1. Analiza ključnih motivacijskih dejavnikov pri voznikih tovornih vozil : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študijskega programa prve bolonjske stopnje Management poslovnih sistemovMatej Bunderšek Krempl, 2024, undergraduate thesis Abstract: To diplomsko delo analizira ključne motivacijske dejavnike pri voznikih tovornih vozil mednarodnega cestnega prometa v skupini povezanih slovenskih prevozniških podjetij. Raziskava se osredotoča na identifikacijo notranjih in zunanjih motivatorjev ter na njihov vpliv na delovno uspešnost in zadovoljstvo voznikov. S pomočjo kvantitativne raziskovalne metode in strukturirane ankete v treh jezikih (slovenskem, srbo-hrvaškem in angleškem jeziku) so bili zbrani podatki o motivacijskih dejavnikih, zadovoljstvu z delom in samooceni delovne uspešnosti. Analiza rezultatov je omogočila preverjanje šestih postavljenih hipotez, ki se nanašajo na različne vidike motivacije voznikov tovornih vozil. Raziskava je pokazala, da so najpomembnejši motivacijski dejavniki višina plače, kakovost delovnih pogojev, priznanje s strani delodajalca in podpora pri delu. Posebej pomembna je tudi možnost usklajevanja poklicnega in zasebnega življenja ter dobri odnosi z nadrejenimi in sodelavci. Na podlagi ugotovitev so bila oblikovana priporočila za izboljšanje motivacijskih strategij v proučevanih podjetjih s ciljem povečanja zadovoljstva zaposlenih, zmanjšanja fluktuacije in izboljšanja operativne učinkovitosti v mednarodnem cestnem transportu. Predlagane izboljšave vključujejo razvoj celostnega motivacijskega programa ter implementacijo sistemov za zbiranje povratnih informacij. Keywords: motivacija, vozniki tovornih vozil, mednarodni transport, delovna uspešnost, zadovoljstvo zaposlenih Published in ReVIS: 22.01.2025; Views: 190; Downloads: 7
Full text (2,20 MB) |
2. Vpliv krize dobavnih verig na podjetje RADANOVIČ Brežice, d.o.o.Valentina Golob, 2024, not set Abstract: Avtomobilska industrija se zaradi hitrih tehnoloških sprememb neprestano spopada z različnimi izzivi. Kljub vsem izzivom pa je bilo leto 2020 zaznamovano kot ključno obdobje za avtomobilsko industrijo, saj se je ta nenadoma soočala z največjim in nepredvidljivim izzivom – pandemijo covida-19. Prvi izzivi, ki so se pojavili zaradi pandemije covida-19, so bili povezani s krizo dobavnih verig, ki predstavlja ključni element sodobnega globalnega gospodarstva.
V prvem delu diplomske naloge je predstavljen razvoj avtomobilske industrije, konkurenčnost avtomobilske industrije in dejavniki, vpliv in posledice krize leta 2008 na avtomobilsko industrijo, izzivi transporta in logistike ter avtomobilska industrija v prihodnosti.
