Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 4 / 4
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
2.
Zasnova Born global kot strategija vstopa na tuje trge
Miran Kajtna, 2019

Found in: ključnih besedah
Keywords: internacionalizacija, mala podjetja, srednje velika podjetja, tuji trgi, strategija vstopa, diplomsko delo
Published: 05.07.2019; Views: 2409; Downloads: 180
.pdf Fulltext (1,20 MB)

3.
Vstop podjetja X na trg Brazilije na področju zobozdravstva
Urška Zagožen, 2012

Found in: ključnih besedah
Keywords: mednarodno poslovanje, strategija, način vstopa, Brazilija, zobozdravstvo
Published: 20.01.2021; Views: 1126; Downloads: 59
.pdf Fulltext (637,19 KB)

4.
Uvedba nove znamke Blossom na trg
Gaja Pazlar, 2023

Abstract: V današnjem svetu je trg preplavljen z različnimi znamkami. Uvedba nove blagovne znamke na trg postaja vse bolj kompleksen proces, ki pred začetkom zahteva zbiranje podatkov z različnih področij. V diplomskem delu smo proučili določene komponente, ki nam bodo pomagale pri uvedbi nove znamke kozmetičnih produktov na trg. Med komponentami proučevanja je tudi raziskava trga s pomočjo anketnega vprašalnika, ki kaže, da je za ljudi najpomembnejša kvaliteta znamke, zaradi katere ostanejo zvesti določeni blagovni znamki. Ugotovili smo, da kupci kozmetične izdelke največkrat kupujejo v fizičnih trgovinah ter da jih zanimajo razvojno naravnane znamke. Ugotovitve so prikazane v tržni raziskavi o uvedbi nove znamke na trg. Anketni vprašalnik je izpolnilo 264 ljudi z območja celotne Slovenije.
Found in: ključnih besedah
Keywords: Blagovna znamka, uvajanje blagovne znamke, ciljna skupina, raziskava trga, strategija vstopa na trg, znamčenje, identiteta znamke, moč znamke, obljuba znamke, podoba znamke.
Published: 04.07.2023; Views: 280; Downloads: 208
.pdf Fulltext (1,40 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top