osredotočenostjo na odjemalce : diplomska nalogaMateja Kambič, 2013, undergraduate thesis Abstract: Raziskovalno vprašanje (RV): podjetje, ki nastopa na trgu, stremi k izboljšanju kakovosti izdelkov in storitev. Zadovoljevati mora pričakovanja in želje odjemalcev, zato je zelo pomemben prodajni proces, ki zaključuje ostale procese v podjetju. Vsaka organizacija mora imeti prodajni proces organiziran na najvišji možni ravni, zato sem se osredotočila na kakovost in organizacijsko urejenost prodaje v našem podjetju ter iskanju priložnosti za izboljšave. Namen: v podjetju imamo in izvajamo prodajni proces, vendar bi lahko določene aktivnosti izboljšali. Zato sem skozi analizo in popis prodajnega procesa skušala odgovoriti navprašanje, ali nam trenutno izvajanje prodajnega procesa omogoča osredotočenost na odjemalce na najvišji možni ravni. Metoda: organizacija ima več možnosti, s katerimi lahko meri zadovoljstvo odjemalcev. Uporabila sem anketo, s katero sem ugotovila raven zadovoljstva odjemalcev. Naredila sem tudi popis prodajnega procesa in vseh aktivnosti, ki se dogajajo v procesu. Dopolnila sem ga z vsemi potrebnimi obrazci, ki so osnova za izboljšanje prodajnega procesa. Rezultati: splošno mnenje, ki smo ga imeli pred izvedbo ankete, se je nekoliko razlikovalo od dejanskega stanja. Rezultati so nas opozorili na glavne probleme v podjetju, ki jim bomo posvetili več pozornosti in pa na prednosti, ki jih smatramo kot konkurenčno prednost. Prišli pa smo tudi do spoznanja, da bi sam koncept prodaje in odjemalcev morali vključiti v strategijo podjetja. Organizacija: zelo pomembno je, da se v podjetju osredotočimo na odjemalce in s potrebnim merjenjem ugotovimo, kje na trgu smo in kakšne so možnosti za izboljšavo. Opredeliti in popisati moramo odgovornosti in aktivnosti v procesu prodaje, v katerem se izvajajo prodajni postopki v skladu z zahtevami odjemalcev. S tem organizacija zazna, kje so pomanjkljivosti in kje prednosti,na katere se mora osredotočiti.Družba:pomembno za organizacijo je, da ima vzpostavljen proces prodaje, ki temelji na standardih, ISO 9001 in EFQM, ki nam omogočajo, da vzpostavimo konkreten odnos z odjemalci. Kajti dolgoročno bo uspešno tisto podjetje, ki bo gradilo svojo strategijo in poslanstvo na izboljšanju kakovosti procesov in izdelkov. Originalnost: zastavljen cilj je v čim krajšem času dvigniti raven prodajnega procesa. S popisom prodajnega procesa in izvedbo ankete sem skušala poiskati še boljšo rešitev za izvajanje in izboljšanje aktivnosti v prodaji. Omejitve/nadaljnje raziskovanje: prodaja in kakovost sta omejena s finančnimi kakor tudi s kadrovskimi možnostmi posameznega podjetja. Keywords: organizacija, kakovost, odličnost, procesi, prodajni proces, odjemalci Published in ReVIS: 20.08.2021; Views: 1627; Downloads: 82 Full text (1,27 MB) |
6. |
7. |
8. |