Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 8 / 8
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Razvoj lastne blagovne znamke podjetja Mesarstvo Oblak d. o. o.
Katja Oblak, 2018

Abstract: Mesarstvo Oblak, d. o. o., je eno izmed največjih mesnopredelovalnih industrij na Slovenskem, svoje proizvode izdeluje pod okriljem lastne blagovne znamke Oblak. Raziskava prikazuje pretežno poznavanje znamke na podlagi priporočil, njihova mnenja o znamki so pozitivno naravnana in stopnja za pogosto opravljen nakup znamke je nizka. Obenem prikazuje tudi šibkejši položaj prepoznavnosti v primerjavi s konkurenco na trgu, ki za dominanco zahteva izoblikovanje zgodbe z edinstveno vrednostjo ustvarjene tradicije pod družinskim okriljem, s katero vzbuja pristnost, domačnost z visoko standardizirano in modernizirano proizvodnjo kakovostnih, certificiranih slovenskih proizvodov. Za zagotovitev uspešnega nadaljnjega razvoja in znamčenja blagovne znamke sem pripravila celovit program.
Found in: ključnih besedah
Keywords: : mesno predelovalna industrija, blagovna znamka Oblak, razvoj, znamčenje, vrednotenje blagovne znamke, razvoj blagovne znamke, želena blagovna znamka
Published: 13.07.2018; Views: 3468; Downloads: 215
.pdf Fulltext (3,95 MB)

2.
Razvoj blagovne znamke
Helena Berneker, 2014

Found in: ključnih besedah
Keywords: blagovna znamka, razvoj blagovne znamke, proces ustvarjanja blagovne znamke, graditev blagovnih znamk, Pivovarna Laško, Laško
Published: 20.01.2021; Views: 1255; Downloads: 64
.pdf Fulltext (769,08 KB)

3.
Razvoj in prepoznavnost blagovne znamke Lojze Slak
Andreja Bergant, 2021

Found in: ključnih besedah
Keywords: blagovne znamke, prepoznavnost, razvoj, magistrsko delo
Published: 28.10.2021; Views: 1019; Downloads: 81
.pdf Fulltext (1,32 MB)

4.
Celostna obravnava blagovnih znamk
Fia Rus, 2022

Found in: ključnih besedah
Keywords: blagovne znamke, družbena odgovornost, trajnostni razvoj, dizajn
Published: 25.04.2022; Views: 643; Downloads: 56
.pdf Fulltext (5,39 MB)

5.
6.
7.
Razvoj marketinga znamke Cockta
Ana Cajhen, 2023

Abstract: V diplomski nalogi bosta obravnavana obstoj in razvoj blagovne znamke Cockta, ki proizvaja ikonično slovensko brezalkoholno pijačo. Poglobili se bomo v zgodovino blagovne znamke in spremembe njenih marketinških pristopov za povečanje popularnosti in tržnega deleža. Skozi leta obstoja se je Cockta prilagajala potrošniškim trendom in nadaljevala z marketinškimi aktivnostmi, ki so se osredotočale na povezovanje s potrošniki. Skozi razvoj znamke in njenega pristopa k marketingu je Cockta posvečala največ pozornosti kakovosti in ohranjanju tradicionalnih vrednot blagovne znamke. Cockta je dokaz, da kombinacija inovativnosti in prilagodljivosti vodi do uspeha na še tako konkurenčnem trgu.
Found in: ključnih besedah
Keywords: Cockta, blagovne znamke, marketing, razvoj blagovne znamke, marketinške akcije
Published: 26.09.2023; Views: 274; Downloads: 12
.pdf Fulltext (3,25 MB)

8.
Celostna grafična podoba znamke Vinko
Anže Pečlin, 2023

Found in: ključnih besedah
Keywords: blagovna znamka, celostna grafična podoba, grafično oblikovanje, blagovne znamke, vizualne komunikacije, razvoj
Published: 03.01.2024; Views: 241; Downloads: 21
.pdf Fulltext (2,33 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top