V drugem delu diplomske naloge so predstavljeni rezultati raziskave, ki se osredotoča na vpliv pandemije covida-19 na družinsko podjetje RADANOVIČ Brežice, d. o. o. Podatki so bili pridobljeni s pomočjo dveh intervjujev, ki sta bila izvedena na področju prodaje in marketinga. Vprašanja, postavljena v okviru intervjujev, so raziskovala poslovanje podjetja med krizo, izzive, s katerimi se je podjetje soočalo, ter prilagojeno marketinško strategijo v tem zahtevnem obdobju. Keywords: avtomobilska industrija, dobavne verige, transport in logistika, pandemija covida-19, vpliv krize. Published in ReVIS: 22.04.2024; Views: 769; Downloads: 36
Full text (1,01 MB) |
3. |
4. |
5. Vstopna strategija podjetja Hooray studios na kanadski trgTine Jurij Mlakar, 2021, undergraduate thesis Abstract: V diplomskem delu je predstavljeno podjetje Hooray Studios d.o.o., ki proizvaja unikatne personalizirane knjige za otroke. V delu smo se najprej posvetili vprašanju, katere načine poznamo pri prodoru na tuje trge. Nato smo izvedeli segmentacijo kupcev, opravil Porterjevo analizo konkurenčnosti trga in demografsko opisali kanadski trg ter kakšne prodajne potenciale omogoča preučevanemu podjetju. Opravil smo analizo poslovanja podjetja na podlagi ocene zadovoljstva strank v Kanadi in raziskali kanadsko davčno zakonodajo in pravne postopke pri ustanovitvi podjetja ter jih primerjal z evropskimi standardi. Da bi lahko svoje hipoteze potrdili oziroma ovrgli, smo opravil tudi intervju s predstavnikom podjetja, ki sodeluje pri postopku odpiranja novih trgov.
Diplomsko nalogo smo končali z analizo sedanjega transporta knjig iz Velike Britanije v Kanado ter primerjal, za koliko bi se skrajšala dobavna veriga, če bi podjetje ustanovilo hčerinsko podjetje v Kanadi. Keywords: Hooray Studios d.o.o., personalizirane knjige, Kanada, davki, pravni zakoni, transport, prodor na tuje trge. Published in ReVIS: 17.12.2021; Views: 1668; Downloads: 83
Full text (1,34 MB) |
6. Spremembe v poslovanju transportnega podjetja po vpeljavi programa za sledenje vozil : diplomska nalogaDamjana Novak, 2018, undergraduate thesis Keywords: menedžment, oskrbovalne verige, logistika, tovorni transport, transportni stroški, informacijsko-komunikacijske tehnologije, IKT, upravljanje, diplomske naloge Published in ReVIS: 23.08.2021; Views: 2000; Downloads: 0 This document has many files! More... |
7. |
8. Analiza rasti podjetja T. T. Cargo, d.o.o.Nik Medveš, 2020, undergraduate thesis Abstract: V diplomskem delu so predstavljene vse ugotovitve analiz podjetja T. T. Cargo, d. o. o., ki bodo pripomogle k jasnejši sliki trenutnega položaja podjetja in nadaljnji rasti družbe. Namen diplomskega dela je bil podjetju prikazati njihov trenutni položaj na trgu, kje še imajo prostor za napredek in kako biti korak pred ostalimi ponudniki. Vse te ugotovitve so skupek orodij, s katerimi analiziramo uspešnost podjetja za preteklo obdobje (v večini primerov gre za obdobje enega leta). S temi rezultati sem dobil odgovor in bolj jasno sliko, vezano na zastavljeno tezo diplomskega dela, kakšen je njihov trenutni položaj glede na trg in konkurenco ter kje in koliko ima podjetje še »manevrskega« prostora za izboljšave. V nadaljevanju diplomskega dela je podrobno izdelan in predstavljen plan rasti, ki se navezuje na moj lastni predlog vzporedno z željami podjetnika. V tem delu je podrobno razdelan in predstavljen trg, na katerem bi podjetnik deloval, natančno dodelana in predstavljena ponudba ter potencialni kupci. S pomočjo AJPES-a so predstavljeni vsi neposredni konkurenti ponudnika ter izračun in primerjava njihovega dela s predvidenim delom podjetnikovega