Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Uporaba programskih orodij v mikro, malih in srednje velikih podjetjih v novomeški regiji
Jaka Slobodnik, 2017

Abstract: Dandanes se čedalje več podjetij na trgu sooča z izzivi, ki zahtevajo strokovno, hitro in natančno delovanje. Takšen način poslovanja je povezan z uporabo naprednejše tehnologije. S to tematiko bo povezana diplomska naloga, v kateri nas zanima, katera programska orodja uporabljajo mikro, mala in srednje velika podjetja (v nadaljevanju MSP) v Novomeški regiji. Praktično vsako podjetje danes uporablja določeno programsko opremo, ki je aktualna od samega začetka delovanja le-tega, določena podjetja pa so bila prisiljena v zamenjavo in nadgradnjo programske opreme. V diplomski nalogi smo opisali naslednje vrste programskih orodij: orodja za urejanje in oblikovanje besedila, orodja za urejanje in oblikovanje preglednic, orodja za obdelavo bitnih slik, orodja za obdelavo vektorskih slik, orodja za zaščito računalnika in datotek, orodja za stiskanje datotek, orodja za izdelavo varnostnih kopij datotek, orodja za digitalno komuniciranje med posamezniki ter prilagojena programska orodja, med katere spada SAP. Programska orodja imajo v primeru uporabe veliko vlogo, saj so v pomoč podjetjem pri izvajanju opravil. Prav tako podjetjem in zaposlenim v posameznem podjetju olajšajo delo in omogočajo, da je le to bolje organizirano, hitreje opravljeno in načrtovano ter da se delegirane naloge hitreje opravijo. Na koncu diplomske naloge smo prikazali naše analizirane rezultate in podprli ali ovrgli hipoteze.
Found in: ključnih besedah
Keywords: programska orodja, mikro podjetje, malo podjetje, veliko podjetje, novomeška regija, prilagojena programska orodja
Published: 24.08.2018; Views: 2652; Downloads: 144
.pdf Fulltext (3,13 MB)

2.
Implementacija marketinških orodij v delovni proces
Domen Aljaž Verbančič, 2022

Abstract: Razvoj novih tehnologij za pomoč pri delu od podjetij in zaposlenih zahteva nenehno učenje in prilagajanje spremembam. CRM je strategija, ki v ospredje postavlja odnose s strankami. V diplomski nalogi sem skušal predstaviti strategijo za uspešno implementacijo CRM. Za to je bilo treba najprej raziskati zgodovino ter razlog za nastanek in razvoj koncepta CRM. Raziskani so bili najpogostejši izzivi podjetij pri postopku implementacije CRM, predstavljena pa je bila tudi strategija za pomoč pri implementaciji. Ena izmed zaznanih težav je bila pomanjkanje znanja in izobraževanja zaposlenih na tem področju, zaznana pa je bila tudi sprememba odločevalske vloge pri izbiri orodij CMR.
Found in: ključnih besedah
Keywords: digitalni marketing, upravljanje odnosov s strankami, CRM, marketinška orodja, implementacija CRM, programska oprema CRM
Published: 22.11.2022; Views: 589; Downloads: 61
.pdf Fulltext (1,62 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top