Morus Estate. Predstavljeno je tudi poslovanje podjetja v prihodnjem letu ter delovanje podjetja v letu 2022, kjer podjetnik pričakuje 15-odstotno letno rast družbe glede na leto 2021. Cilji diplomskega dela pa so bili poglobljeno raziskati panogo in trg, v kateri deluje podjetje T. T. Cargo, d. o. o., prikazati vse analizirane ugotovitve, ki bodo podjetju pomagale pri nadaljnji rasti, in izdelati kolikor se da realističen plan rasti za turistični objekt. Do ciljev bi prišli s pomočjo zastavljenih tez, ki so reševale zastavljeni problem na opredeljenem področju. Podjetje se je preveč zanašalo na sejme, premalo pozornosti pa se je namenjalo marketingu. Vemo, da živimo v digitalnem svetu in da smo od naročil, takšnih in drugačnih, oddaljeni le »klik« stran. Pomembno je, da je podjetje uspešno predstavljeno na digitalnem trgu, saj lahko tako pridejo do novih potencialnih strank. V diplomskem delu je predstavljeno tudi uspešno delovanje podjetja v preteklih letih. Podjetnik se pri svojem odločanju največkrat obrne na lastno intuicijo, ki mu je skozi leta že nemalokrat pomagala dosegati uspešne izide. Pomembno je, da podjetnik pri odločitvah posluša sebe ne glede na vse analize in ugotovitve, ki so prikazane na papirju, ter da stoji za svojimi cilji in prepričanji. Keywords: analiza podjetja, plan rasti, cargo ali transport, turizem Published in ReVIS: 05.11.2020; Views: 2326; Downloads: 106
Full text (971,48 KB) |
9. Načrtovanje rasti podjetja Tramper d.o.o.Mark Lavrenčič, 2020, undergraduate thesis Abstract: V diplomskem delu je predstavljeno naše družinsko podjetje Tramper, d. o. o., ustanovljeno leta 1994, s sedežem v Ilirski Bistrici. Podjetje sta ustanovila brata Lavrenčič in ga od takrat uspešno vodita. Poleg predstavitve podjetja so obravnavane tudi različne analize strategije rasti in dejavnikov, ki lahko vplivajo na rast podjetja. S pomočjo priloge podjetniškega sklada smo sestavili bilanco stanja, izkaz poslovnega izida, denarne tokove podjetja ter predvideli poslovanje podjetja za naslednja štiri leta.
Tramper, d. o. o., je transportno podjetje in se ukvarja s prevozi nevarnega blaga, kot so plin, bitumen in naftni derivati. Poleg svojih 63 vozil ima tudi podizvajalce oziroma podprevoznike. Ima svoje parkirišče, poslovne prostore in delavnico za popravila vozil. Podjetje je ekološko uravnano in ima vsa vozila v skupini EURO 6. Podjetje 30 % celotnih prihodkov realizira v Sloveniji, 70 % pa na evropskem tržišču, kjer dosega višje marže in večje povpraševanje.
Podjetje si prizadeva za najboljšo kakovost, ne pa za najnižjo ceno. Kadri so fleksibilni, izkušeni in zanesljivi. Poleg tega so ekološko usmerjeni in sledijo najnovejši transportni tehnologiji, ki omogoča zmanjševanje emisij.
Tramper, d. o. o., je rastoče podjetje, saj vsako leto povečuje svoj vozni park, zaposluje nove kadre in širi posel. Tudi iz finančnih projekcij je razvidno, da podjetje vsako leto povečuje prihodke do 10 % ter zmanjšuje stroške do 5 %. Razvidno je tudi, da vsako leto svoj dobiček investira v širitev in razvoj podjetja, kar pomeni, da si podjetje prizadeva za rast tudi v prihodnosti. Raziskava je pokazala, da je zanj najbolj primerna generična rast, nanjo pa najbolj vplivajo zunanji dejavniki. Podjetje uporablja strategijo prodora na že obstoječi trg in posluje že skoraj po celi srednji Evropi. Je največje podjetje v Sloveniji za prevoze nevarnih snovi in ima velik vpliv na transportno gospodarstvo. Keywords: Transport, analiza rasti, strategija rasti, finančna analiza, analiza RECoIL, analiza SWOT. Published in ReVIS: 28.08.2020; Views: 2731; Downloads: 143
Full text (1,23 MB) |
10. |